Oι συναλλαγές που γίνονται reverted μετά από λίγο ή δεν περνάνε, μετά κάποιο διάστημα έρχονται πίσω ως "delayed transactions" και πηγαίνουν στον έμπορο κανονικά.
Δεν φταίει η revolut για αυτό αλλά η επικοινωνία του συστημάτος με το POS και την τράπεζα που αυτό ανήκει. Μη βγάζουμε λανθασμένα συμπεράσματα.
Εμένα η τράπεζα μου χρέωσε από μόνη της top up στη revolut που δεν έχω κάνει ποτέ, και ανέλαβε πλήρως την ευθύνη οτι το έκανε μόνη της.
Όσο για τα δολλάρια θα σου συνιστούσα να μιλήσεις μαζί τους ώστε να μη σε ταλαιπωρήσει άλλο το θέμα της ερώτησης.
Πιστεύω όμως οτι δεν είναι θέμα της Revolut αλλα του POS του εμπόρου αν δέχεται συναλλαγές και σε άλλες ισοτιμίες εκτός ευρώ για αυτό και ρωτά.
Διαφορετικά άμα δε θέλεις να μιλήσεις μαζί τους όπως λες, βάλε μια άλλη κάρτα και problem solved.
έχω λογαριασμούς σε διαφορετικά νομίσματα αλλά όχι σε δολάρια. είναι όλοι άδειοι και απενεργοποιημενοι. ο μόνος ενεργός είναι σε ευρώ.
κάτι άλλο τρέχει.και δεν έχω όρεξη να τσαταρω με αυτούς.
επίσης μια συναλλαγή έγινε χτες κανονικά και σήμερα μου την απέρριψε ο έμπορος αφού εγώ καρπώθηκα το προϊόν. ότι ναναι.
Τελευταία επεξεργασία από: GeorgiosL, 10/12/2019 - 14:37