Εμ λες να μου έδιναν κανεναν από τους παλιούς?
Ναι EUR γράφει.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 22:26
Εμ λες να μου έδιναν κανεναν από τους παλιούς?
Ναι EUR γράφει.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 22:32
Δημοσίευση 01/02/2016 - 17:46
Εμ λες να μου έδιναν κανεναν από τους παλιούς?
Ναι EUR γράφει.
Δημοσίευση 01/02/2016 - 17:51
Αν θα τους παω ενα παλιο που εχω με αμερικανικες προδιαγραφες οταν ειχα αγορασει τον macbook θα μου το αλλαξουν με νεο ελληνικο;
Δημοσίευση 01/02/2016 - 20:32
Δημοσίευση 01/02/2016 - 22:51
Εαν εγω βλεπω καπου προβλημα ειναι γ'άυτους που ειναι απο επαρχια.Η courier θελει 22 ευρω πηγαινε-ελα για Αθηνα.Δεν βλεπω να αλλαζω τιποτα....
Δημοσίευση 01/02/2016 - 23:15
Δημοσίευση 02/02/2016 - 00:34
Δημοσίευση 02/02/2016 - 01:47
Όσοι είστε επαρχία, καλό θα ήταν να μιλήσετε με το Customer Relations.
Θα το ζητήσε απο το Support να σας κατευθύνουν. Σημείωση, στο Relations μιλάνε Αγγλικά.
00800 4414 5417
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 02/02/2016 - 02:51
Δημοσίευση 02/02/2016 - 02:12
Βασικά εγώ θα έλεγα να μην προσπαθήσετε καν.
Δεν είναι το πρώτο πρόγραμμα αλλαγής της Apple ούτε η πρώτη φορά που γίνεται όλο αυτό.
Αυτή είναι η πολιτική της Apple και των εγχώριων AASP. Δεν καλύπτουν τα μεταφορικά.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για να το αλλάξουμε αυτό.
Αν το καλοσκεφτείτε σε όλες τις εταιρείες έτσι γίνεται.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κάνουν ανακλήσεις κάθε τρεις και λίγο καλύπτουν τα έξοδα για να πάτε στο συνεργείο? Όχι.
Όσο για την κάλυψη από κάποιο τοπικό service είναι πρακτικά αδύνατη μιας και προφανώς δεν θα έχουν τα κομμάτια για την αντικατάσταση.
Δημοσίευση 02/02/2016 - 13:03
Δημοσίευση 10/02/2016 - 22:06
Και εγώ σήμερα iStorm στο Golden Hall, μου άλλαξαν στο φτερό 3 αντάπτορες για φορτιστές ipad & ένα για macbook...Το μόνο που ζήτησαν ον/νυμο & δ/νση για να εκδόσουν απόδειξη αλλαγής...Αυτά!!!
Τελευταία επεξεργασία από: SurvivaL, 10/02/2016 - 22:07
Δημοσίευση 11/02/2016 - 18:00
Τελευταία επεξεργασία από: Donsotiriou, 11/02/2016 - 18:00
Δημοσίευση 11/02/2016 - 22:54
0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες