Ανοίγεις pp > wallet > old account view > my money > (debit and credit cards) update
Λογικά θα σ γράφει εκεί confirm για τη κάρτα σ.
Δεν έχει πουθενά confirm για την κάρτα. Έγινε αυτόματα το confirm χωρίς να κάνω τίποτα. Πολύ περίεργο.
Δημοσίευση 21/03/2016 - 13:47
Ανοίγεις pp > wallet > old account view > my money > (debit and credit cards) update
Λογικά θα σ γράφει εκεί confirm για τη κάρτα σ.
Δεν έχει πουθενά confirm για την κάρτα. Έγινε αυτόματα το confirm χωρίς να κάνω τίποτα. Πολύ περίεργο.
Δημοσίευση 21/03/2016 - 13:49
Δεν έχει πουθενά confirm για την κάρτα. Έγινε αυτόματα το confirm χωρίς να κάνω τίποτα. Πολύ περίεργο.
και σε έμενα έτσι έγινε μην έχεις κανένα άγχος .
Δημοσίευση 21/03/2016 - 14:05
Επιβεβαιώνω πως το όριο με Eurobank είναι 1000 ευρώ πλέον.
Λογικά θα ενημερωθούν και οι υπόλοιπες τράπεζες σύντομα.
Δημοσίευση 21/03/2016 - 14:52
Καλησπέρα! Κατέβασα την εφαρμογη και όταν πήγα να βάλω το iban της τράπεζας μου αφου τα τακτοποιησα ολα μετα δεν με αφηνει να μεταφερω χρηματα. μου ζηταει ενα optional refernce...τι είναι αυτό ρε παιδιά;; ευχαριστώ
Δημοσίευση 21/03/2016 - 14:56
ρε παίδες διαβάστε και στη αρχη πως μεταφέρουμε χρήματα ποιο αναλυτικά δεν γίνεται .....δεν μπορείς να μεταφέρεις χρήματα μέσα από την εφαρμογή .
Δημοσίευση 21/03/2016 - 15:21
Εχει γινει απο την προηγουμενη Παρασκευη, αυξηση του οριου απο 500 σε 1000€.Επιβεβαιώνω πως το όριο με Eurobank είναι 1000 ευρώ πλέον.
Λογικά θα ενημερωθούν και οι υπόλοιπες τράπεζες σύντομα.
Δημοσίευση 21/03/2016 - 15:30
ζηταω συγγνωμη εαν εχει ηδη απαντηθει απλα επειδη ειναι πολλες σελιδες δεν μπορεσα να τα διαβασω ολα
ειναι ασφαλης η συγκεκριμενη μεθοδος?
το αναφερω γιατι στα ratings στο app store ειναι αρκετα ασχημα
και αναφερονται και περιπτωσει που χαθηκαν χρηματα
ευχαριστω πολυ
Δημοσίευση 21/03/2016 - 15:56
Εχει γινει απο την προηγουμενη Παρασκευη, αυξηση του οριου απο 500 σε 1000€.
Ισχυει για ολες τις τραπεζες ειτε εχουν προλαβει να ενημερωσουν την ανακοινωση τους ειτε οχι.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
Δοκίμασα με winbank σήμερα και έφαγα πόρτα...
Δημοσίευση 21/03/2016 - 16:00
Περιεργο, αυτες οι αποφασεις υλοποιουνται αμεσα χωρις καθυστερησεις.Δοκίμασα με winbank σήμερα και έφαγα πόρτα...
Δημοσίευση 21/03/2016 - 16:47
ζηταω συγγνωμη εαν εχει ηδη απαντηθει απλα επειδη ειναι πολλες σελιδες δεν μπορεσα να τα διαβασω ολα
ειναι ασφαλης η συγκεκριμενη μεθοδος?
το αναφερω γιατι στα ratings στο app store ειναι αρκετα ασχημα
και αναφερονται και περιπτωσει που χαθηκαν χρηματα
ευχαριστω πολυ
έχω μεταφέρει 490ευρω από 3 Μαρτίου και δεν έχουν εμφανιστεί στον λογαριασμό. Ότι μου ζήτησαν τις πρώτες μέρες το έστειλα από κει και μετά προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και ξαφνικά σήμερα με ρωτούν ποιο είναι το πρόβλημα μου
Δημοσίευση 21/03/2016 - 17:02
έχω μεταφέρει 490ευρω από 3 Μαρτίου και δεν έχουν εμφανιστεί στον λογαριασμό. Ότι μου ζήτησαν τις πρώτες μέρες το έστειλα από κει και μετά προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και ξαφνικά σήμερα με ρωτούν ποιο είναι το πρόβλημα μου
σε ευχαριστω για την απαντηση
απορω που μερικοι εχουν προβλημα και μερικα αλλοι οχι
Δημοσίευση 21/03/2016 - 18:07
Ξαναεπικοινωνησε μαζι τους με μαιλ στο transfers@revolut.com. Συμφωνα με αυτα που περιγραφεις δεν ησουν δικαιουχος στο λογαριασμο απο τον οποιο εσταλησαν τα χρηματα. Πρεπει να γινει λοιπον ταυτοποιηση. Στην χειροτερη περιπτωση τα χρηματα επιστρεφουν στον λογαριασμο απο τον οποιο εσταλησαν.έχω μεταφέρει 490ευρω από 3 Μαρτίου και δεν έχουν εμφανιστεί στον λογαριασμό. Ότι μου ζήτησαν τις πρώτες μέρες το έστειλα από κει και μετά προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και ξαφνικά σήμερα με ρωτούν ποιο είναι το πρόβλημα μου
Δημοσίευση 21/03/2016 - 19:39
Ξαναεπικοινωνησε μαζι τους με μαιλ στο transfers@revolut.com. Συμφωνα με αυτα που περιγραφεις δεν ησουν δικαιουχος στο λογαριασμο απο τον οποιο εσταλησαν τα χρηματα. Πρεπει να γινει λοιπον ταυτοποιηση. Στην χειροτερη περιπτωση τα χρηματα επιστρεφουν στον λογαριασμο απο τον οποιο εσταλησαν.
Sent from my iPad Air using Tapatalk
2 φορές έστειλα χρήματα και δεν είχα κανένα πρόβλημα η 3η ήταν η φαρμακερή .Ο λογαριασμός είναι δικός μου
Δημοσίευση 21/03/2016 - 20:27
Επεμεινε λιγο ειτε απο το support της εφαρμογης ειτε απο το μαιλ.2 φορές έστειλα χρήματα και δεν είχα κανένα πρόβλημα η 3η ήταν η φαρμακερή .Ο λογαριασμός είναι δικός μου
Δημοσίευση 21/03/2016 - 20:44
μου έδωσαν και;
0 μέλη, 9 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες