Και αν το παρω κ συνεχιζει παλι τα ιδια;; οπως την προηγούμενη φορά;
Restore το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις.
Απο 'κει πέρα βλέπεις αν παραμένει.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 02:15
Και την προηγουμενη φορα εκα ρεστορε κ οχι μονο μια φορα αλλα παντα.. επισης τς αναβαθμησεις λογισμικου ποτε δεν μου τς εμφανιζει μονο στο ιτυνε στο τηλεφωνο ποτε γιατι;Restore το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις.
Απο 'κει πέρα βλέπεις αν παραμένει.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 09:21
Κανω ρεστορε κ μετα επαναφερω τα μπακ απ μου.. ναι αυτο για το λογισμικο το λεω σαν ασχετο με την μπαταρια.. αυτο γιατι μπορει να μου το κανει;Μετά το Restore επαναφέρεις Backup? Είχες JB πιο πρίν?
Αυτό κυρίως για τα διαθέσιμα Updates που λες και όχι για τη μπαταρία.
Εκεί κατά 99% έχει πρόβλημα.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 14:13
Θά πληρώσω service; πριν 2 μήνές δέν πλήρώσά.. μήπώς έπρέπέ νά τό στέίλώ infoquest,Κακώς επαναφέρεις Backup τότε.
Όταν το πάρεις και αν δε σου έχουν κάνει αλλαγή, θα το σετάρεις ως νέο. Χειροκίνητα αυτά που θες μετά.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 18:24
Δε θα πληρώσεις.
Δημοσίευση 31/01/2016 - 21:45
Η συσκευή μου δεν εχω κανει jb... τι θεμα ειναι δλδ;Αν το Βackup που επαναφέρεις με JB, απο εκεί.
Το να μη βλέπεις διαθέσιμα Updates δεν είναι θέμα Hardware.
Δημοσίευση 09/03/2016 - 17:54
Παιδια επειδη δεν καταλαβα..Αν ειμαστε στο δευτερο χρονο εγγυησης και το διαγνωστικο βγαλει οτι υπαρχει προβλημα θα μας γινει αντικατασταση στη μπαταρια εντος εγγυησης;
Και αν ναι θα μας δωσουν καινουργια συσκευη ανακατασκευασμενη ή μονο θα μας αλλαξουν τη μπαταρια με καινουργια;
0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες