Βασικός κανόνας επιχειρηματολογίας:
Αν ο άλλος είναι αντίθετος από σένα, είναι απρόσφορα τα οποιαδήποτε "αναλογικά" παραδείγματα.
Οπότε οι φράσεις Ferrari/Apple - Kia/Android πιάνουν τόπο μόνο όταν ο άλλος ενδιαφέρεται. Έτσι οι παραβολές έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα (μιας και είναι και Μεγάλη Εβδομάδα).
Στα του θέματος.
Όλοι λένε ότι η αγορά των Wearables δεν πούλησε γενικότερα. Αύριο μεθαύριο, πάλι όλοι θα λένε για τα υπέρογκα ποσά που κέρδισε η Apple μόνο από το ρολόι.
Εγώ είδα ότι πολύς κόσμος το ευχαριστήθηκε το gadget. Άλλοι ίσως περίμεναν τον Μεσσία στον καρπό τους.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ανταγωνισμός βρίσκεται ακόμα στην προθέρμανση, και η Apple έχει μπει στο 2ο ημίχρονο και παίζει μπάλα μόνη της.
Και τώρα, την λέει απλά στους ποδοσφαιριστές/developers, να κάνουν κανά ψαλιδάκι, μπας και γευτούμε εμείς σαν θεατές λίγο παραπάνω αυτό το υπέροχο ρολογομάτς.
Κερδισμένο παιχνίδι είναι!
Μια μικρή παραβολή από μένα.
Καλό Πάσχα σε όλους μας!
Τελευταία επεξεργασία από: iAthanasios, 26/04/2016 - 21:32.