Apple Car
#16
Δημοσίευση 12/10/2015 - 00:11
Αλλά η Tesla ως τι μιλάει; Ως ο ειδικός στην αυτοκίνηση; Έκανε ένα ηλεκτρικό και την είδε γίγαντας;
Δεν είναι δείγματα σοβαρής εταιρείας αυτά.
Ad
#17
Δημοσίευση 12/10/2015 - 20:18
Μέσα στην εβδομάδα ο Elon Musk προκάλεσε με τις δηλώσεις μιλώντας για την Apple και συγκεκριμένα για το Apple car project. Είπε ότι προσλαμβάνει τους απολυμένους της Tesla. Μάλιστα ανέφερε ότι ως inside joke στην εταιρεία, αποκαλούν την Apple το «Νεκροταφείο της Tesla». Οι δηλώσεις του προκάλεσαν ποικίλα σχόλια και ο ίδιος σπεύδει να δώσει εξηγήσεις.
Μέσα από το λογαριασμό του στο Twitter ο εκκεντρικός Musk «τα μαζεύει» λέγοντας ότι δεν μισεί την Apple, αλλά στην πραγματικότητα χαίρεται που η εταιρεία του Tim Cook θα μπει στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο ίδιος σε tweet δηλώνει ότι είναι πολύ καλή εταιρεία με πολλούς ταλαντούχους: «Yo, I don’t hate Apple. It’s a great company with a lot of talented people. I love their products and I’m glad they’re doing an EV»
Όσο για το Apple watch, όταν είχε ερωτηθεί σχετικά είχε γελάσει και είχε δείξει ότι δεν εντυπωσιάζεται. Μέσα από το Twitter έρχεται και πάλι να διευκρινίσει ότι ο Ive και η παρέα του έκαναν πολύ καλή δουλειά με το design αλλά δεν τον ενθουσιάζει η λειτουργία του: «Regarding the watch, Jony & his team created a beautiful design, but the functionality isn’t compelling yet. By version 3, it will be».
#18
Δημοσίευση 03/03/2016 - 11:50
Η Apple θα πρέπει να συνεργαστεί με τις υπάρχουσες αυτοκινητοβιομηχανίες για την κατασκευή του Apple Car και να μην προσπαθήσει να το αναπτύξει / κατασκευάσει μόνη της. Αυτή είναι η άποψη του CEO του ομίλου Fiat Chrysler, Sergio Marchionne.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύη:
If they have any urges to make a car, I’d advise them to lie down and wait until the feeling passes.
Illnesses like this come and go, you will recover from them, they’re not lethal.
O Sergio Marchionne πιστεύει πως η αυτοκινητοβιομηχανία είναι αρκετά πολύπλοκος χώρος για την Apple η οποία δε διαθέτει την απαιτούμενη εμπειρία που απαιτείται για την ανάπτυξη / κατασκευή ενός μοντέλου αυτοκινήτου, χωρίς την συνεργασία ενός καταξιωμένου παίκτη της αγοράς.
Ο χρόνος θα δείξει αν η άποψη του Marchionne ευσταθεί ή αν όλες αυτές οι δηλώσεις αποτελούν την απαρχή ενός κύκνειου άσματος μίας αγοράς που έχει μείνει απελπιστικά στάσιμη τις τελευταίες δεκαετίες και πλέον νιώθει να απειλείται από εναλλακτικές προτάσεις όπως της Tesla αλλά και από τα μελλοντικά σχέδια κολλοσών της τεχνολογίας όπως η Apple και η Google που αναμένονται αμφότερες να μπουν δυναμικά “στο παιχνίδι”.
via macuser
#19
Δημοσίευση 03/03/2016 - 16:54
#20
Δημοσίευση 03/03/2016 - 17:05
Θα σε αγοράσει κι εσένα και τη fiat μαζί βρε κακομοίρη η Apple!.....αυτή δεν ξέρει, αλλά θα βρεί τους καλύτερους που ξέρουν, θα τους πληρώσει αδρά και μετά θα κάθεσαι κι εσύ σαν αποχαυνωμένος να κοιτάς άλλο ένα Αμερικάνικο, καινοτόμο δημιούργημα με λογότυπο το δαγκωμένο μήλο!
έχε υπόψιν ότι τα αυτοκίνητα τις apple θα είναι ηλεκτρικά, συνεπώς καμία σύγκριση με Ferrari και όλα τα κλασικά ιταλικά. το λέω για να μην γίνει σύγκριση όπως apple watch - ελβετικά ρολόγια.
#21
Δημοσίευση 03/03/2016 - 17:56
Θα σε αγοράσει κι εσένα και τη fiat μαζί βρε κακομοίρη η Apple!.....αυτή δεν ξέρει, αλλά θα βρεί τους καλύτερους που ξέρουν, θα τους πληρώσει αδρά και μετά θα κάθεσαι κι εσύ σαν αποχαυνωμένος να κοιτάς άλλο ένα Αμερικάνικο, καινοτόμο δημιούργημα με λογότυπο το δαγκωμένο μήλο!
Φαντάζομαι ότι το FCA group (Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, RAM, Abarth, Maserati) δεν έχει και πολλά να φοβηθεί από το δαγκωμένο μήλο...
Επίσης αν όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα (βλ. ανακλήσεις) ένας νεο-εισερχόμενος θα αντιμετωπίσει κι εκείνος αντίστοιχο αριθμό προβλημάτων.
Και το αυτοκίνητο δεν είναι κινητό... Σε αυτό μέσα είμαστε κι εμείς και τα παιδιά μας...
Αν χαλάσει το κινητό, χ3στήκ@μ3... αν χαλάσει το αυτοκίνητο εν κινήσει τον ήπι@μ3...
#22
Δημοσίευση 26/07/2016 - 16:48
Δημοσίευμα της Wall Street Journal αποκαλύπτει πως ο Bob Mansfield επιστρέφει στην Appleκαι αναλαμβάνει τα ηνία της ανάπτυξης του Apple Car, παίρνοντας την σκυτάλη από τον Dan Riccio (Senior Vice President of Hardware Engineering):
Until recently, Mr. Mansfield—who, along with design chief Jony Ive, was one of the few executives to appear in Apple’s carefully-crafted product announcement videos—had all but retreated from the company aside from the occasional visit, these people said.
Earlier this month, employees at Apple noticed in the company directory that all the senior managers on the car project were now reporting to Mr. Mansfield, they said.
Ο Mansfield ήταν ένα από τα ηγετικά στελέχη της Apple που ηγείτο της ομάδας ανάπτυξης των MacBook Air, iPhone, iPad και Apple Watch. Η συνταξιοδότηση του είχε ανακοινωθεί το 2012, ωστόσο τελικά παρέμεινε στην Apple υπό τον Tim Cook, ως επικεφαλής ειδικών projects.
[…] η επιθυμία του Masfield να επικεντρωθεί στον σχεδιασμό επεξεργαστών αλλά και σε νέα προϊόντα – iWatch, ARM σε Mac; – και λιγότερο στα διοικητικά του καθήκοντα είναι η βασική αιτία της αλλαγής. Το τμήμα Τεχνολογίας του οποίου ήταν επικεφαλής ο Mansfield έχει πλέον μοιραστεί στους Dan Riccio, αντιπρόεδρο του Hardware, και Jeff Williams, επικεφαλής επιχειρήσεων. Ο Riccio θα επιβλέπει τον σχεδιασμό της κεραίας στις φορητές συσκευές της Apple σε συνδυασμό με τα εξαρτήματα για το Wi-Fi και ο Williams αναλαμβάνει την διαχείριση των ομάδων στην εταιρεία.
Στον νέο του ρόλο για “ειδικά projects” ο Mansfield θα επικεντρωθεί στους επεξεργαστές έχοντας τη δυνατότητα κατανομής των διοικητικών καθηκόντων στους Riccio και Williams.
Yπενθυμίζουμε ότι ο Mansfield είχε ανακοινώσει την συνταξιοδότησή του πέρσι και ο Tim Cook τον κράτησε με «νύχια και με δόντια». O τομέας ‘Technologies’ δημιουργήθηκε ειδικά για αυτόν και του ανατέθηκε στην περίφημη αναδιάρθρωση του περασμένου Οκτωβρίου. Είναι ξεκάθαρο ότι ο Mansfield επιθυμεί να έχει έναν πιο παρασκηνιακό και ουσιαστικό ρόλο στον τομέα της ειδίκευσής του όντας ταυτόχρονα ένα πολύτιμο μέλος για την Apple.
Μερικούς μήνες μετά το σίριαλ της αποχώρησης/συνταξιοδότησης ο Mansfield επέστρεψε στην Apple (gossip: Η επιστροφή του Mansfield καθορίστηκε από την αποχώρηση του Forstall) και πλέον όπως όλα δείχνουν θα ηγηθεί της ομάδας που εργάζεται επάνω στο Project Titan, όπως είναι η κωδική ονομασία του Apple Car.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες