Μέσω τηλ πρεπει να μιλήσω με Apple για να ανοίξω την υπόθεση η μέσω email?
Όποτε δεύτερη λύση το παω στο Γερμανό κ προχωράμε. Το καλο σενάριο ειναι να μου το περάσουν εγγύηση κ να μου δώσουν κινητό καινούργιο. Εννοώ ανακατασκευασμένο
Με εκτίμηση
Σ ευχαριστω κ εσένα για την βοήθεια. Απλα δεν γνωρίζω κ εκτιμώ την βοήθεια όλων σας
Μην αγχώνεσαι για τίποτα και μην ακούς τι σου λένε, έχεις τη 2ετία και θα σε καλύψει.
Θα περάσει η συσκευή μιας και το συγκεκριμένο θέμα της οθόνης ήταν σήμα κατατεθέν στα 5S.
Τηλ. όπου και μπορείς να τους ενημερώσεις για ο,τι έγινε και την άρνηση τους για αντικατάσταση. 00800 4414 5417