Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 3 ψήφοι

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (two-factor authentication) του Apple ID


  • Please log in to reply
22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640,961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 14/04/2016 - 17:35

apple-id-two-factor-verification-hero-10

 

Ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων (two-factor authentication) αποτελεί ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας για το Apple ID σας που έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίσει ότι μόνο εσείς έχετε πρόσβαση σε όλες τις φωτογραφίες, τα έγγραφα και τις άλλες σημαντικές πληροφορίες που αποθηκεύετε μέσω της Apple και μόνο με τις συσκευές σας. Είναι απευθείας ενσωματωμένος στο iOS 9 και στο OS X El Capitan.
 

Πώς λειτουργεί ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων (two-factor authentication) 

 

Με τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, όταν εισαγάγετε το Apple ID και το συνθηματικό σας για πρώτη φορά σε μια νέα συσκευή, θα σας ζητήσουμε να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας με έναν εξαψήφιο κωδικό επαλήθευσης. Αυτός ο κωδικός εμφανίζεται αυτόματα στις άλλες συσκευές σας ή αποστέλλεται σε έναν αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου. Απλώς εισαγάγετε τον κωδικό για να συνδεθείτε και να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας από τη νέα συσκευή.

 

Αφού συνδεθείτε, δεν θα σας ζητηθεί ξανά κωδικός επαλήθευσης στη συγκεκριμένη συσκευή εκτός αν αποσυνδεθείτε πλήρως, διαγράψετε τη συσκευή ή πρέπει να αλλάξετε το συνθηματικό σας για λόγους ασφαλείας. Όταν συνδεθείτε στο web, μπορείτε να επιλέξετε ως αξιόπιστο το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε ώστε να μην σας ζητηθεί ένας κωδικός επαλήθευσης την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε από αυτόν τον υπολογιστή.
 

Αξιόπιστες συσκευές

 

Μια αξιόπιστη συσκευή είναι ένα iPhone, iPad, iPod touch ή Mac με iOS 9 ή OS X El Capitan στο οποίο έχετε συνδεθεί ήδη χρησιμοποιώντας τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων. Είναι μια συσκευή που γνωρίζουμε ότι είναι δική σας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας εμφανίζοντας έναν κωδικό επαλήθευσης από την Apple, όταν συνδεθείτε σε μια διαφορετική συσκευή ή ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης.
 

Αξιόπιστοι αριθμοί τηλεφώνου

 

Ένας αξιόπιστος αριθμός τηλεφώνου είναι ένας αριθμός που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λήψη κωδικών επαλήθευσης μέσω μηνυμάτων κειμένου ή τηλεφωνικών κλήσεων. Πρέπει να επαληθεύσετε τουλάχιστον έναν αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου, για να εγγραφείτε στον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων. Θα πρέπει επίσης να σκεφθείτε το ενδεχόμενο να επαληθεύσετε και άλλους αριθμούς τηλεφώνου στους οποίους έχετε πρόσβαση, όπως ένα τηλέφωνο οικίας ή έναν αριθμό που χρησιμοποιεί ένα μέλος της οικογένειάς σας ή ένας καλός φίλος. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους αριθμούς αν δεν έχετε προσωρινά πρόσβαση στις δικές σας συσκευές.
 

Κωδικοί επαλήθευσης

 

Ο κωδικός επαλήθευσης είναι ένας προσωρινός κωδικός που αποστέλλεται στην αξιόπιστη συσκευή ή στον αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου σας όταν συνδέεστε από μια νέα συσκευή ή πρόγραμμα περιήγησης με το Apple ID σας. Μπορείτε, επίσης, να λάβετε έναν κωδικό επαλήθευσης από τις Ρυθμίσεις στην αξιόπιστη συσκευή σας.

 

Ο κωδικός επαλήθευσης είναι διαφορετικός από το συνθηματικό συσκευής που εισάγετε για να ξεκλειδώσετε το iPhone, το iPad ή το iPod touch σας.
 

Τι πρέπει να θυμάστε όταν χρησιμοποιείτε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων

 

Ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων βελτιώνει σημαντικά την ασφάλεια του Apple ID σας. Μετά την ενεργοποίησή του, η σύνδεση στο

λογαριασμό σας θα απαιτεί το συνθηματικό σας καθώς και πρόσβαση στις αξιόπιστες συσκευές ή τον αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου σας. Για να διατηρήσετε το λογαριασμό σας όσο το δυνατόν πιο ασφαλή και να εξασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε ποτέ την πρόσβασή σας σε αυτόν, υπάρχουν μερικές απλές οδηγίες που πρέπει να ακολουθήσετε:

  • Να θυμάστε το συνθηματικό του Apple ID σας.
  • Να χρησιμοποιείτε ένα συνθηματικό συσκευής σε όλες τις συσκευές σας.
  • Να διατηρείτε ενημερωμένους τους αξιόπιστους αριθμούς τηλεφώνου σας.
  • Να αποθηκεύετε τις αξιόπιστες συσκευές σας σε ασφαλές σημείο.

 

Ελέγξτε αν ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είναι διαθέσιμος για το Apple ID σας

 

Υπάρχουν δύο τρόποι για να διαπιστώσετε αν ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είναι διαθέσιμος για το Apple ID σας.

 

1. Αν διαμορφώνετε μια νέα συσκευή και ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είναι διαθέσιμος για το Apple ID σας, αφού συνδεθείτε θα

εμφανιστούν αυτές οι οθόνες κατά τη διάρκεια του βοηθού διαμόρφωσης.

 

two-factor-authentication-appleid.jpg

 

Για να συνεχίσετε, πατήστε "Συνέχεια" και εισαγάγετε έναν αριθμό τηλεφώνου που μπορείτε να χρησιμοποιείτε για τη λήψη κωδικών επαλήθευσης όταν συνδέεστε από μια νέα συσκευή. Αφού επαληθεύσετε αυτόν τον αριθμό τηλεφώνου, ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων θα ενεργοποιηθεί αυτόματα.

 

2. Αν δεν διαμορφώνετε μια νέα συσκευή, μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα βήματα για να δείτε αν ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είναι διαθέσιμος για το Apple ID σας:
 

Σε iPhone, iPad ή iPod touch με iOS 9:

  • Μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > iCloud > επιλέξτε το Apple ID σας.
  • Πατήστε "Ασφάλεια".
  • Στο κάτω μέρος της οθόνης σας, αναζητήστε το κουμπί "Ενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων".

Σε Mac με OS X El Capitan:

  • Μεταβείτε στο μενού Apple > Προτιμήσεις συστήματος > iCloud > Στοιχεία λογαριασμού.
  • Κάντε κλικ στην "Ασφάλεια".
  • Στο κάτω μέρος της οθόνης σας, αναζητήστε το κουμπί "Ενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων".

Αν δεν μπορείτε να εγγραφείτε, ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων δεν είναι ακόμη διαθέσιμος για το Apple ID σας.

Διαχείριση του λογαριασμού σας

 

Μπορείτε να διαχειρίζεστε τους αξιόπιστους αριθμούς τηλεφώνων, τις αξιόπιστες συσκευές και άλλες πληροφορίες του λογαριασμού σας από τη σελίδα του λογαριασμού σας Apple ID.
 

Ενημέρωση των αξιόπιστων αριθμών τηλεφώνου σας

 

 

Για να χρησιμοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, πρέπει να έχετε καταχωρήσει τουλάχιστον έναν αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου στον οποίο μπορείτε να λαμβάνετε κωδικούς επαλήθευσης. Μπορείτε να ενημερώσετε τους αξιόπιστους αριθμούς τηλεφώνου σας ακολουθώντας αυτά τα βήματα:

  • Μεταβείτε στη σελίδα του λογαριασμού σας Apple ID.
  • Συνδεθείτε με το Apple ID σας.
  • Μεταβείτε στην ενότητα "Ασφάλεια" και πατήστε "Επεξεργασία".

Αν θέλετε να προσθέσετε έναν αριθμό τηλεφώνου, πατήστε "Προσθήκη αξιόπιστου αριθμού τηλεφώνου" και εισαγάγετε τον αριθμό τηλεφώνου. Επιλέξτε την επαλήθευση του αριθμού με μήνυμα κειμένου ή τηλεφωνική κλήση και πατήστε "Συνέχεια". Για να αφαιρέσετε έναν αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου, πατήστε την ένδειξη δίπλα στον αριθμό τηλεφώνου που θέλετε να αφαιρέσετε.
 

Προβολή και διαχείριση των αξιόπιστων συσκευών σας

 

Μπορείτε να προβάλετε και να διαχειριστείτε μια λίστα με τις αξιόπιστες συσκευές σας στην ενότητα "Συσκευές" της σελίδας του λογαριασμού σας Apple ID.

Η λίστα συσκευών εμφανίζει τις συσκευές στις οποίες είστε συνδεδεμένοι τη δεδομένη χρονική στιγμή με το Apple ID σας. Επιλέξτε μια συσκευή για να προβάλετε το μοντέλο, τον σειριακό αριθμό και άλλες χρήσιμες πληροφορίες, μεταξύ των οποίων και αν η συσκευή είναι αξιόπιστη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη λήψη κωδικών επαλήθευσης Apple ID.

 

Μπορείτε, επίσης, να αφαιρέσετε μια αξιόπιστη συσκευή. Αφαιρώντας μια αξιόπιστη συσκευή θα εξασφαλίσετε ότι δεν θα εμφανίζει πλέον κωδικούς επαλήθευσης και ότι η πρόσβαση στο iCloud, καθώς και άλλες υπηρεσίες της Apple στη συσκευή θα είναι αποκλεισμένες μέχρι να συνδεθείτε ξανά με έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων. Αν πρέπει να βρείτε ή να διαγράψετε τη συσκευή σας πριν την αφαιρέσετε από τη λίστα αξιόπιστων συσκευών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Εύρεση iPhone.
 

FAQ - Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων (two-factor authentication) του Apple ID

 

Διαφέρει αυτή η δυνατότητα από την τρέχουσα δυνατότητα επαλήθευσης δύο βημάτων της Apple;

 

Ναι. Ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων είναι μια νέα υπηρεσία που έχει ενσωματωθεί στο iOS 9 και το OS X El Capitan. Χρησιμοποιεί διαφορετικές μεθόδους για την αξιοπιστία των συσκευών και την παροχή κωδικών επαλήθευσης και προσφέρει μια πιο απλοποιημένη εμπειρία χρήστη. Η δυνατότητα επαλήθευσης δύο βημάτων θα συνεχίσει να λειτουργεί ξεχωριστά για τους χρήστες που έχουν ήδη εγγραφεί σε αυτή.
 

Τι γίνεται αν ξεχάσω το συνθηματικό μου;

 

Μπορείτε να επαναφέρετε ή να αλλάξετε το συνθηματικό σας από το αξιόπιστο iPhone, iPad ή iPod touch σας ακολουθώντας αυτά τα βήματα:

  • Επιλέξτε Ρυθμίσεις > iCloud.
  • Πατήστε το όνομά σας.
  • Πατήστε "Συνθηματικό και ασφάλεια".
  • Πατήστε "Αλλαγή συνθηματικού".
  • Εισαγάγετε ένα νέο συνθηματικό.

Αυτά τα βήματα θα λειτουργήσουν μόνο από μια αξιόπιστη συσκευή με ενεργοποιημένο ένα συνθηματικό συσκευής. Αν δεν έχετε πρόσβαση σε μια αξιόπιστη συσκευή, μεταβείτε στη διεύθυνση iforgot.apple.com και εισαγάγετε το Apple ID σας. Ακολουθήστε τις οδηγίες για να επαναφέρετε το συνθηματικό σας.
 

Τι γίνεται αν δεν έχω πρόσβαση σε μια αξιόπιστη συσκευή ή δεν έχω λάβει έναν κωδικό επαλήθευσης;

 

Αν πραγματοποιείτε σύνδεση και δεν έχετε εύκαιρη μια αξιόπιστη συσκευή που μπορεί να εμφανίζει κωδικούς επαλήθευσης, μπορείτε να λάβετε έναν κωδικό στον αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου σας μέσω μηνύματος κειμένου ή τηλεφωνικής κλήσης. Κάντε κλικ στο μήνυμα "Δεν λάβατε κωδικό;" στην οθόνη σύνδεσης και επιλέξτε να σας σταλεί ένας κωδικός στον αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου σας. Μπορείτε, επίσης, να λάβετε έναν κωδικό απευθείας από τις Ρυθμίσεις σε μια αξιόπιστη συσκευή.
 

Αν δεν μπορώ να συνδεθώ, πώς αποκτώ πάλι πρόσβαση στο λογαριασμό μου;

 

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε, να επαναφέρετε το συνθηματικό σας ή να λάβετε κωδικούς επαλήθευσης, μπορείτε να υποβάλετε ένα αίτημα ανάκτησης λογαριασμού για να αποκτήσετε πάλι πρόσβαση στο λογαριασμό σας. Η ανάκτηση λογαριασμού είναι μια αυτόματη διαδικασία που έχει σχεδιαστεί για να σας παρέχει ξανά πρόσβαση στο λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό, ενώ δεν επιτρέπει την πρόσβαση σε οποιονδήποτε προσπαθεί να υποκλέψει την ταυτότητά σας. Ενδέχεται να διαρκέσει μερικές ημέρες, ή και περισσότερο, ανάλογα με τις συγκεκριμένες πληροφορίες λογαριασμού που μπορείτε να παράσχετε για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας.
 

Μπορεί η Υποστήριξη της Apple να με βοηθήσει να αποκτήσω ξανά πρόσβαση στο λογαριασμό μου;

 

Η Υποστήριξη της Apple μπορεί να απαντήσει στις ερωτήσεις σας σχετικά με τη διαδικασία ανάκτησης λογαριασμού, αλλά δεν μπορεί να επαληθεύσει την ταυτότητά σας ή να επιταχύνει τη διαδικασία με οποιονδήποτε τρόπο.
 

Ποιες είναι οι απαιτήσεις συστήματος για τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων;

 

Για τη βέλτιστη εμπειρία, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ικανοποιείτε τις παρακάτω απαιτήσεις συστήματος σε όλες τις συσκευές στις οποίες χρησιμοποιείτε το Apple ID σας:

  • iPhone, iPad ή iPod touch με iOS 9
  • Mac με OS X El Capitan και iTunes 12.3
  • Apple Watch με watchOS 2
  • Windows PC με iCloud for Windows v5 και iTunes 12.3

Τι γίνεται αν δεν αναγνωρίζω την τοποθεσία που εμφανίζεται στην ειδοποίηση σύνδεσής μου;

 

Όταν συνδεθείτε από μια νέα συσκευή, θα λάβετε μια ειδοποίηση στις άλλες αξιόπιστες συσκευές σας, η οποία περιλαμβάνει έναν χάρτη όπου εμφανίζεται η τοποθεσία της νέας συσκευής κατά προσέγγιση. Αυτή είναι μια κατά προσέγγιση τοποθεσία με βάση τη διεύθυνση IP που χρησιμοποιεί τη δεδομένη στιγμή η συσκευή και όχι η ακριβής τοποθεσία της συσκευής. Η τοποθεσία που εμφανίζεται ενδέχεται να απεικονίζει το δίκτυο στο οποίο έχετε συνδεθεί και όχι τη φυσική τοποθεσία σας.

 

Αν γνωρίζετε ότι εσείς είστε το πρόσωπο που προσπαθεί να συνδεθεί αλλά δεν αναγνωρίζετε την τοποθεσία που εμφανίζεται, μπορείτε ακόμη να πατήσετε "Να επιτρέπεται" και να συνεχίσετε με τη σύνδεση.

 

Ωστόσο, αν ποτέ λάβετε μια ειδοποίηση ότι το Apple ID σας χρησιμοποιείται για σύνδεση από μια νέα συσκευή και δεν είστε εσείς το άτομο που προσπαθεί να συνδεθεί, πατήστε "Να μην επιτρέπεται", για να διασφαλίσετε ότι η προσπάθεια σύνδεσης θα αποκλειστεί.
 

Τι γίνεται αν χρησιμοποιήσω τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων σε μια συσκευή με παλαιότερο λογισμικό;

 

Αν χρησιμοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων σε συσκευές με παλαιότερες εκδόσεις λειτουργικού συστήματος, ενδέχεται να σας ζητηθεί να προσθέσετε τον εξαψήφιο κωδικό επαλήθευσης στο τέλος του συνθηματικού σας κατά τη σύνδεση. Λάβετε τον κωδικό επαλήθευσης από μια αξιόπιστη συσκευή με iOS 9 ή OS X El Capitan ή επιλέξτε να σταλεί στον αξιόπιστο αριθμό τηλεφώνου σας. Στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το συνθηματικό σας και αμέσως μετά τον εξαψήφιο κωδικό επαλήθευσης απευθείας στο πεδίο του συνθηματικού.
 

Μπορώ να απενεργοποιήσω τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων μετά την ενεργοποίησή του;

 

Ναι. Έχετε υπόψη σας όμως, ότι αν απενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, ο λογαριασμός σας θα προστατεύεται μόνο από το συνθηματικό και τις ερωτήσεις ασφαλείας σας.

 

Για να απενεργοποιήσετε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, συνδεθείτε στη σελίδα του λογαριασμού σας Apple ID και πατήστε "Επεξεργασία" στην ενότητα "Ασφάλεια". Στη συνέχεια, πατήστε "Απενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων". Μετά τη δημιουργία των νέων ερωτήσεων ασφαλείας και την επαλήθευση της ημερομηνίας γέννησής σας, ο έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων θα απενεργοποιηθεί.

 

Αν κάποιος έχει ενεργοποιήσει τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για το Apple ID σας χωρίς την άδειά σας, μπορείτε επίσης να τον απενεργοποιήσετε από το email επιβεβαίωσης εγγραφής που έχει σταλεί στο Apple ID ή στη διεύθυνση email διάσωσης που έχετε ορίσει. Πατήστε "Απενεργοποίηση ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων" στο κάτω μέρος του email για να επαναφέρετε το Apple ID σας στις προηγούμενες ρυθμίσεις ασφαλείας και να ανακτήσετε τον έλεγχο του λογαριασμού σας. Ο σύνδεσμος είναι ενεργός για δύο εβδομάδες μετά την εγγραφή σας.


Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   kober

kober

    iPH User

  • 182 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 15/04/2016 - 12:34

Φαύλος κύκλος...



#3   Kostinios

Kostinios

    iPH Enthousiast

  • 362 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 07/07/2016 - 20:33

ρε παιδια εμενα δεν εχει ενεργοποιηθει. μου εχει ακομα το παλιο. τι γινετε? γιατι δεν το εχω?



#4   venos

venos

    iPH Contributor

  • 1,021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 09/07/2016 - 15:20

Αρα δεν πρεπει -αν το ενεργοποιησω- να βαζω ολες τις συσκευες μαζι για update οπως κανω συνηθως;γιατι δεν θαχω διαθεσιμη αξιοπιστη συσκευη....
discord.gg/ajkUM8J

#5   Kostinios

Kostinios

    iPH Enthousiast

  • 362 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/07/2016 - 15:08

κανεις που να ξερει γιατι δεν το εχω εγω και εχω ακομα το παλιο(two step verification)? εσεις παιδια μπορειτε να το ενεργοποιησετε?



#6   venos

venos

    iPH Contributor

  • 1,021 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad mini Retina

Δημοσίευση 13/07/2016 - 21:59

κανεις που να ξερει γιατι δεν το εχω εγω και εχω ακομα το παλιο(two step verification)? εσεις παιδια μπορειτε να το ενεργοποιησετε?

 

το ενεργοποιησα με ios 9 και el capitan.σε iphone-ipad μεσω ρυθμισεις-icloud-ταπ στο ονομα πανω πανω--συνθηματικο και ασφαλεια και μετα εχει οδηγιες.

αν εχεις ΗΔΗ ενεργοποιημενο το "παλιο" two step verification πρεπει να απενεργοποιηθει πρωτα για να ενεργοποιηθει το two factor authentication


discord.gg/ajkUM8J

#7   Kostinios

Kostinios

    iPH Enthousiast

  • 362 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/07/2016 - 22:37

ρε παιδια εδω στο iphonehellas οι admin βαλτε στο αρθο αυτο που λεει το παλικαρι πιο πανω!!!! <<αν εχεις ΗΔΗ ενεργοποιημενο το "παλιο" two step verification πρεπει να απενεργοποιηθει πρωτα για να ενεργοποιηθει το two factor authentication>> μαγοι θα γινουμε :huh:? :huh:?? μηνες το περιμενα γιατι διαβαζα οτι δεν εχει ενεργοποιηθει για ολους τους λογαριασμους και τελικα ηθελε να απενεργοποιηθει το two step verification!!! 


Τελευταία επεξεργασία από: Kostinios, 13/07/2016 - 22:38.


#8   Kostinios

Kostinios

    iPH Enthousiast

  • 362 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 13/07/2016 - 23:41

να ρωτησω κατι τελευταιο.

1) το recovery key που ειχα με το two step verification ειναι αχρηστο τωρα και μπορω να το πεταξω?

2) ενας φιλος ειχε τις ερωτησεις ασφαλειας πριν βαλει το two facto authedication. τωρα του ειναι αχρηστες και μπορει να τις πεταξει?

 

ξερεις καποιος απο τους admin για να ειμαι σιγουρος για την απαντηση



#9   vrachamis

vrachamis

    iPH Master

  • 6,834 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 14/07/2016 - 10:48

Αρα δεν πρεπει -αν το ενεργοποιησω- να βαζω ολες τις συσκευες μαζι για update οπως κανω συνηθως;γιατι δεν θαχω διαθεσιμη αξιοπιστη συσκευη....

Καλημέρα.

Αυτό δεν ισχύει γιατί όταν δεν υπάρχει ενεργή αξιόπιστη συσκευή ή δεν είναι διαθέσιμες, ο κωδικός επαλήθευσης αποστέλλεται σαν SMS στον δηλωθέντα εκ των προτέρων Αριθμ. τηλεφώνου.

 

να ρωτησω κατι τελευταιο.

1) το recovery key που ειχα με το two step verification ειναι αχρηστο τωρα και μπορω να το πεταξω?

2) ενας φιλος ειχε τις ερωτησεις ασφαλειας πριν βαλει το two facto authedication. τωρα του ειναι αχρηστες και μπορει να τις πεταξει?

 

ξερεις καποιος απο τους admin για να ειμαι σιγουρος για την απαντηση

Καλημέρα. 

 

  1. Το Recovery Key δεν βρίσκει καμία εφαρμογή στο Two-Factor authentication παρά μόνο στο Two-Step Verification
  2. Οι ερωτήσεις ασφαλείας δεν υφίστανται όταν ο χρήστης έχει ενεργοποιήσει το Two-Factor authentication ή το Two-Step Verification

Αν ο χρήστης ετεροχρονισμένα και για τους δικούς του λόγους, αποφασίσει να απενεργοποιήσει είτε το Two-Factor είτε το Two-Step, τότε θα κλιθεί να φτιάξει καινούργιες ερωτήσεις ασφαλείας. 


Big things have small beginnings

#10   georgeol

georgeol

    iPH Hero

  • 3,874 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 09/06/2018 - 17:26

Να κάνω μια ερώτηση.

Έστω ότι έχω ενεργοποιημένο το 2 factor authentication και μου κλέβουν το iphone, χωρίς το 2factor μπορούσα να συνδεθώ από οποιαδήποτε συσκευή iPhone/iPad στο find my iphone και να εντοπίσω την συσκευή, τώρα πλέον αυτό καθίστατε αδύνατον αν δεν έχω μαζί μου μια αξιόπιστη συσκευή να μου έρθει ο κωδικός. 

Σωστά?



#11   Paris1986

Paris1986

    iPH Community Leader

  • 12,770 μηνύματα
  • Twitter:@par1scha
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 1st gen
  • GameCenter:Par1s

Δημοσίευση 09/06/2018 - 21:48

Ακριβως ένα μήνυμα πάνω από το δικό σου.

Copy-paste από Vrachamis

Αυτό δεν ισχύει γιατί όταν δεν υπάρχει ενεργή αξιόπιστη συσκευή ή δεν είναι διαθέσιμες, ο κωδικός επαλήθευσης αποστέλλεται σαν SMS στον δηλωθέντα εκ των προτέρων Αριθμ. τηλεφώνου.

#12   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9,340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 09/06/2018 - 22:16

Για να ρωτήσω και εγώ κάτι με τη σειρά μου. 

 

Iphone 8 δηλωμένο στο icloud με  2 factor ενεργοποιημένο.

Η/υ windows 10 itunes.

Συνδέω το iphone με καλώδιο στον η/υ και μου βγάζει αν θέλω να κάνω trust τον η/υ και κατόπιν μου έρχεται μήνυμα και το βάζω. Τώρα πλέον αν ανοίξω το icloud μου εμφανίζει και τα windows.

 

Μπαίνω σε dfu, γίνεται η διαδικασία του restore με το itunes και ολοκληρώνεται με επιτυχία άνευ προβλήματα ή error. Ξεκινάω να σετάρω το τηλέφωνο διαλέγοντας τη γλώσσα. Μπορεί κάποιος να μου πει αν για το σετάριμα το αρχικό θα μου ζητάει το icloud μου που ήταν δηλωμένο το τηλέφωνο ή όχι?


Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 09/06/2018 - 22:17.


#13   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9,340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/06/2018 - 10:13

Κάποιος που να ξέρει;

#14   georgeol

georgeol

    iPH Hero

  • 3,874 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 10/06/2018 - 10:16

Ακριβως ένα μήνυμα πάνω από το δικό σου.

Copy-paste από Vrachamis

Αυτό δεν ισχύει γιατί όταν δεν υπάρχει ενεργή αξιόπιστη συσκευή ή δεν είναι διαθέσιμες, ο κωδικός επαλήθευσης αποστέλλεται σαν SMS στον δηλωθέντα εκ των προτέρων Αριθμ. τηλεφώνου.

Μα αφού μου έχουν κλέψει το κινητό πως θα λάβω το sms? 



#15   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9,340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 10/06/2018 - 10:19

Μα αφού μου έχουν κλέψει το κινητό πως θα λάβω το sms?


Θα βάλεις σε άλλη συσκευή τη σιμ ή τη νέα σιμ

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2

0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες