Facebook iOS app
#226
Δημοσίευση 10/02/2018 - 10:44
ή μόνο εγώ είχα το θέμα;
Ad
#227
Δημοσίευση 14/02/2018 - 18:55
Πίσω στο 2013, το Facebook είχε ξοδέψει περίπου $200 εκατ. για να εξαγοράσει την Onavo, μια εταιρεία που έγινε γνωστή για τις εφαρμογές (Android – iOS) συμπίεσης και στατιστικής για καλύτερη διαχείριση των mobile προγραμμάτων δεδομένων των χρηστών. Χρειάστηκε να περάσουν 5 χρόνια για να εκμεταλλευτεί πραγματικά αυτήν την τεχνολογία με την προσθήκη υπηρεσίας VPN στην εφαρμογή Onavo Protect – VPN Security (για την ώρα μόνο για iOS).
Η ειρωνεία είναι ότι για να λειτουργήσει η υπηρεσία VPN απαιτείται η συλλογή δεδομένων και η παρακολούθηση της online δραστηριότητας του χρήστη, δηλαδή κάτι εντελώς αντίθετο από την λογική των υπηρεσιών VPN που προσφέρουν τη δυνατότητα ανώνυμης περιήγησης στο Internet χρησιμοποιώντας απομακρυσμένη διεύθυνση IP από αυτήν της γραμμής σου.
Όπως αναφέρεται στην περιγραφή της εφαρμογής για iOS,
“Για να προσφέρουμε αυτό το επίπεδο προστασίας, η εφαρμογή Onavo χρησιμοποιεί υπηρεσία VPN για να στήσει ένα ασφαλές κανάλι επικοινωνίας που θα μεταφέρει όλα τα δεδομένα του χρήστη μέσα από τους servers της Onavo.
Με αυτόν τον τρόπο βελτιώνεται η λειτουργία της εφαρμογής Onavo με ανάλυση του τρόπου χρήσης των ιστοσελίδων, των εφαρμογών και των δεδομένων του χρήστη. Επειδή είμαστε κομμάτι της Facebook, αυτές οι πληροφορίες βοηθούν και στην βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας”
Εν ολίγοις, το Facebook καλεί τον κόσμο να χρησιμοποιήσει μια υπηρεσία VPN, η οποία συλλέγει τα δεδομένα και τα αναλύει για να καταλάβει τις συνήθειες του. Καταπληκτικό…
via techgear
#228
Δημοσίευση 14/02/2018 - 22:05
Φύγαμε για onavo protect vpn security λοιπόν...
Χρησιμοποεί που χρησιμοποιεί το μικρόφωνο και την κάμερα ας δώσουμε ζωντάνια στο Facebook πιο έμπρακτα.
Ο ίδιος όμως γιατί καλύπτει την κάμερα ακόμη δεν μας είπε...
https://images-cdn.9...0D7_700b_v2.jpg
Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 14/02/2018 - 22:11
#229
Δημοσίευση 14/02/2018 - 22:42
Από την άλλη ίσως να πρέπει να αναρωτηθούμε αν αυτό δεν είναι το μοναδικό VPN που κάνει κάτι τέτοιο αλλά το μοναδικό που το παραδέχεται...
Γιατί πολύ σίγουροι είμαστε για τα τόσα και τόσα VPN που κυκλοφορούν εκεί έξω και υπόσχονται απόλυτη μυστικότητα "αρκεί να στέλνετε ΟΛΑ σας τα δεδομένα μέσα από τους server μας"...
#230
Δημοσίευση 14/02/2018 - 23:32
Να μην αναρωτιέσαι γιατί είναι δεδομένο ότι όλοι κάτι κάνουν...Από την άλλη ίσως να πρέπει να αναρωτηθούμε αν αυτό δεν είναι το μοναδικό VPN που κάνει κάτι τέτοιο αλλά το μοναδικό που το παραδέχεται...
Γιατί πολύ σίγουροι είμαστε για τα τόσα και τόσα VPN που κυκλοφορούν εκεί έξω και υπόσχονται απόλυτη μυστικότητα "αρκεί να στέλνετε ΟΛΑ σας τα δεδομένα μέσα από τους server μας"...
Απλά το να σου λέει ο άλλος σε παρακολουθώ αλλά περνά μια βόλτα από εδώ είναι σαν να σου λέει ότι απευθύνεται σε άτομα .... άσε να μην πω καλύτερα.
Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 14/02/2018 - 23:32
#231
Δημοσίευση 20/02/2018 - 02:17
επειδη εδω ειστε σε συγχυση και δεν γνωριζετε τι σημαινει vpn, το Onavo δεν ειναι vpn, ειναι πλεον spyware ξεκαθαρα. τα κανονικα vpns ερχονται με standards και αυτα τα standards τηρούνται. τωρα στην περιπτωση onavo, facebook, google accounts κτλ.. που ειναι τσαμπε, φυσικα και εχουν ψηλα γραμματα αφου το προιον που εχουν δεν ειναι το software ή το service που χρησιμοποιειται αλλα οι χρηστες τους.. τεσπα.. η γελοια κατασταση με το onavo ειναι σα να λες πως πχ βαζεις να πλυνεις τα ρουχα σου στο πληντηριο και το πλυντηριο χρησιμοποιει λασπονερα στο ξεβγαλμα. απλα
#232
Δημοσίευση 20/02/2018 - 03:52
Customers pays for products. If you do not pay for it, you are not the customer...you are the product sombody else pays!
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
#233
Δημοσίευση 21/03/2018 - 11:38
Όπως συμβαίνει κάθε φορά που υπάρχει γενική κατακραυγή για τα σφάλματα της Facebook, έτσι και τώρα δεν είναι λίγοι αυτοί που καλούν τους χρήστες να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους από το κοινωνικό δίκτυο. Μόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα δείχνουν πιο σοβαρά από ποτέ εξαιτίας του τεράστιου σκανδάλου της Cambridge Analytica, η οποία εκμεταλλεύτηκε τα δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών με σκιώδη τρόπο για να διαμορφώσει τα ψυχογραφικά προφίλ τους για την πολιτική καμπάνια του Donald Trump και ίσως τη διαμόρφωσης της κοινής γνώμης για το Brexit (διαβάστε αναλυτικά εδώ).
Ίσως έχετε δει και εσείς κάπου το #deleteFacebook, καθώς διαδίδεται ταχύτατα με αποτέλεσμα η μετοχή της Facebook να έχει παρουσιάσει την μεγαλύτερη πτώση όλων των εποχών. Η κατάσταση δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο λόγω των κλήσεων υψηλόβαθμων στελεχών και του ίδιου του Mark Zuckerberg από το Κογκρέσο και το Βρετανικό Κοινοβούλιο για να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις, ενώ παράλληλα στρέφονται κατά της εταιρείας και πρώην στελέχη της, όπως ο Brian Acton.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Acton είναι συνιδρυτής της δημοφιλούς εφαρμογής WhatsApp που εξαγοράστηκε από τη Facebook το 2014 έναντι $19 δισ. και παρέμεινε στέλεχος της τελευταίας μέχρι το 2017. Τώρα, με ένα λιτό μήνυμα στο Twitter εξέφρασε την άποψη του ότι είναι καιρός να διαγράψουμε το Facebook! Σίγουρα δεν το περίμενε κανείς από ένα ευεργητημένο στέλεχος, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο άλλος συνιδρυτής της WhatsApp, o Jan Koum, εξακολουθεί να εργάζεται για την Facebook.
Screen Shot 2018-03-21 at 11.35.00.png 25,02KB 49 λήψεις
Το ζήτημα έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλες διαστάσεις και έρχονται δύσκολες ημέρες για την Facebook, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταστραφεί τόσο εύκολα.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μια καλή αφορμή για να αναθεωρήσετε τι ακριβώς μοιράζεστε στο κοινωνικό δίκτυο, πόσο βάρος έχετε δώσει στις ρυθμίσεις ασφαλείας, που δίνετε τα likes σας και ποιες ιστοσελίδες - σκουπίδια (που περιλαμβάνουν ψευδείς ειδήσεις, χαζά κουίζ κλπ.) επισκέπτεστε. Από τη στιγμή, βέβαια, που χρησιμοποιείτε ένα κοινωνικό δίκτυο είναι δεδομένο ότι δίνετε πρόσβαση εν γνώση σας σε πολλές προσωπικές πληροφορίες...
via techgear
#234
Δημοσίευση 21/03/2018 - 16:52
Όπως συμβαίνει κάθε φορά που υπάρχει γενική κατακραυγή για τα σφάλματα της Facebook, έτσι και τώρα δεν είναι λίγοι αυτοί που καλούν τους χρήστες να διαγράψουν τους λογαριασμούς τους από το κοινωνικό δίκτυο. Μόνο που αυτή τη φορά τα πράγματα δείχνουν πιο σοβαρά από ποτέ εξαιτίας του τεράστιου σκανδάλου της Cambridge Analytica, η οποία εκμεταλλεύτηκε τα δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών με σκιώδη τρόπο για να διαμορφώσει τα ψυχογραφικά προφίλ τους για την πολιτική καμπάνια του Donald Trump και ίσως τη διαμόρφωσης της κοινής γνώμης για το Brexit (διαβάστε αναλυτικά εδώ).
Ίσως έχετε δει και εσείς κάπου το #deleteFacebook, καθώς διαδίδεται ταχύτατα με αποτέλεσμα η μετοχή της Facebook να έχει παρουσιάσει την μεγαλύτερη πτώση όλων των εποχών. Η κατάσταση δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο λόγω των κλήσεων υψηλόβαθμων στελεχών και του ίδιου του Mark Zuckerberg από το Κογκρέσο και το Βρετανικό Κοινοβούλιο για να δώσει τις απαραίτητες εξηγήσεις, ενώ παράλληλα στρέφονται κατά της εταιρείας και πρώην στελέχη της, όπως ο Brian Acton.
Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Acton είναι συνιδρυτής της δημοφιλούς εφαρμογής WhatsApp που εξαγοράστηκε από τη Facebook το 2014 έναντι $19 δισ. και παρέμεινε στέλεχος της τελευταίας μέχρι το 2017. Τώρα, με ένα λιτό μήνυμα στο Twitter εξέφρασε την άποψη του ότι είναι καιρός να διαγράψουμε το Facebook! Σίγουρα δεν το περίμενε κανείς από ένα ευεργητημένο στέλεχος, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο άλλος συνιδρυτής της WhatsApp, o Jan Koum, εξακολουθεί να εργάζεται για την Facebook.
Screen Shot 2018-03-21 at 11.35.00.png
Το ζήτημα έχει αρχίσει να παίρνει μεγάλες διαστάσεις και έρχονται δύσκολες ημέρες για την Facebook, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταστραφεί τόσο εύκολα.
Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μια καλή αφορμή για να αναθεωρήσετε τι ακριβώς μοιράζεστε στο κοινωνικό δίκτυο, πόσο βάρος έχετε δώσει στις ρυθμίσεις ασφαλείας, που δίνετε τα likes σας και ποιες ιστοσελίδες - σκουπίδια (που περιλαμβάνουν ψευδείς ειδήσεις, χαζά κουίζ κλπ.) επισκέπτεστε. Από τη στιγμή, βέβαια, που χρησιμοποιείτε ένα κοινωνικό δίκτυο είναι δεδομένο ότι δίνετε πρόσβαση εν γνώση σας σε πολλές προσωπικές πληροφορίες...
via techgear
Γελαω με αυτες τις υποκρισιες !!
Οτιδηποτε, μα οτιδηποτε εκανε το Facebook και οδηγησε σε αυτο το 'σκανδαλο' (oh please !!) καλυπτεται απο τους ορους που αποδεχεται κανεις οταν γινεται μελος ...
Οποτε ναι... συνεχιστε την πτωση σας (απο τα συνεφα) ... Να μην σας ενοχλω ...
#235
Δημοσίευση 22/03/2018 - 08:27
Ακόμα και αν τους διαβάσεις δύσκολα (για να μην πω καθόλου) καταλαβαίνεις τους όρους ακριβώς και τις προεκτάσεις που μπορεί να κρύβουν.
Κατ εμένα οι όροι στις εφαρμογές ή τα ψηλά γράμματα στα συμβόλαια μόνο δόλο μπορεί να υποκρύπτουν και τίποτα άλλο. Θα έπρεπε να καταργηθεί αυτή η πρακτική. Του στυλ «συμφώνησε ο πελάτης» , τον ρωτάς αν ξέρει σε τι συμφώνησε ; Άσε που μετά αν παρεις χαμπάρι τι κρύβεται από πίσω δεν έχεις επιλογή να υπαναχωρήσεις από την συμφωνία !!!! (Δεν υπάρχει κουμπί δεν συμφωνώ εκ των υστέρων, μόνο απεγκατάσταση της εφαρμογής).
Ουσιαστικά λοιπόν σε υποχρεώνουν να δεχθεις τους όρους τους και αν διαρρεύσει πρόβλημα σου λένε «μα συμφώνησες» !!!!
Συμφώνησα εγώ να χρησιμοποιήσεις εσυ τα δεδομένα μου για να βγει ο Τραμπ ;
Που το έγραφε αυτό ;
Παιδικές δικαιολογίες των εταιριών για να κρυφτούν πίσω από το δάκτυλο τους.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
#236
Δημοσίευση 22/03/2018 - 19:44
Πέρασαν αρκετές ημέρες από τότε που ξέσπασε το σκάνδαλο Facebook – Cambridge Analytica, και η πολυαναμενόμενη τοποθέτηση του Mark Zuckerberg για τα γεγονότα ήρθε σε δύο δόσεις. Αρχικά, ο ιδρυτής και CEO της εταιρείας απευθύνθηκε στον κόσμο μέσα από μια μακροσκελή ανάρτηση στο κοινωνικό δίκτυο, στην οποία αναγνώρισε μεν τις ευθύνες του Facebook και τόνισε ότι πρέπει να κάνουν περισσότερα για να προστατεύσουν τους χρήστες, αλλά δεν απολογήθηκε. Μετά, όμως, από τις αντιδράσεις του κόσμου, ο Zuckerberg αποφάσισε να ζητήσει συγγνώμη on camera κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του στο δίκτυο CNN.
Το κείμενο του είναι μια αποστειρωμένη γενικολογία γραμμένη με δικηγορικό ύφος και αερολογίες του τύπου “έχουμε υποχρέωση να προστατεύσουμε τα δεδομένα σας” ή “θα μάθουμε από αυτήν την εμπειρία” και το μόνο που αξίζει να κρατήσουμε είναι οι τρεις μεγάλες κινήσεις που ετοιμάζει η εταιρεία για να μην επαναληφθεί κάτι τέτοιο.
- Η Facebook θα διεξάγει μεγάλη έρευνα για να εντοπίσει πόσα και ποια δεδομένα χρηστών έχουν “υποκλαπεί” τα τελευταία χρόνια ειδοποιώντας, μάλιστα, ξεχωριστά κάθε χρήστη σε περίπτωση που αφορούν τον ίδιο.
- Θα περιορίσουν ακόμη περισσότερο την πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για τους developers.
- Θα τοποθετήσουν ένα νεό widget στη κορυφή του News Feed των χρηστών για να παρακολουθούν και να ελέγχουν ποιες εφαρμογές έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους και σε ποιο βαθμό.
Αργότερα, στη συνέντευξη του στο CNN ήταν σαφέστατα απολογητικός και προχώρησε σε ορισμένες πολύ ενδιαφέρουσες παραδοχές και εξαγγελίες. Όσοι έχετε τον χρόνο και τη διάθεση μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη στο CΝΝ. Επιγραμματικά, τα σημαντικότερα σημεία της είναι τα παρακάτω:
- Πρόκειται για ένα τεράστιο χτύπημα στην αξιοπιστία μας και λυπάμαι πραγματικά πολύ που συνέβη
- Έχω μετανιώσει για το γεγονός ότι δεν πληροφορούσαμε τον κόσμο για κακόβουλες εφαρμογές πολύ καιρό νωρίτερα
- Ήταν τεράστιο λάθος να εμπιστευτούμε την Cambridge Analytica (σ.σ. υπό την έννοια ότι πίστεψαν πως διέγραψαν και δεν εκμεταλλεύτηκαν αυτά τα δεδομένα των χρηστών)
- Θα ειδοποιήσουμε τον κάθε ένα χρήστη ξεχωριστά στην περίπτωση που επηρεάστηκαν τα δεδομένα του
- Είμαι διατεθειμένος να καταθέσω στο Κογκρέσο, αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να μιλήσει κάποιος που γνωρίζει πλήρως το συγκεκριμένο ζήτημα
- Δεν κάναμε όσα έπρεπε για να προστατεύσουμε το κοινό από την “Ρωσική παρέμβαση” και τα “fake news” κατά τη διάρκεια των Αμερικανικών Εκλογών του 2016
- Είμαι βέβαιος ότι θα επιχειρήσουν να επηρεάσουν και τα αποτελέσματα των επερχόμενων Ενδιάμεσων Εκλογών (Midterms)
- Θα πρέπει να μπουν ρυθμιστικοί κανόνες και στο Facebook, όπως για παράδειγμα αυτός που αφορά την διαφάνεια των διαφημίσεων
- Θέλω οι κόρες μου να είναι υπερήφανες για αυτό που έφτιαξε ο πατέρας τους
Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι δεν πρόκειται για μια κρίση σαν όλες τις άλλες, καθώς η αξία της μετοχής της Facebook έχει χάσει ήδη περίπου $20 μέσα σε 5 ημέρες, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου $50 δισ. για την αξία της εταιρείας.
#237
Δημοσίευση 22/03/2018 - 23:03
Γελαω με αυτες τις υποκρισιες !!
Οτιδηποτε, μα οτιδηποτε εκανε το Facebook και οδηγησε σε αυτο το 'σκανδαλο' (oh please !!) καλυπτεται απο τους ορους που αποδεχεται κανεις οταν γινεται μελος ...
Οποτε ναι... συνεχιστε την πτωση σας (απο τα συνεφα) ... Να μην σας ενοχλω ...
Ακυρο σχόλιο. Βρες μου που στους όρους λέει ότι επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί το data κατά αυτόν τον τρόπο και το ξανασυζητάμε. Το ότι πολύ έξυπνα το αφήνει γενικό και ασαφές ώστε να περιλαμβάνει ότι του κατέβει για να βγάλει περισσότερα λεφτά πουλώντας το data δεν σημαίνει ότι δεν είναι και παράνομο.
Ο Ζουκε ήταν, είναι και θα είναι απατεώνας. Το Facebook ως γνωστόν το έκλεψε από τους Winklevoss, έχει καταδικαστεί για αυτό και τους πλήρωσε και κάμποσα εκατομμύρια. Κορόιδευε τον συνέταιρο του και τον πέταξε έξω, γεγονός για το οποίο και πάλι καταδικάστηκε και πλήρωσε. Όλοι μα όλοι ήξεραν ότι χρησιμοποιεί με παράνομο τρόπο το data απλά δεν υπήρχαν αποδείξεις μέχρι τώρα. Η Cambridge Analytica είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου.
Όσο για την συνέντευξη του είπε αυτά που ήθελαν να ακούσουν και end of story. Τίποτα από αυτά δεν θα εφαρμόσει. Και στο παρελθόν είχε δηλώσει παρόμοια και δεν έκανε τίποτα απολύτως.
Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 22/03/2018 - 23:03
#238
Δημοσίευση 29/03/2018 - 12:09
Εντείνονται οι προσπάθειες της Facebook για την επανάκτηση της εμπιστοσύνης των χρηστών, με την εταιρεία να ανακοινώνει πριν από λίγο τις αλλαγές που θα δούμε πολύ σύντομα όλοι στους λογαριασμούς μας. Ουσιαστικά, η Facebook καθιστά ακόμα πιο ξεκάθαρη και εύκολη την διαχείριση των ρυθμίσεων ασφαλείας και ιδιωτικότητας, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο των δεδομένων που μοιράζονται τόσο με το κοινωνικό δίκτυο, όσο και με τις διάφορες third-party εφαρμογές που υπάρχουν σε αυτό.
Ο επανασχεδιασμός του μενού των ρυθμίσεων ασφαλείας στη mobile έκδοση καθιστά σημαντικά πιο εύκολη την εύρεση τους, αφού πλέον βρίσκονται όλα συγκεντρωμένα σε ένα μέρος.
Από εδώ μπορούμε να ελέγχουμε την πρόσβαση στα δεδομένα μας με λίγα taps, να διαβάζουμε ξεκάθαρες εξηγήσεις για τον τρόπο εκμετάλλευσης τους, να προσθέτουμε επιπλέον στρώματα ασφαλείας (π.χ. πιστοποίηση σε δύο βήματα), να παρακολουθούμε τι έχουμε μοιραστεί στο παρελθόν, αλλά και να αποφασίζουμε ποιες διαφημίσεις θέλουμε να εμφανίζονται στο προφίλ μας.
Επιπλέον, η εταιρεία έχει προσθέσει νέα εργαλεία για να βρίσκουμε, να κατεβάζουμε και να διαγράφουμε τα δεδομένα μας από το Facebook. Μπορούμε όποτε θέλουμε να κατεβάζουμε ένα αντίγραφο που περιλαμβάνει συνολικά τα δεδομένα μας (π.χ. φίλους, αναρτήσεις, φωτογραφίες κλπ.), αλλά και να διαγράφουμε likes, σχόλια και άλλα reactions από αναρτήσεις στο Timeline.
Όπως σημειώνει στο επίσημο blog της, η Facebook συνεργάζεται με νομοθέτες και ειδικούς ασφαλείας για να αναπτύξει αυτά τα εργαλεία και να προσφέρει απόλυτη διαφάνεια για το τι ακριβώς συμβαίνει με τα δεδομένα των χρηστών.
via techgear
#239
Δημοσίευση 06/04/2018 - 11:04
Οι ειδήσεις που αφορούν τη Facebookκαι οι ανακοινώσεις της εταιρείας έρχονται σωρηδόν τις τελευταίες ημέρες, τόσο λόγω του σκανδάλου με την Cambridge Analyticaπου προκάλεσε ένα ντόμινο αποκαλύψεων για τις πρακτικές του κοινωνικού δικτύου, όσο και για τις συνεχόμενες προσπάθειες τους να αποκαταστήσουν την σχέση εμπιστοσύνης με τους χρήστες.
Μετά την αρχική υποτονική αντιμετώπιση των πραγμάτων είναι γεγονός ότι υπάρχει μεγάλη κινητοποίηση από τον Mark Zuckerbergκαι το επιτελείο του, οι οποίοι αποφάσισαν να παίξουν το χαρτί της ειλικρίνειας. Ο ιδρυτής και CEO της Facebook παραδέχτηκε ότι θα χρειαστεί πολύς καιρός για να διορθωθούν τα προβλήματα του κοινωνικού δικτύου και σε γενικές γραμμές σημείωσε ότι οι πληροφορίες των δημόσιων προφίλ όλων των χρηστών μπορεί να έχουν περάσει στα χέρια third-party εφαρμογών όλα αυτά τα χρόνια.
Σε μια άλλη ανάρτηση του CTO, Mike Schroepfer, η Facebook αποκαλύπτει ότι η Cambridge Analytica κατάφερε τελικά να πάρει στα χέρια της τα δεδομένα από 87 εκατ. χρήστες και όχι από 50 εκατ. που υπολόγιζαν στην αρχή. Δημοσίευσε, επίσης, ένα γράφημα που αποκαλύπτει από ποιες χώρες προέρχονται οι λογαριασμοί αυτοίκαι γι’ αυτό η κυβέρνηση της Αυστραλίας αποφάσισε να ζητήσει και αυτή επίσημα εξηγήσεις.
Για να επιστρέψουμε στις ενέργειες αποκατάστασης της αξιοπιστίας, η Facebook ανακοίνωσε τα εξής:
- Events API: Στο εξής, οι εφαρμογές που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο API δεν θα έχουν πρόσβαση στη λίστα των καλεσμένων ή στις αναρτήσεις των χρηστών στο wall του συγκεκριμένου event. Παράλληλα, γίνονται ακόμα πιο αυστηρές οι προϋποθέσεις για να έχει μια εφαρμογή πρόσβαση στο Events API.
- Groups API: Όλες οι third-party εφαρμογές που χρησιμοποιούν το Groups API θα πρέπει να λαμβάνουν την έγκριση του Facebook και του διαχειριστή του συγκεκριμένου γκρουπ. Καμία εφαρμογή δεν θα έχει πρόσβαση στη λίστα με τα μέλη του γκρουπ, ενώ αφαιρούνται όλες οι προσωπικές πληροφορίες (π.χ. ονόματα και φωτογραφίες) που βρίσκονται σε αναρτήσεις ή σχόλια.
- Pages API: Μέχρι σήμερα, οποιαδήποτε εφαρμογή μπορούσε να εκμεταλλεύεται το Pages API για να διαβάζει posts ή σχόλια από οποιαδήποτε Page. Με αυτόν τον τρόπο, οι developers μπορούσαν να δημιουργούν κατάλληλα εργαλεία για διάφορους σκοπούς, όπως π.χ. τον προγραμματισμό αναρτήσεων ή την απάντηση σε σχόλια ή μηνύματα. Αυτή η πρακτική έδινε, όμως, μεγαλύτερη πρόσβαση σε δεδομένα απ’ ό,τι ήταν απαραίτητο. Στο εξής, η πρόσβαση στο Pages API θα δίνεται μόνο με σχετική έγκριση του Facebook και μόνο αν η εφαρμογή αποδεικνύει ότι προσφέρει κάποια χρήσιμη υπηρεσία στην Page.
- Facebook Login: Στο εξής, η Facebook θα πρέπει να δίνει την έγκριση της σε όλες τις εφαρμογές που επιθυμούν να τραβήξουν πληροφορίες από τον λογαριασμό του χρήστη (π.χ. για check-ins, likes, photos, posts, videos, events και groups). Η διαδικασία και οι προϋποθέσεις γίνονται ακόμα πιο αυστηρές και αν ο χρήστης δεν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για 3 μήνες, τότε θα αποκόπτεται η πρόσβαση στα δεδομένα του.
- Search and Account Recovery: Καταργείται η λειτουργία αναζήτησης κάποιου χρήστη μέσω του αριθμού τηλεφώνου ή της διεύθυνσης email από το Facebook Search.
- Call and Text History: Πρόκειται για λειτουργία των Facebook Messenger και Messenger Lite για συσκευές Android, η οποία ενεργοποιείται μόνο με έγκριση του χρήστη. Διαβεβαιώνουμε ότι δεν συλλέγουμε το περιεχόμενο των μηνυμάτων, ενώ διαγράφουμε αυτόματα όλες τις καταχωρήσεις που έγιναν πριν από 1 χρόνο. Στο εξής, οι εφαρμογές θα συλλέγουν μόνο τα απολύτως απαραίτητα δεδομένα για να προσφέρεται αυτή η λειτουργία.
- Data Providers and Partner Categories: Καταργούμε το πρόγραμμα Partner Categories, το οποίο επέτρεπε σε third-party παρόχους δεδομένων να δίνουν πακέτα αποκλειστικά για το Facebook.
- App Controls: Από τη Δευτέρα 9 Απριλίου, οι χρήστες θα βλέπουν στο επάνω μέρος του News Feed ένα link που θα τους οδηγεί στις πληροφορίες του λογαριασμού τους σχετικά με τις εφαρμογές που έχουν πρόσβαση στα δεδομένα τους. Από εκεί θα είναι εφικτό να διαγράψουν αυτές που δεν χρησιμοποιούν, ενώ θα ενημερωθούν και στην περίπτωση που τα δεδομένα τους περιλαμβάνονται σε αυτά της Cambridge Analytica.
Εκτός από τα παραπάνω, η Facebook ανανεώνει τους Όρους Χρήσης, την πολιτική της για τα δεδομένα των χρηστών και τις ρυθμίσεις ασφαλείας των λογαριασμών, ξεκαθαρίζοντας ότι όλες οι υπηρεσίες της (Facebook, Messenger, Instagram) υπόκεινται πλέον σε νέους κανόνες. Σε γενικές γραμμές, τα πράγματα γίνονται πολύ πιο ξεκάθαρα για το πως διαχειρίζεται τα δεδομένα των χρηστών, τι ενέργειες μπορούν να κάνουν οι χρήστες για να ελέγξουν τα δεδομένα τους και φυσικά υπόσχεται ότι δεν πουλάνε τα δεδομένα αυτά σε κάνεναν.
via techgear
#240
Δημοσίευση 30/04/2018 - 10:13
Η Facebook το είχε επιβεβαιώσει στις αρχές του περασμένου Φεβρουαρίου και από σήμερα έχει αρχίσει να κάνει την εμφάνιση του σε χρήστες την Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία. Ο λόγος για το κουμπί upvote/downvote στα σχόλια των χρηστών, η οποία αποτελεί ό,τι πιο κοντινό έχουμε δει ποτέ σε “Dislike” στο κοινωνικό δίκτυο.
Η εταιρεία είναι ξεκάθαρη ότι δεν πρόκειται για κουμπί dislike, αλλά επιθυμεί οι χρήστες να χρησιμοποιούν το νέο εργαλείο downvote για να καταδεικνύουν τα “άσχημα σχόλια που είναι ασεβή ή εντελώς κακοπροαίρετα”. Φυσικά, αυτό δεν αποτρέπει τους χρήστες να πατούν στο downvote για να δείξουν τη δυσαρέσκεια τους, όπως αν υπήρχε ένα κουμπί dislike.
Υπενθυμίζουμε ότι εκπρόσωπος της Facebook είχε δώσει την εξήγηση πως η επιλογή “downvote” έρχεται περισσότερο για να γίνει πιο εύκολη η διαχείριση των σχολίων στα διάφορα threads που σχηματίζονται κάτω από τις αναρτήσεις των χρηστών. Για παράδειγμα, ένα σχόλιο που παίρνει πολλά Likes εμφανίζεται ψηλότερα από ένα σχόλιο που έχει πάρει πολλά “downvotes” και ο χρήστης μπορεί να καταλάβει αν ένα σχόλιο είναι σχετικό με το θέμα, αν είναι προσβλητικό κλπ.
Σταδιακά θα το δούμε να εμφανίζεται σε όλο τον κόσμο και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε που θα καταλήξει η χρήση του.
via techgear
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3
0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες