Το οτι σου έκαναν εσένα αντικατάσταση επειδή μίλησες με τον τεχνικό, δε σημαίνει πως είναι και ο κανόνας.
Πολύ ωραίο το παράδειγμα. Είναι η νέα πολιτική της Apple.
Δημοσίευση 24/04/2016 - 13:45
σιγα μην το παραδεχτεις....δεν περιμενα και κατι αλλο.μιλησα με τον τεχνικο;;ναι ειμαστε αδερφια δεν το εχω αναφερει...σοβαρα μιλας τωρα;;Το οτι σου έκαναν εσένα αντικατάσταση επειδή μίλησες με τον τεχνικό, δε σημαίνει πως είναι και ο κανόνας.
Πολύ ωραίο το παράδειγμα. Είναι η νέα πολιτική της Apple.
Δημοσίευση 24/04/2016 - 14:21
σιγα μην το παραδεχτεις....δεν περιμενα και κατι αλλο.μιλησα με τον τεχνικο;;ναι ειμαστε αδερφια δεν το εχω αναφερει...σοβαρα μιλας τωρα;;
Στο μεταξυ την προταση "πολιτικη της apple" σου ξαναλεω αυτοι το λενε οχι εγω.τωρα αν σε κανει να αισθανεσαι καλυτερα οτι το λεω εγω δεν εχω θεμα.αυτα νικο τα λεμε σε αλλη αντιπαραθεση.
ειρηνη υμιν αδελφοί!!!!Τι θες να σου παραδεχθώ ακριβώς? Που μου 'βαλες την απόδειξη απο Document?
Σου άλλαξαν τη κάμερα..! Μπράβο!
"σε αλλη αντιπαραθεση."
Δημοσίευση 24/04/2016 - 14:22
αχαχαχαχ οχι ρε μια χαρα ειμαστε!!αχχααχχ γεια σου στελαρα!ειρηνη υμιν αδελφοί!!!!
Δημοσίευση 24/04/2016 - 22:15
Απόλυτα λογικό και αναμενόμενο είναι να αρχίσει σιγά σιγά να κάνει αλλαγές σε ελαττωματικά εξαρτήματα και όχι σε όλη τη συσκευή εφόσον είναι εφικτό και προφανώς συμφέρει παραπάνω.
Να δεις τώρα γέλια με κάποιους που θεωρούν ότι είναι κατοχυρωμένο δικαίωμά τους το ανακατασκευασμένο και θα μαλώνουν με τα service γιατί δεν τους δίνουν καινούριο και τους επισκευάζουν το δικό τους.
Και για να το λήγουμε, πολιτική της Apple είναι αυτό που την συμφέρει.
Εφόσον άνοιξε πόρτα με τα εξουσιοδοτημένα της Ελλάδας στις αλλαγές οθονών, δεν υπάρχει κανένας λόγος αυτό να μην συμπεριλαμβάνει και τις εντός εγγύησης συσκευές.
Δημοσίευση 24/04/2016 - 22:23
εκτιμω οτι τα ειπες ολα.και φυσικα μιλας λογικοτατα και φυσικα εχεις δικιο.Απόλυτα λογικό και αναμενόμενο είναι να αρχίσει σιγά σιγά να κάνει αλλαγές σε ελαττωματικά εξαρτήματα και όχι σε όλη τη συσκευή εφόσον είναι εφικτό και προφανώς συμφέρει παραπάνω.
Να δεις τώρα γέλια με κάποιους που θεωρούν ότι είναι κατοχυρωμένο δικαίωμά τους το ανακατασκευασμένο και θα μαλώνουν με τα service γιατί δεν τους δίνουν καινούριο και τους επισκευάζουν το δικό τους.
Και για να το λήγουμε, πολιτική της Apple είναι αυτό που την συμφέρει.
Εφόσον άνοιξε πόρτα με τα εξουσιοδοτημένα της Ελλάδας στις αλλαγές οθονών, δεν υπάρχει κανένας λόγος αυτό να μην συμπεριλαμβάνει και τις εντός εγγύησης συσκευές.
Δημοσίευση 24/04/2016 - 23:23
Γκρίνια που δεν κάνανε επισκευή και έπαιρναν άλλη συσκευή... Γκρίνια που την επισκευάζουν και δεν δίνουν άλλη! Άβυσσος!
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
Δημοσίευση 24/04/2016 - 23:25
Είναι απλό ρε συ, προφανώς είμαστε σε μεταβατικό στάδιο όπου ενδεχομένως για κάποιο καιρό να γίνονται τόσο επισκευές όσο και αντικαταστάσεις.
Αν είναι κάθε φορά που γίνεται ένα από τα δύο, η αντίστοιχη πευρά να βγαίνει να λέει "είδατε σας τα λεγα" ε θα μαλώνουμε για κανα χρόνο ακόμα.
Δημοσίευση 25/04/2016 - 21:36
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.Όλα καλά θα πάνε. Μη σε απασχολεί καθόλου αυτό.
Γράψε να μας πεις τι έγινε.
Δημοσίευση 25/04/2016 - 21:48
Συνονόματε.. Καταρχάς τα "αν θα υπάρξει δεύτερος" που σου 'πε ο υπάλληλος είναι το λιγότερο αστεία.
Μετά απο τόσα χρόνια συνεχίζουν την ίδια ηλίθια καραμέλα. Δεν είναι ένας χρόνος, είναι δύο, ΔΥΟ βάσει νομοθεσίας. Εν ολίγοις, μην ασχολείσαι και μην αγχώνεσαι γι' αυτό.
Στα υπόλοιπα, ναι, το μόνο μειονέκτημα του Γερμανού είναι οτι το κομμάτι του Service το αναλαμβάνουν αυτοί, δεν το στέλνουν στα εξουσιοδοτημένα.
Στην αντικατάσταση που θα σου κάνουν, αυτό που θα πάρεις θα έχεις διαφορετικό S/N μιας και μιλάμε για ανακα/σμένο.
Σου ξαναλέω, μην αγχώνεσαι γι' αυτό. Έχεις κανονικά την εγγύηση σου. Αν πάλι βέβαια συνεχίσουν τα δικά τους, Συνήγορος του Καταναλωτή.
Δημοσίευση 25/04/2016 - 21:52
Όποτε το παω Γερμανό κ περιμένουμε νέα τους. Εαν δεν μου είχαν πει στην info quest για το τιμολόγιο θα τους το είχα πάει κατευθείαν. Εκτός κ εαν το παω istorm?? με το τιμολόγιο Άνα χείρας κ κουβέντα κουβέντα μου το δεχτούν:-)Συνονόματε.. Καταρχάς τα "αν θα υπάρξει δεύτερος" που σου 'πε ο υπάλληλος είναι το λιγότερο αστεία.
Μετά απο τόσα χρόνια συνεχίζουν την ίδια ηλίθια καραμέλα. Δεν είναι ένας χρόνος, είναι δύο, ΔΥΟ βάσει νομοθεσίας. Εν ολίγοις, μην ασχολείσαι και μην αγχώνεσαι γι' αυτό.
Στα υπόλοιπα, ναι, το μόνο μειονέκτημα του Γερμανού είναι οτι το κομμάτι του Service το αναλαμβάνουν αυτοί, δεν το στέλνουν στα εξουσιοδοτημένα.
Στην αντικατάσταση που θα σου κάνουν, αυτό που θα πάρεις θα έχεις διαφορετικό S/N μιας και μιλάμε για ανακα/σμένο.
Σου ξαναλέω, μην αγχώνεσαι γι' αυτό. Έχεις κανονικά την εγγύηση σου. Αν πάλι βέβαια συνεχίσουν τα δικά τους, Συνήγορος του Καταναλωτή.
Τελευταία επεξεργασία από: Npanathinaikos, 25/04/2016 - 21:56
Δημοσίευση 25/04/2016 - 22:10
Παρόλο που για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής, αν έχεις τη δυνατότητα να πας σε iStorm, καν'το και βλέπεις μετά απο 'κει και πέρα.
Πιθανόν να στο περάσουν, χωρίς να χρειαστεί να πας στον "τρομερό" και αγαπημένο όλων Γερμανό.
Δημοσίευση 13/05/2016 - 18:47
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. Όπως είπα βρήκα ευκαιρία κ πήγα το iPhone στο I storm στο golden hall. Το παρέδωσα την Τετάρτη 04-05-16 μαζί με το τιμολόγιο. Του περιέγραψα το πρόβλημα κ τελικά την Πέμπτη 12-05-16 με ενημέρωσαν οτι θα μου στείλω καινούργιο,μάλλον ανακατασκευασμένο,Παρόλο που για το 2ο χρόνο υπεύθυνος είναι ο πωλητής, αν έχεις τη δυνατότητα να πας σε iStorm, καν'το και βλέπεις μετά απο 'κει και πέρα.
Πιθανόν να στο περάσουν, χωρίς να χρειαστεί να πας στον "τρομερό" και αγαπημένο όλων Γερμανό.
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες