Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Apple Car


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 23/07/2015 - 13:45

apple_car.jpg

 

Φουντώνουν και πάλι οι φήμες γύρω από την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου (λέγε με Apple Car) και αυτή τη φορά η αιτία είναι η πρόσληψη του Doug Betts, ενός βετεράνου της αυτοκινητοβιομηχανίας που έχει περάσει από Fiat Chrysler Automobiles, Nissan, Toyota και GM.

 

Διαβάστε επίσης: Ο Steve Jobs ονειρευόταν να σχεδιάσει ένα iCar

 

Η νέα αυτή πρόσληψη ενισχύει τις φήμες του περασμένου Φεβρουαρίου που ήθελαν εκατοντάδες εργαζόμενους της Apple να εργάζονται επάνω σ' ένα μυστικό project (Apple project Titan iCar) ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο Cupertino:


Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας Wall Street Journal, ο κολοσσός του Cupertino ετοιμάζεται να εισέλθει στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας με τελευταίο της εγχείρημα την κατασκευή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου τύπου μίνι βαν. Ο Tim Cook έχει εγκρίνει το project (με κωδική ονομασία Titan) από πέρυσι και αυτή τη στιγμή περίπου 1000 άτομα εργάζονται στην κατασκευή του αυτοκινήτου με επικεφαλής τον πρώην μηχανικό της Ford, Steve Zadesky, και φυσικά στα πλαίσια της απόλυτης μυστικότητας της Apple.

 

Μάλιστα οι φήμες ενισχύονται και από την ένταξη του πρώην προέδρου και CEO της Mercedes-Benz R&D, Johann Jungwirth, στο δυναμικό της Apple.


Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   atari4

atari4

    iPH Hero

  • 5.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:YNWA

Δημοσίευση 23/07/2015 - 14:21

Το πρώτο Apple με Windows!


You'll Never Walk Alone


#3   Dimitris7007

Dimitris7007

    iPH newbie

  • 74 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 23/07/2015 - 14:47

Ελπιζω το icar να μην εχει αυτονομια μπαταριας σαν τα iphone, γιατι θα βγαζει 10km))))))))) 



#4   valsamis

valsamis

    iPH Elite Poster

  • 2.579 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 23/07/2015 - 16:54

τωρα πλεον δεν θα κολανε αυτοκολλητα της αππλε στα αυτοκινητα, θα το εχει απο μονο του


IOS Developer & Instructor    www.valsamis.me


#5   Antiresias

Antiresias

    iPH Member

  • 215 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:Jimgreek

Δημοσίευση 24/07/2015 - 09:18

Θα αλλάξει πάλι τα δεδομένα η apple. Οδηγήση με gestures στο ταμπλό, δακτυλικό αποτύπωμα στην μίζα, ξεχάστε στο ραδιόφωνο φυσικά, iCharge gift card για να φορτίζεις απο τα πρατήρια, τα εξτραδακια όπως τασάκι για αποτσίγαρα μόνο μέσω νέου ειδικού Store. Το τιμόνι κλειδωμένο μόνο σε δρόμους που έχουν οι χάρτες της apple και άλλα πολλά. Εγώ πάντως και να βγει δεν θα αγοράσω κατευθείαν. Θα περιμένω πρώτα για το jailbreak tool να το κάνω customization.

#6   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 18/08/2015 - 12:03

Συνημμένο αρχείο  Apple-car.jpeg   58,66KB   43 λήψεις

 

Νέα στοιχεία για το Apple Car φέρνει στη δημοσιότητα αποκλειστικό ρεπορτάζ του Guardian! Το ηλεκτρικό αυτό-οδηγούμενο αυτοκίνητο της Apple που κατασκευάζεται στην Silicon Valley είναι έτοιμο για τις πρώτες του δοκιμές που θα πραγματοποιηθούν σε πρώην ναυτική βάση έκτασης 2100 στρεμμάτων στην περιοχή του Σαν Φρανσίσκο.
 

Τον Μάιο στελέχη της Apple που εργάζονται επάνω στο μυστικό project Titan συναντήθηκαν με εκπροσώπους του GoMentum Station, μίας πρώην ναυτικής βάσης με έκταση 2100 στρεμμάτων η οποία έχει διαμορφωθεί ώστε να φιλοξενεί δοκιμές αυτό-οδηγούμενων οχημάτων κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας.

 

Διαβάστε επίσης: Apple – BMW επανέναρξη συνομιλιών για το επερχόμενο Apple Car

 

Το GoMentum Station αποτελεί την μεγαλύτερη βάση αυτό-οδηγούμενων οχημάτων στον κόσμο με τις Mercedes-Benz και Honda να έχουν ήδη εκτελέσει τις δικές τους μυστικές δοκιμές επάνω στην νέα αυτή κατηγορία οχημάτων που κατά πολλούς αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης.

 

Όπως δήλωσε σχετικά με το περιεχόμενο της συνάντησης ο μηχανικός της Apple Frank Fearon:

 

“We would … like to get an understanding of timing and availability for the space, and how we would need to coordinate around other parties who would be using [it].”

 

Η ανάπτυξη του Apple Car φαίνεται λοιπόν πως προχωράει με γοργούς ρυθμούς και το project Titan δεν αποτελεί απλώς μία άσκηση επί χάρτου για την Apple. Δεν αποκλείεται να δούμε το Apple Car πολύ συντομότερα από όσο αρχικά πιστεύαμε.


Behind the Scenes...

#7   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2.320 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 22/08/2015 - 22:05

Βλέπω σύντομα προγράμματα στο itunes για auto parking assist και jailbreak για επιπλέον λειτουργίες μέσω Activator... Sounds Awesome!!!


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#8   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 22/09/2015 - 11:57

Apple-car-e1442915423407.jpeg

 

Σύμφωνα με αναφορά  της Wall Street Journal, η Apple επιταχύνει την ανάπτυξη του ηλεκτρικού της αυτοκινήτου με στόχο την παρουσίαση του μέσα στο 2019!

 

Για να επιτευχθεί ο χρονικός στόχος της Apple, η εταιρεία έχει τριπλασιάσει τον αρχικό κορμό της ομάδας του project Titan από 600 στα 1800 άτομα.
 

The go-ahead came after the company spent more than a year investigating the feasibility of an Apple-branded car, including meetings with two groups of government officials in California.

 

Leaders of the project, code-named Titan, have been given permission to triple the 600-person team, the people familiar with the matter said.

 

Θα προλάβει η Apple να μας παρουσιάσει το Apple Car μέσα στο 2019; 

via WSJ


Behind the Scenes...

#9   Leo10

Leo10

    iPH Contributor

  • 982 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S

Δημοσίευση 22/09/2015 - 21:28

Ωχ επιταχύνουν τις διαδικασίες...Θα πρέπει όποιος ενδιαφέρεται να το αγοράσει να περιμένει το AppleCar.0.1  :P  :P  :P



#10   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 09/10/2015 - 12:46

Elon-Musk-Tesla-Apple.jpg

 

Elon Musk, o CΕΟ που άλλαξε το πρόσωπο της σύγχρονης αυτοκίνησης με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Tesla Motors, παραχώρησε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην Γερμανική Handelsblatt όπου μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην Apple και το φημολογούμενο Apple Car, με πολύ σκληρά λόγια.

Σχετικά με το θέμα των προσλήψεων μηχανικών της Tesla από την Apple, ο Musk δεν έδειξε να ανησυχεί αναφέροντας πως οι μηχανικοί που προσλαμβάνει η Apple από την εταιρεία του είναι αυτοί που οι ίδιοι απολύουν. Σύμφωνα με τον CEO της Tesla Motors, εσωτερικά στην εταιρεία αναφέρονται στην Apple ως "Tesla Graveyard" προσθέτοντας πως εκεί καταλήγουν οι μηχανικοί που δεν έχουν τα προσόντα να εργαστούν στην εταιρεία του.
 

Important engineers? They have hired people we’ve fired.

We always jokingly call Apple the “Tesla Graveyard.”

If you don’t make it at Tesla, you go work at Apple. I’m not kidding.

 
Συνεχίζοντας στο ίδιο επιθετικό ύφος, ο Elon Musk απάντησε σε σχετική ερώτηση της Handelsblatt για το αν η εταιρεία του λαμβάνει στα σoβαρά τις ανταγωνιστικές προς τον κλάδο της κινήσεις της Apple:
 

Did you ever take a look at the Apple Watch? (laughs) No, seriously: It’s good that Apple is moving and investing in this direction.

But cars are very complex compared to phones or smartwatches.

You can’t just go to a supplier like Foxconn and say: Build me a car.

But for Apple, the car is the next logical thing to finally offer a significant innovation. A new pencil or a bigger iPad alone were not relevant enough.

 
 
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Elon Musk στην Handelsblatt:
 
Handelsblatt: Mr. Musk, how many Teslas have you seen on the road during your visit to Germany this time?
 
Elon Musk: I admit, it wasn’t that many. But in Germany, we are also still a comparatively small player on the market.
 
 
At the end of 2014, you wanted to sell up to 300 cars here – per week. In the entire first half year it was only around 700. Isn’t that way too few?
 
We’ve been able to meet our global sales targets with no problem. But proportionately speaking, our sales in Germany are lower than in a lot of other parts of the world, in particular compared to the United States. A few hundred cars per week is a tiny drop in the bucket for the German auto market. But it is our aspiration to sell more than 1,000 cars a month in Germany. Do I think we’ll get there? Yes.
 
 
Would you like to have more political support?
 
Government incentives would be helpful, no question. For a very large auto market, Germany has the worst incentives for electric vehicles. I think the government is listening too closely to what the big German automakers say. And if the big German automakers are wrong, then the wrong thing happens.
 
 
What should politics change?
 
I don’t want to pretend to be the government advisor, but I think, for a large economy like Germany, it would be important to have a meaningful set of financial incentives for electric vehicles. Some of the smaller economies have much greater incentives. In Germany it would be a good start to make bus lanes available for electric cars. In Norway that has worked well. In Oslo, the use of bus lanes has been one of the top reasons for people to buy an electric car.
 
 
What can Tesla do better to reach German customers?
 
Our car has always had excellent acceleration, but its operation at high speed wasn’t that great. And in Germany, which is really the only place where people experience truly high speeds, that wasn’t so well-received. We have worked hard to tailor our car to high speeds. Now the car not only delivers consistently good performance but we have also greatly reduced noise and vibration. And we now have enough Superchargers (fast charging stations) in Germany and the rest of Europe. So I see things really coming together. And if that’s combined with more action on the government front, we’ll have all of the prerequisites for being successful in Germany.
 
 
Do you like the German autobahn? It would be better for Tesla if Germans didn’t drive so fast…
 
Of course! I wish the autobahn was in other countries too. I think that’s one of the great things about Germany.
 
 
Do German politicians understand what’s happening in the mobility market?
 
I think the public understands better than the politicians and the automakers. If you judge the public reaction in the room, they know what should be done.
 
 
The German automakers just presented their reponses to Tesla in Frankfurt at the international automobile show. What do you think of the Audi e-tron quattro and the Porsche Mission E?
 
Any action in the direction of electric mobility is good. Our goal at Tesla is for cars to transition to e-vehicles. That’s why we opened up all our patents for use by anybody.
 
 
And who has used them?
 
Maybe the companies you already mentioned. When I saw a diagram of Porsche’s Mission E, I thought: It looks exactly like our car. Which is fine. It’s more important to accelerate the advent of sustainable transport.
 
 
What are German carmakers doing wrong?
 
The senior management is too old-school. They’re not accepting the future yet. Germany needs to move to the next level of technology. The country was a pioneer in internal combustion technology. But if you cling to the past, you won’t get to the future. It’s time to start building a fundamentally new generation of cars.
 
 
What role will German manufacturers play in the future?
 
The longer the delay of getting into electric cars, the worse off the German car industry will be. We have reached the limit of physics for what gasoline and diesel can do. You see what’s happened with the current diesel scandal at Volkswagen. In order to make progress, they apparently had to cheat. I think if you intentionally mislead governments around the world with software that is designed to only be effective at the test stand, this is a very conscious action.
 
 
Does Tesla profit from the situation?
 
I don’t think so. I don’t think anyone really profits from this kind of situation. But the best thing that could come out of this is a decision to abandon oil-based transportation – and for Volkswagen to make a very serious move towards electromobility.
 
 
You used to also maintain partnerships with German automakers. Is that a model for the future?
 
The problem that we found with programs we did with Toyota and with Daimler was that they ended up being too small. They basically just calculated the amount they needed to keep the regulators happy and made the program as small as possible. We don’t want to do programs like that. We want to do programs that are going to change the world.
 
 
How big would they have to be?
 
It would be interesting starting at around 100,000 cars in Europe, for example.
For those kinds of sales figures, Tesla needs new models. The Model S is still a car for a chosen few; the Model X will even be a bit more expensive…
I’ve only been saying it for nine years: step one: expensive car, low volume. Step two: medium price, medium volume. Step three: low price, high volume.
 
 
Daimler CEO Dieter Zetsche said: “No one will make money on electric cars.” When will Tesla?
 
I hope to be profitable next year. I agree, we cannot be making losses forever. This year we’ll be investing a lot into the manufacturing ramp-up of the Model X, and in the long term, the Model 3 as well. So our goal from next year onwards is to be cash-flow positive. But we wouldn’t slow down our growth for the sake of profitability.
 
 
When people discuss e-cars in Germany, you often hear one question: Where do we get the energy to drive it? Do you have an answer?
 
We need reliable renewable energy like solar and wind. The batteries we want to build are key to making this energy permanently available. In terms of markets outside of the United States, Germany is one of the most interesting markets in the world because here you already have an awareness of renewable energy. But e-cars can also theoretically store and release energy.
 
 
Apple just hired some of Tesla’s most important engineers. Do you have to worry about a new competitor?
 
Important engineers? They have hired people we’ve fired. We always jokingly call Apple the “Tesla Graveyard.” If you don’t make it at Tesla, you go work at Apple. I’m not kidding.
 
 
Do you take Apple’s ambitions seriously?
 
Did you ever take a look at the Apple Watch? (laughs) No, seriously: It’s good that Apple is moving and investing in this direction. But cars are very complex compared to phones or smartwatches. You can’t just go to a supplier like Foxconn and say: Build me a car. But for Apple, the car is the next logical thing to finally offer a significant innovation. A new pencil or a bigger iPad alone were not relevant enough.
 
 
You still work with a number of German suppliers to build the Model S. How important is German technology for you?
 
Our biggest supply base outside North America is Germany. Bosch, for example, is a huge supplier of a variety of components for us. We’ll be working with Dräxlmaier for the interior components, because they offer higher quality than some of our U.S. suppliers. I think those are two good examples.
 
 
How do you see the role of Asia in the future of the e-car? We just saw the Taiwanese Thunder Power e-car at the IAA…
 
Thunder Power? Never heard of it. But you do have to take them seriously. There are four China-funded electric vehicle start-ups in the United States alone at the billion-dollar level. We are facing some challenges in China because we don’t get produced domestically. We have to pay 25 percent import taxes; when China exports a car to the United States, it’s 3 percent. If China expects other countries to have a level playing field then they should too.


Behind the Scenes...

#11   akatsim

akatsim

    iPH newbie

  • 7 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/10/2015 - 13:08

Θεος!!!



#12   giorgos_rou

giorgos_rou

    iPH Contributor

  • 1.402 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6

Δημοσίευση 09/10/2015 - 13:53

Σα να μιλάει για αποφάγια δηλαδή, μόνο που αναφέρεται σε ανθρώπους. Μάλιστα!



#13   daskalakispavlos

daskalakispavlos

    iPH Elite Poster

  • 3.427 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:daskalakisp

Δημοσίευση 09/10/2015 - 14:15

Λίγο κομπλεξικός ή μου φαίνεται;

Knowledge Is Power


#14   island

island

    iPH newbie

  • 35 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 11/10/2015 - 09:11

Πολλοί μίλησαν έτσι για την Apple και έφαγαν την σκόνη της. Μια εταιρία με τέτοια δύναμη, και τόσο χρήμα που είναι διαθέσιμο για επενδύσεις, μπορεί να εξαφανίσει όποια εταιρία στον κόσμο θέλει. αρκεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Ο Musk έχει δει τι συνέβει σε Nokia & Ericsson, έχει δει τον Balmer να γελάει με το iPhone & το iPad, και είναι λογικό να φοβάται.

 

Πάντως, όντως είναι άλλο πράγμα να κατασκευάζεις ένα ρολοι και άλλο πράγμα να κατασκευάζεις αυτοκίνητο.

Αλλα αν τα καταφέρνει η Tesla (χωρίς προηγούμενη εμπειρία δεκαετιών στην αυτοκίνηση), θα τα καταφέρει χαλαρα και η Apple.

 

 

ΥΓ. Μόνο που θα ειναι το μοναδικο προϊόν τους που δεν θα μπορέσει να το αγοράσει ο πολύς κόσμος...



#15   108

108

    iPH Contributor

  • 1.260 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 11/10/2015 - 09:59

Εντάξει ο καθένας στο ίδιος του, λέγαμε για τα ελβετικά ρολόγια, πάπαλα.

τώρα μπαίνει στα αυτοκίνητα επίσης πάπαλα. Και εν τέλη έχει αρχίσει να ασχολείται με οτιδήποτε άλλο εκτός iPhone.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες