Update: Η Apple γνωρίζει το πρόβλημα και αναμένεται να διαθέσει σύντομα διορθωτική αναβάθμιση.
We are aware of this issue, and we will release a fix in a software update soon.
Δημοσίευση 29/03/2016 - 12:40
Fix από τον Wojtek Pietrusiewicz. Δε χάνετε τίποτα αν το δοκιμάσετε. Υπάχουν αναφορές πως διορθώνει το πρόβλημα:
Δημοσίευση 29/03/2016 - 15:19
Δημοσίευση 29/03/2016 - 15:29
Σε εμενα απο χθες δεν ανοίγουν οι σύνδεσμοι στο Safari και Firefox ενώ στο iPad λειτουργεί κανονικά .απο ο,τι διάβασα στα ξενόγλωσσα φορούμ εχει ξεκινήσει απο χθες στα 6αρια και 6s και ειναι σφάλμα του iOS 9,3.αντε να δούμε
πριν διαβαζεις τα ξενογλωσσα ριχνε και μια ματια στα δικα μας.Θα καταλαβεις καλυτερα περι τινος προκειται.Και σιγουρα δεν ξεκινησε ο Αρμαγεδων
Δημοσίευση 29/03/2016 - 15:36
Fix από τον Wojtek Pietrusiewicz. Δε χάνετε τίποτα αν το δοκιμάσετε. Υπάχουν αναφορές πως διορθώνει το πρόβλημα:
- Connect your iPhone or iPad to your PC or Mac. If necessary, accept the ‘Trust this Computer’ message.
- Launch iTunes if not already launched.
- Turn on Airplane mode.
- Uninstall the Booking.com app if you still have it installed. If not, then go to the next step.
- On your iPhone or iPad, go to Settings → Safari.
- Set your Search Engine to Bing.
- Disable the following:
- Search Engine Suggestions.
- Safari Suggestions.
- Quick Website Search.
- Block pop-ups.
- Fraudulent Website Warning.
- Disable all active Content Blockers (eg. 1Blocker).
- Go into Settings → Safari → Advanced and disable Javascript.
- Leave your device connected and in Airplane mode.
- Turn your iPhone/iPad off by holding the Sleep/Wake button, then sliding the on-screen slider.
- Turn it back on.
- Keep Airplane mode on!
- Go into iTunes and install the Booking.com app, then sync changes for it to actually install.
- Keep Airplane mode on!
- Run the Booking.com app. When asked if you want to accept notifications and/or GPS access, do not grant them access! (Just say no.)
- Double-click the Home button to launch the multitasking screen and kill Booking.com by swiping up on it.
- Uninstall the Booking.com app.
- Turn off Airplane mode.
- Turn on everything you disabled or changed in steps 6-9.
το δοκίμασα σε ipad mini 4 και δε μου δούλεψε....προς το παρόν συνεχίζω με chrome....
Δημοσίευση 29/03/2016 - 15:54
Fix από τον Wojtek Pietrusiewicz. Δε χάνετε τίποτα αν το δοκιμάσετε. Υπάχουν αναφορές πως διορθώνει το πρόβλημα:
- Connect your iPhone or iPad to your PC or Mac. If necessary, accept the ‘Trust this Computer’ message.
- Launch iTunes if not already launched.
- Turn on Airplane mode.
- Uninstall the Booking.com app if you still have it installed. If not, then go to the next step.
- On your iPhone or iPad, go to Settings → Safari.
- Set your Search Engine to Bing.
- Disable the following:
- Search Engine Suggestions.
- Safari Suggestions.
- Quick Website Search.
- Block pop-ups.
- Fraudulent Website Warning.
- Disable all active Content Blockers (eg. 1Blocker).
- Go into Settings → Safari → Advanced and disable Javascript.
- Leave your device connected and in Airplane mode.
- Turn your iPhone/iPad off by holding the Sleep/Wake button, then sliding the on-screen slider.
- Turn it back on.
- Keep Airplane mode on!
- Go into iTunes and install the Booking.com app, then sync changes for it to actually install.
- Keep Airplane mode on!
- Run the Booking.com app. When asked if you want to accept notifications and/or GPS access, do not grant them access! (Just say no.)
- Double-click the Home button to launch the multitasking screen and kill Booking.com by swiping up on it.
- Uninstall the Booking.com app.
- Turn off Airplane mode.
- Turn on everything you disabled or changed in steps 6-9.
και μια παραλλαγη εδω
Δημοσίευση 29/03/2016 - 16:46
Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, το πρόβλημα προκαλείται από 3rd party apss. Ένα από αυτά είναι το booking.com app.
Δυστυχώς το πρόβλημα παραμένει και μετά από την απεγκατάσταση του app και reboot της συσκευής!
τώρα που το σκέφτομαι το προβλημα μου παρουσιάστηκε μολις κατέβασα την booking Pulse app ..και πριν κατεβάσω την 9.3
Δημοσίευση 29/03/2016 - 18:22
Δημοσίευση 29/03/2016 - 18:26
Δημοσίευση 29/03/2016 - 22:13
Κόλλαγε μια βδομάδα Το σαφάρι οποίος κάνει επαναφορά από τα I tunes θα δουλέψει κανονικά το κανα τώρα κ δουλεύει με την καινούργια έκδοση
Δημοσίευση 29/03/2016 - 22:24
Κάτοχος iphone6s με τα ίδια προβλήματα στην ios 9.3 μίλησα με την υποστήριξη apple και με ενημέρωσαν πως θα βγει διορθωτική ενημέρωση ios 9.3.1 αλλά έκανα κάτι και ως δια μαγείας το πρόβλημα λύθηκε έχοντας την 9.3. Πας Ρυθμίσεις> Γενικά> Επαναφορά> Περιεχόμενο και ρυθμίσεις και επιλέγεις το πιο παλιό σημείο επαναφοράς Μάλιστα κάπου γράφει παλαιότερα σημεία και τα ανοίγετε και επιλέγετε το πιο παλιό. Αφού επανήλθαν όλα είδα ότι το κινητό δεν έχει κανένα πρόβλημα σε όλες τις εφαρμογές και έχω την 9.3. Αλλά το Night Shift δεν το ξαναγγιζω καλού κακού
Με έσωσες. Εκανα το ίδιο στο ipad mini 2 και τώρα δουλεύει κανονικότατα παρότι έχω την 9.3. Ευχαριστώ για την οδηγία.
Δημοσίευση 29/03/2016 - 23:03
εχει προκύψει τεράστιο θέμα 9 στους 10 χρήστες έχουν πρόβλημα, το θέμα είναι οτι σε λίγο θα έχουμε μια εβδομάδα χωρίς να χρησιμοποιούμε το iphone σαν smartphone αλλά σαν απλό τηλέφωνο.
Δεν καταλαβαίνω γτ κάθε φορά που κάνουν κάποιο update να γίνεται τέτοιος χαμός, και ειδικά για προιόντα που κοστίζουν 1000 €.
επίσημη απάντηση του apple help desk: βάλτε google chrome, δεν έχει λυθεί ακόμα το πρόβλημα...... το ξύλο πότε θα φάνε δεν μου είπαν.
Αίσχος!!!!!!!!!!
Δημοσίευση 29/03/2016 - 23:13
Με έσωσες. Εκανα το ίδιο στο ipad mini 2 και τώρα δουλεύει κανονικότατα παρότι έχω την 9.3. Ευχαριστώ για την οδηγία.
Δημοσίευση 29/03/2016 - 23:14
Δημοσίευση 30/03/2016 - 14:03
iPhone 4 ios 5.1.1 jb κανενα προβλημα.
0 μέλη, 16 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες