Το Facebook επιβεβαίωσε τις φήμες περί ανάπτυξης ψηφιακής βοηθού με την κωδική ονομασία "Moneypenny" παρουσιάζοντας σήμερα την "Μ" για το Facebook Messenger.
Η ψηφιακή βοηθός "Μ" είναι από σήμερα διαθέσιμη σε χρήστες της περιοχής Bay Area του San Francisco προσφέροντας πλήθος υπηρεσιών που το Facebook θεωρεί πως θα αποδειχτούν πολύ ανώτερες των ανταγωνιστικών υλοποιήσεων.
Όπως δηλώνει ο David Marcus (Vice president of messaging products), η "Μ" μπορεί να πραγματοποιήσει ενέργειες που οι ανταγωνιστικές ψηφιακή βοηθοί αδυνατούν. Η ειδοποιός διαφορά της "Μ" είναι πως εκτός του ΑΙ (τεχνητή νοημοσύνη) η υπηρεσία υποστηρίζεται από πραγματικούς ανθρώπους, εκπαιδευμένους μηχανικούς του Facebook που φροντίζουν ώστε κάθε ερώτηση/αίτημα του χρήστη να λαμβάνει τη σωστή απάντηση.
"It can perform tasks that none of the others can. That’s because, in addition to using artificial intelligence to complete its tasks, M is powered by actual people."
Ανοίγοντας λοιπόν το Facebook Messenger οι χρήστες θα μπορούν να συνομιλήσουν με την "Μ", όπως με κάθε άλλη επαφή τους και να ζητήσουν πράγματα όπως να παραγγείλουν λουλούδια για το αγαπημένο τους πρόσωπο, να ενημερωθούν για τα προτεινόμενα καταστήματα ανά περιοχή, να ρωτήσουν πως μπορούν να στήσουν το WiFi του σπιτιού τους κ.ο.κ.
Η "Μ" έχει προγραμματιστεί ώστε να μαθαίνει από τις κινήσεις και τις συνήθειες των χρηστών και χρόνο με το χρόνο θα παρέχει αμεσότερες και ακριβέστερες απαντήσεις στα αιτήματα των χρηστών.
Ίσως τελικά ο Μεγάλος Αδελφός να έχει μία μικρότερη αδερφή. Την "Μ".