Service Germanos
#1
Δημοσίευση 17/01/2010 - 00:50
Ο υπάλληλος στο κατάστημα στο χαρτί που πήρα και θα πρέπει να παραδώσω για να παραλάβω τη συσκευή έγραψε κατάσταση συσκευής "πολύ καλή". Όταν το είδα εκνευρίστηκα γιατί το κινητό είναι ανέπαφο ουσιαστικά, φοράει screen protector + hard case από το 1ο λεπτό και δεν έχει την παραμικρή γρατζουνία, ούτε τις κλασσικές ανεπαίσθητες που δημιουργούνται στο πίσω μέρος από τριβή και χρήση. Του έκανα παρατήρηση και του είπα ότι έπρεπε να έχει γράψει "άριστη κατάσταση" και εκείνος απλά χαμογέλασε.
Τέλος πάντων το πιο πιθανό είναι ότι θα αντικατασταθεί η συσκευή αλλά επειδή θέλω να είμαι προετοιμασμένη και αφού διάβασα σε διάφορα φορουμς ότι στο service της μπανανίας που ζούμε μπορεί να γίνουν τα πάντα, σε περίπτωση που μου επιστρέψουν τη δική μου συσκευή και δω την παραμικρή γρατζουνιά, όσο ανεπαίσθητη και να είναι ακόμα και στο πίσω μέρος, έχω δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση με καινούρια?
Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία από service γερμανού?
Ad
#2
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:16
Θα μ'ενδιεφερε και μενα να μαθω, τι συμβαινει εαν στο γρατζουνισουν;
Τελευταία επεξεργασία από: pabou13, 17/01/2010 - 01:16
#3
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:24
Εκεί άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας πιστεύω γιατί μπορεί να ισχυριστούν ότι ήταν από πριν. Το θέμα είναι ότι τέτοια δεν συμβαίνουν όταν το έχεις 15 μέρες. Επίσης όταν το πήγα στο κατάστημα φόραγε ακόμα τη θήκη την οποία την αφαίρεσε ο υπάλληλος. Μπορεί κανείς με τον υπάλληλο μάρτυρα να βρει το δίκιο του?!
#4
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:29
Τώρα... Τί θα έκανα εγώ στην προκειμένη περίπτωση -ή, τί πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ΟΛΟΙ μας: (Βέβαια, είναι λίγο "τραβηγμένο", αλλά, όπως λέει και η λαϊκή σοφία: "Όποιος φυλάει τα ρούχα του έχει τα μισά"...)
Τραβάμε μια-δυο φωτογραφίες του κινητού -ή του οποιουδήποτε χαλασμένου μας αντικειμένου που πάμε στο service- προτού το παραδώσουμε και παρουσία υπαλλήλλου! Κι αργότερα, όταν πάμε να το παραλάβουμε, απευθυνόμαστε στον ίδιο υπάλληλο που μας εξυπηρέτησε την πρώτη φορά, ο οποίος, φυσικά, και θα μας θυμάται στα σίγουρα! Κι αν θέλει, ας μας έχει άλλ' αντ' άλλων...
xilaren
#5
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:35
#6
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:46
Ένιγουέι... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ, κοπελλιά, μέσα από τη ψυχή μου, είναι να σου δώσουν, αν όχι το δικό σου και φτιαγμένο κι όπως ακριβώς του το έδωσες, τότε ένα 3GS, του κουτιού, ξεχασμένο κάπου, και μάλιστα από τα παλιά, τα καλά... εκείνα που παίρνουν το jb με τη μία, με τη πρώτη!
xilaren
#7
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:48
Δεν θέλω να φανώ υπερβολική για τα 10 ευρώ που κάνει και ούτε θα το ζήταγα (εκτώς αν μου έσπαγαν τα νεύρα σε υπερβολικό βαθμό με άσχημη συμπεριφορά ), η ερώτησή μου είναι ρητορική, γιατί σε κατάστημα στο εξωτερικό όπου έχω αρκετές εμπειρίες από εξυπηρέτηση, service κλπ, σε παρόμοια περίπτωση μαζί με την καινούρια ψηφιακή που παρέλαβα από το service, παρέλαβα και μια αποζημίωση για το skin που είχα τοποθετήσει, χωρίς να το ζητήσω. Φαντάζομαι έχω τρομερά μεγάλες προσδοκίες από τη γενέτηρα αλλά δεν καταλαβαίνω πώς ανέχονται οι Έλληνες αρκετές τραγικές καταστάσεις σε διάφορα καταστήματα και υπηρεσίες, που στην Ευρώπη είναι αδιανόητες...
Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 01:56
#8
Δημοσίευση 17/01/2010 - 01:50
Μωρέ, εσύ καλά τα λες! Με το ΙΝΚΑ, πάντως, δε θα βγάλεις άκρη... Κάτι τέτοιοι οργανισμοί υποστήριξης είναι πιο πολύ για μόστρα, όλο φρου-φρου κι αρώματα, και ναι, αγωνιζόμαστε για σας και ναι, είμαστε με το μέρος σας, αλλά ουσιαστικά, μόνο στα χαρτιά είναι. Αφού να φανταστείς, όποτε φτάνει καμμια υπόθεση στα δικαστήρια και κερδίζεται, γίνεται θέμα στις εφημερίδες και τις ειδήσεις! Εαν το ΙΝΚΑ και κάθε ΙΝΚΑ έκαναν δουλειά, δε θα ακούγαμε και δε θα μαθαίναμε τίποτα, γιατί θα είχαμε συνηθίσει. Τώρα όμως...
Ένιγουέι... Το μόνο που έχω να σου ευχηθώ, κοπελλιά, μέσα από τη ψυχή μου, είναι να σου δώσουν, αν όχι το δικό σου και φτιαγμένο κι όπως ακριβώς του το έδωσες, τότε ένα 3GS, του κουτιού, ξεχασμένο κάπου, και μάλιστα από τα παλιά, τα καλά... εκείνα που παίρνουν το jb με τη μία, με τη πρώτη!
xilaren
Μακάρι να βγεις αληθινός και εγώ θα ανάψω λαμπάδα στο όνομά σου! Αυτό ελπίζω και εγώ, να μου δώσουν καμία συσκευή αντικατάστασης με την παλιά bootrom, γιατί καλό το jailbreak στο iTouch που έχω αλλά οι περισσότερες εφαρμογές που αξίζουν από cydia είναι πρακτικά για iphone (blacklist etc) και προς το παρόν μόνο στον ύπνο μου που λένε
#9
Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:00
Το λέγανε και οι αρχαίοι Ρωμαίοι:
Dum Spiro Spero
Όσο ζω, ελπίζω...
xilaren
ΥΓ. Του το είπες του παιδιού που έδωσες το τηλέφωνο ότι υπάρχει μεμβράνη προστασίας στην οθόνη; Το έγραψε στο χαρτί; Εάν απάντησες "ναι" (ειδικά στη 2η ερώτηση) τότε, έχεις ελπίδες να ξαναδείς τη μεμβράνη σου... Ή να πάρεις κάποια άλλη από το κατάστημα!
#10
Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:09
Καλά για τη μεμβράνη δε με νοιάζει. Από ότι καταλαβαίνω στην Ελλάδα πρέπει να ελπίζεις για τα αυτονόητα οπότε ας μου έρθει ένα κινητό όπως το θέλω και άλλα δεν με απασχολούν
Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 02:11
#11
Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:20
Εύχομαι, και πάλι, να σου πάνε όλα καλά!
xilaren
#12
Δημοσίευση 17/01/2010 - 02:55
Ευχαριστώ! Ελπίζω να μην έχω τρεχάματα...
#13
Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:03
xilaren
#14
Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:10
Τελευταία επεξεργασία από: marian, 17/01/2010 - 03:10
#15
Δημοσίευση 17/01/2010 - 03:15
(off topic) Πρώτη φορά συναντώ κοπέλλα που να είναι fan των FPS! Κατάφερες να με εκπλήξεις ευχάριστα! Με την ευκαιρία: Έχεις παίξει καθόλου Fallout 3;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες