αντεξα λιγες μερες χωρις να ρωτησω κατι ωρα μου ειναι βασικα εχω στειλει 2 email στο support γιαυτο το θεμα μα δεν εχω παρει απαντηση απο την προηγουμενη δευτερα! στο λογαριασμο μου εχω περασμενες 2 καρτες + την φυσικη Leupay , εκανα delete τη μια γιατι ηταν αχρηστη visa και δεν μπορω να στειλω χρηματα απο εκει και πηγα να βαλω μια αλλη μα λεει οτι εχω συμπληρωσει το οριο! την εσβησα ομως τη μια δεν υπαρχει, τους εστειλα εδω και μια εβδομαδα ερωτηση πως μπορω να την περασω μα δε πηρα απαντηση μεχρι σημερα...καμμια ιδεα?
Οι διαθέσιμες θέσεις για καταχώρηση καρτών άλλων τραπεζών ώστε να κάνεις άμεση μεταφορά χρημάτων είναι 2 για τους μη πιστοποιημένους λογαριασμούς και 5 για τους πιστοποιημένους.
Άσχετα με το αν εσύ σβήσεις τη κάρτα η θέση παραμένει πιασμένη, άρα περιμένεις να γίνεις verified ώστε να έχεις 3 ακόμα κάρτες.
Μπορείς βέβαια να κατεβάσεις και το LeuPay wallet app και να συνδέσεις και από εκεί κάρτα.
Η αλήθεια είναι πως στα mail αργούν να απαντήσουν, υπάρχει όμως και το τηλεφωνικό support + 352 2751 6565 (το τηλέφωνο το γράφει και στο κάτω μέρος του e-banking σου).
Αν δε μιλάς Αγγλικά μπορείς να ζητήσεις να μιλήσεις με τη Λυδία η οποία μιλάει Ελληνικά.
Τελευταία επεξεργασία από: Braker, 06/07/2016 - 18:59.