[Solved] Καμένα pixel και DOA
#46
Δημοσίευση 05/01/2016 - 20:30
Sent from my iPad using Tapatalk
Ad
#47
Δημοσίευση 05/01/2016 - 21:46
Εγω τα ελεγα ποιο πριν και με ειπαν αγενή, ο άνθρωπος σκάει γάιδαρο....
Sent from my iPad using Tapatalk
#48
Δημοσίευση 06/01/2016 - 00:20
1. Δηλαδη κατι μυθοι του στυλ για να γινει αντικατασταση πρεπει να εχει παραπανω απο x πιξελ αναλογα με την εταιρεια ειναι παντζαρια;
2. Απο τη στιγμη που το παραπανω ισχυει, με ποια λογικη το στελνουν infoquest και ταλαιπωρουν τον κοσμο;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 06/01/2016 - 00:21
#49
Δημοσίευση 06/01/2016 - 00:50
Στην Infoquest το στέλνουν για να βεβαιώσει η Infoquest τη βλάβη, είτε αυτή είναι πίξελ είτε οτιδήποτε άλλο.
Αυτό προφανώς το κάνουν ώστε να είναι και αυτοί καλυμμένοι και αν μη τι άλλο εγώ το βρίσκω θεμιτό.
Από το να κρίνει ο κάθε υπάλληλος καταστήματος το αν η συσκευή μου έχει πρόβλημα ή όχι, προτιμώ να το δει ειδικός και εφόσον πιστοποιήσει το πρόβλημα να πάρω καινούριο.
Όσο για όριο πίξελ κλπ, αυτά δεν ορίζονται πουθενά.
#50
Δημοσίευση 06/01/2016 - 00:57
Εγω θελω να ρωτησω κατι πολυ συγκεκριμενο. Εστω οτι αγοραζεις ενα οποιοδηποτε smartphone απο καταστημα που δηλωνει οτι εχει DOA. Σε περιπτωση που εχεις 1 καμμενο πιξελ δικαιουσαι καινουριο σφραγισμενο;
1. Δηλαδη κατι μυθοι του στυλ για να γινει αντικατασταση πρεπει να εχει παραπανω απο x πιξελ αναλογα με την εταιρεια ειναι παντζαρια;
2. Απο τη στιγμη που το παραπανω ισχυει, με ποια λογικη το στελνουν infoquest και ταλαιπωρουν τον κοσμο;
Όταν υπάρχει αστοχία υλίκου, ο,τι και αν είναι αυτό και μιλάς για προβληματική συσκευή δικαιούσαι αντικατάσταση.
Αν αυτό είναι τώρα εντός DOA, σφραγισμένο, καινούριο.
Όσο για τα υπόλοιπα, να σταλεί για έλεγχο κτλ. είναι ουσιαστικά κυρίως εφεύρεση των Skroutz-ομάγαζων.
Υποτίθεται για να επιβεβαιώσουν "επίσημα" το όποιο πρόβλημα. Φυσικά δε χάνεις με αυτό το παραπάνω δικαίωμα αντικατάστασης του DOA.
#51
Δημοσίευση 14/01/2016 - 16:58
Μετά από μια μικρή καθυστέρηση για την οποία δεν ευθύνεται το phonegallery αλλά η infoquest, αφού χρειάστηκε ύστερα από αίτημα δικό μου να ελεγχτεί και δεύτερη φορά (την πρώτη φορά δεν παρατηρηθήκαν τα καμένα pixel από την infoquest) ώστε να εντοπιστούν τα καμένα pixel.Το κατάστημα επικοινώνησε μαζί μου και μου επιβεβαίωσε το πρόβλημα , προσφέροντας μου είτε νέα συσκευή ή τα χρήματα μου πίσω. Αφού δεν είχαν ετοιμοπαράδοτο το χρώμα τη που ήθελα μου επέστρεψαν τα χρήματα μου πίσω .
Τέλος , αξίζει να αναφέρω ότι η εξυπηρέτηση από το phonegallery ήταν άψογη ενώ η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιήθηκε μέσα σε 5 λεπτά μετά το αίτημα μου .
Συμπέρασμα : Μια χαρά ισχύει το DOA για iPhone ( τουλάχιστον από το Phonegallery )
#52
Δημοσίευση 14/01/2016 - 17:07
Παίδες, το 'χουμε γράψει πολλάκις. Έχω βαρεθεί να χτενίζω τη γλώσσα μου με αυτό.
Δεν υπάρχει καμία διάκριση στο θέμα του DOA.
Δεν έχει να κάνει σε καμία περίπτωση με τον κατασκευαστή. Ποτέ δεν είχε.
Τώρα για το κατάστημα, έχουμε φτάσει να λέμε "μπράβο" για πράγματα αυτονόητα. Ελλαδιστάν.
#53
Δημοσίευση 14/01/2016 - 23:57
1. Πολλα μαγαζια αναφερουν οτι εχουν DOA αλλα τονιζουν ξεκαθαρα οτι δεν ισχυει για προιοντα APPLE
2. Υπαρχουν μαγαζια που εχουν DOA και λενε ξεκαθαρα το εξης: Το φερνεις πισω στο διαστημα του DOA το παμε στο αρμοδιο service και αν εχεις δικιο και εγκριθει σου δινουμε απο το καταστημα αλλη ΣΥΣΚΕΥΗ- οχι παρελκομενα!!
:Κοιτα το OPEN365 στο skroutz:
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
#54
Δημοσίευση 15/01/2016 - 00:30
Τα συγκεκριμένα μαγαζιά λοιπόν δε ξέρουν τι γράφουν.
Απο τη στιγμή που διαφημίζουν πως έχουν DOA, είναι υποχρεωμένοι να σε καλύψουν μετά και ασ'τους να λένε ο,τι θέλουν.
Το 2ο πάλι, είναι εφεύρεση κυρίως των Skrout-ομάγαζων. Στο DOA δικαιούσαι και παίρνεις μετά ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΗ συσκευή.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 15/01/2016 - 00:31
#55
Δημοσίευση 15/01/2016 - 04:56
Για το 2ο υπαρχει νομος που να λεει οτι το doa σημαινει αντικατασταση με καινουριο σφραγισμενο; Γινεται ο καθενας να το εφαρμοζει οπως θελει; Εγω δε καταλαβαινω γτ δεν υπαρχει ενας κοινος κωδικας του στυλ DOA EINAI AΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ. Το εφαρμοζεις σαν καταστημα; Απλο Ναι ή Οχι. Οχι ο καθενας να το ερμηνευει οπως θελει. Το θεμα ειναι αν μπορει να το εφαρμοζει οπως το ερμηνευει ή ειναι παρανομο; Αυτο δλδ που λεει το 365 ειναι παρανομο ή νομιμο;
Sent from my jb iPhone 4 using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: pinturicchio, 15/01/2016 - 04:58
#56
Δημοσίευση 15/01/2016 - 13:04
Δε μπορείς να κάνεις διάκριση με το DOA ανάμεσα στα προιόντα που πουλάς. Δεν λειτουργεί επιλεκτικά.
Είτε διαφημίζεις πως παρέχεις DOA, είτε όχι και τελειώνει εκεί.
Το DOA ουσιαστικά είναι υπηρεσία ένα σκαλί πιο πάνω απο την εγγύηση που έχει το προιόν. Η ουσία του αυτή είναι, να πάρεις σφραγισμένο σε περίπτωση προβλήματος.
Διαφορετικά πολύ απλά δε θα υπήρχε καν και θα γινόταν χρήση της εγγύησης απευθείας.
Το DOA βρίσκεται ως έννοια στο άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα:
"Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)".
Και εδώ.
#57
Δημοσίευση 15/01/2016 - 14:45
Αυτό που λέει ο pintu είναι ότι δυστυχώς ούτε στο 559 του ΑΚ ορίζεται το DOA.
Το 559 λέει ότι ο πωλητής δεσμεύεται να παράσχει την επιπλέον εγγύηση όπως ο ΙΔΙΟΣ την έχει περιγράψει.
Κοινώς, ο καθένας ορίζει όπως θέλει το DOA και απλά είναι υποχρεωμένος να το τηρήσει μετά.
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες