To ξανά δοκίμασα και σήμερα και πάλι τα ίδια.
Αν μιλήσω με την Πειραιώς και τους αναφέρω το πρόβλημα φόρτωσης χρημάτων προς LEUPAY θα καταλάβουν για τι πρόκειται? ή πρέπει να τους το περιγράψω κάπως αλλιώς?
Leupay κάρτα
#106
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:02
Ad
#107
Δημοσίευση 27/07/2016 - 13:54
To ξανά δοκίμασα και σήμερα και πάλι τα ίδια.
Αν μιλήσω με την Πειραιώς και τους αναφέρω το πρόβλημα φόρτωσης χρημάτων προς LEUPAY θα καταλάβουν για τι πρόκειται? ή πρέπει να τους το περιγράψω κάπως αλλιώς?
δε ξερω αν θα καταλαβουν... πες τους για συνδεση της καρτας με λογ/μο εξωτερικου. (και το πιθανοτερο ειναι να σου πουν πως δεν γινεται λογω των capital control .... ασχετα αν μπορει το προβλημα να μην ειναι αυτο).
δοκιμασε και με καποια αλλη καρτα αν εχεις.
#108
Δημοσίευση 27/07/2016 - 14:16
μπορει να εχει σχεση και οτι η πειραιως εχει πιασει το μηνιαιο οριο για μεταφορα κεφαλαιων στο εξωτερικο. αρα δοκιμαζεις απο 01/08 ξανα.
#109
Δημοσίευση 07/08/2016 - 01:41
Εγώ μόλις κατέβασα το LeuPay Wallet, έκανα εγγραφή με το κινητό όλα καλά...
Πατάω πάνω στο Contactless Payments, μου βγαίνει να βάλω το PIN που δήλωσα, το βάζω και μου λέει να μιλήσω με το support...
Πατάω πάνω στο Virtual Cards, τα ίδια...
Πατάω πάνω στο Prepaid Cards, μου ανοίγει η φόρμα να συμπληρώσω για να στείλουν την κάρτα και όταν βάζω τη διεύθυνση, δε δέχεται νούμερα... μου λέει μόνο χαρακτήρες... LOL δηλαδή...
Ή κάνω κάτι λάθος ή κάτι κόλλημα έφαγε...!!!
#110
Δημοσίευση 07/08/2016 - 02:12
Μάλιστα...
Βγήκα από την εφαρμογή... ξαναμπήκα και μου ξαναλέει να κάνω register... πάλι κινητό, περίμενε μήνυμα κλπ...
Το έκανα 4 φορές... Απλά τραγικό...!!
#111
Δημοσίευση 10/08/2016 - 22:59
Για το παραπάνω πρόβλημα είδα ότι το έχουν κι άλλοι στο store...
Έστειλα e-mail όπως μου πρότειναν και αναμένουμε...
Πήγα να ταυτοποιήσω την κάρτα μου της Eurobank, τα κατάφερα μια χαρά και με χρέωσε μετά από 1 μέρα...
Ψάχνω να βρω τον κωδικό σύμφωνα με τις οδηγίες τους, πουθενά ο κωδικός (δηλαδή με χρέωσε 1€ αλλά ο κωδικός στην περιγραφή δεν ήρθε)
Τους έστειλα εδώ και 2 μέρες στο support και ακόμα περιμένω απάντηση... τρομερό support... (έστειλα και screenshot όπως τα έχει χρεώσει και δείχνει η Eurobank)
Μάλλον θα μείνω μόνο με την Revolut αφού δε μπορούμε να έχουμε τη Ν26 (προς το παρόν πιστεύω)...
Τελευταία επεξεργασία από: DoSMaN, 10/08/2016 - 23:00
#112
Δημοσίευση 11/08/2016 - 17:34
Μου έστειλαν τον κωδικό ενεργοποίησης (verification code) που υποτίθεται ότι θα φαινόταν στο e-banking μέσω e-mail...
Από τις 07/08 έκανα request για την κάρτα τους και ακόμα not sent είναι το status...
Εσείς όταν την παραγγείλατε πότε ήρθε;
Έκανα τη μλκ και είχα βάλει μια δεύτερη κάρτα που όμως δε μπορεί να ταυτοποιηθεί και φυσικά όταν την αφαίρεσα, δε με άφησε να βάλω άλλη...
Οπότε για να ολοκληρωθεί η ταυτοποίηση, πρέπει να μου έρθει η κάρτα για να την περάσω (μόνο αυτό μου έμεινε).
Στη Revolut την παρήγγειλα την ίδια μέρα με τη Leupay (Κυριακή) και την επόμενη μέρα μου έγραψε στην εφαρμογή ότι μου την έστειλαν κι όλας με αναμενόμενη άφιξη στις 18 του μήνα.
#113
Δημοσίευση 26/08/2016 - 21:52
Σήμερα μου ήρθε η κάρτα.
Την ταυτοποίησα στο λογαριασμό και την πέρασα και στο Paypal...
Ερώτηση... μπορώ να αλλάξω το PIN;
Από τη σελίδα ή το app δε βλέπω επιλογή...
Αν πάω σε ΑΤΜ θα με αφήσει;
#114
Δημοσίευση 28/08/2016 - 16:04
Sent from my iPhone using Tapatalk
#115
Δημοσίευση 28/08/2016 - 23:13
pin αλλαζεις σε οποιοδηποτε ΑΤΜ εκτος εθνικης.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Δωρεάν ή με χρέωση; δεν βρήκα κάτι σχετικό στη σελίδα τους...
#116
Δημοσίευση 29/08/2016 - 05:37
Sent from my iPhone using Tapatalk
#117
Δημοσίευση 28/09/2016 - 01:01
Λοιπόν... δράμα η κατάσταση με αυτούς...
Είναι ΑΣΧΕΤΟΙ, ΚΑΘΟΛΟΥ επαγγελματίες και το support τους είναι για ΚΛΑΜΜΑΤΑ...
Αρχίζω να πιστεύω ότι πάει για κλείσιμο...!!!
Την κάρτα την έχω αποθηκευμένη σχεδόν παντού όπως όλες μου τις κάρτες...
Άλλες φορές αγοράζω μέσω PayPal άλλες φορές απ' ευθείας στις σελίδες...
Όπου μπορώ να την αποθηκεύσω το κάνω...
Δοκίμασα λοιπόν να κάνω μια συναλλαγή και μου ζήτησε το CVV... όλα καλά μέχρι εδώ...
Το πρόβλημα είναι ότι δεν είχα την κάρτα μαζί αλλά ξέρω το CVV της, ωστόσο η κάρτα της Leupay μοιάζει στα 3 τελευταία νούμερα με άλλη κάρτα που έχω και έτσι έβαζα το CVV εκείνης της κάρτας...
Όταν κατάλαβα ότι έκανα μλκ και έβαλα το σωστό, η κάρτα ήταν ήδη μπλοκαρισμένη...
Με πήραν μέσα στα επόμενα 5 λεπτά από τη Leupay μια που μίλαγε σπαστά αγγλικά (σαν κινεζοκάτι μου φάνηκε) και αφού επιβεβαιώσαμε τα στοιχεία της εξήγησα ότι νόμιζα ότι έβαζα το σωστό γιατί νόμιζα ότι ήταν άλλη κάρτα και ότι τώρα δε με αφήνει, ωστόσο πίστευα ότι μετά από αυτό θα μου την άνοιγαν ξανά... η τύπισσα δε μου είπε κάτι, ούτε έλαβα ένα mail...
Δοκίμασα την επόμενη μέρα ξανά και έφαγα άκυρο...
Μπήκα στο λογαριασμό μου και βλέπω ότι είναι blocked
Leupay 001.PNG 2,87KB 36 λήψεις
Προσπάθησα να την κάνω Unblock από τις επιλογές που έχει αλλά τζίφος...
Τους έστειλα e-mail και τελικά εδώ και 7 μέρες ακόμα δεν μου έχουν απαντήσει...
Και η κάρτα είναι ακόμα μπλοκαρισμένη συνολικά, 12 μέρες!!!
Απλά ΕΛΕΟΣ!!! Απλά το συντομότερο, θα πάρω τα λεφτάκια μου από εκεί και θα με ξαναδεί... ΠΟΤΕ!!!!
ΤΡΑΓΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ...!!!
#118
Δημοσίευση 08/10/2016 - 18:10
αν εσυ κανεις λαθη δε φταιει η υπηρεσια (η οποια δουλευει αψογα). επικοινωνησε μαζι τους και θα στη ξεμπλοκαρουν, αλλιως order new card.
#119
Δημοσίευση 08/10/2016 - 20:33
αν εσυ κανεις λαθη δε φταιει η υπηρεσια (η οποια δουλευει αψογα). επικοινωνησε μαζι τους και θα στη ξεμπλοκαρουν, αλλιως order new card.
Να διαβάζουμε ελληνικά ξέρουμε;
Γράφω ότι έκανα βλακεία... με κάλεσαν στο 5λεπτο για το ζήτημα, επιβεβαίωσα τα στοιχεία μου αλλά η κάρτα δεν ξεμπλόκαρε...
Τους έστειλα mail και δεν απάντησαν ΠΟΤΕ οπότε επιμένω ότι το support τους είναι για ΓΕΛΙΑ και ΚΛΑΜΜΑΤΑ...
Τράπεζα και να επικοινωνεί με τον πελάτη μετά από 15 μέρες είναι ΤΡΑΓΙΚΟ... ακόμα και εδώ Ελλάδα που ήμαστε τραγικοί και εμείς, η υποστήριξη σε οτιδήποτε γίνεται το πολύ σε 2 μέρες σε όσες τράπεζες χρειάστηκε να επικοινωνήσω...
Αφού λοιπόν, τους έστειλα ότι θα πω παντού ότι η υποστήριξη είναι για κλάμματα και ότι φυσικά δεν αξίζουν να λέγονται τράπεζα και ότι το support που έχουν είναι για κλάμματα, ως δια μαγείας μέσα σε 1 μέρα με πήραν τηλέφωνο και μου ξεμπλόκαραν την κάρτα... κοίτα να δεις πράγματα... ακόμα και ο άγιος φοβέρα θέλει...
Φυσικά και χρησιμοποιώ μόνο revolut πλέον μιας και το support εκείνων είναι άμεσο... και δε με πειράζει που δε θα μπορεί να μου στέλνει άλλος χρήματα...
Αν η Leupay δεν φτιάξει το support της ας τη χρησιμοποιούν οι βιτσιόζοι... εγώ όταν συναλλάσομαι με τράπεζες και έχω κάποιο πρόβλημα απαιτώ να έχω εντός 48ωρου το πολύ απάντηση στο πρόβλημά μου ή έστω ένα follow up, όχι να με γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια (για να μην πω το λογοκριμένο...)
#120
Δημοσίευση 10/10/2016 - 11:14
οταν εχουμε σοβαρο προβλημα παιρνουμε τηλ και το λυνουμε... με τα e-mail αργουν οι απαντήσεις και οι λύσεις...... εγώ όποτε ειχα θεμα τους πηρα τηλ στο +352 27516565 και το ελυσα στη στιγμη.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες