Καταγραφή.PNG 889.32KB 145 downloads
Ο Phil Schiller προσφάτως παραχώρησε συνεντεύξεις στο The Verge και στο Daring Fireball, στις οποίες ανέλυσε τις επικείμενες αλλαγές του App Store. Στις αλλαγές αυτές συμπεριλαμβάνονται ριζικές τροποποιήσεις και βελτιώσεις στην αναζήτηση, στα συνδρομητικά πακέτα πρόσβασης για τους προγραμματιστές, στις διαφημίσεις κατά την αναζήτηση περιεχομένου, καθώς και άλλα μικρά tweaks.
Η Apple συγκεκριμένα «ανοίγει» τις συνδρομές για τις εφαρμογές για όλες τις κατηγορίες πλέον, παρέχοντας έτσι στους developers περισσότερες δυνατότητες όσον αφορά την πώληση εφαρμογών και τη συγκέντρωση εσόδων. Για παράδειγμα, μια εφαρμογή όπως το Workflow ή το Fantastical μπορεί να διατίθεται πλέον μέσω περιοδικής συνδρομής, με τους χρήστες να μπορούν να το αποκτήσουν έναντι του ποσού των 5 δολαρίων το χρόνο. Με τις αλλαγές αυτές, οι προγραμματιστές θα μπορούν να διαθέσουν την εφαρμογή για 5 δολάρια το χρόνο και όχι για μια μόνο φορά.
Το ποσό που κρατά η Apple επί των εσόδων αλλάζει και αυτό. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία κρατά ένα ποσοστό 30% επί της αξίας των εσόδων της εφαρμογής. Πλέον, αν ο χρήστης διατηρήσει ενεργή τη συνδρομή για περισσότερο από ένα χρόνο, τότε το ποσοστό που θα παρακρατά η Apple θα μειωθεί στο 15%, αφήνοντας έτσι το 85 στους προγραμματιστές.
Επιπλέον, η Apple σύντομα θα προσθέσει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης του App Store, κάτι που ήδη φημολογούνταν εδώ και αρκετό καιρό. Οι διαφημίσεις θα προβάλλονται όταν θα διενεργείται κάποια αναζήτηση από τους χρήστες και οι developers θα έχουν την επιλογή να «αγοράσουν» τους διαφημιστικούς χώρους, για μεγαλύτερη προβολή των εφαρμογών τους. Προφανώς, θα υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά από την Apple ότι πρόκειται για διαφήμιση.
Η ενότητα Apple TV Top Charts σταμάτησε να προβάλλει τα apps που έχουν εγκατασταθεί από το χρήστη. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που θα κάνει το ντεμπούτο του σε όλο και περισσότερους χρήστες σταδιακά. Η ενότητα «Featured» στο App Store θα αλλάζει δυναμικά για κάθε χρήστη, χωρίς να δείχνει πλέον τις εφαρμογές που έχουν εγκατασταθεί, ενώ τονίζεται ότι το «Gategories tab» θα επιστρέψει. Η αναζήτηση θα υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις για να καταστήσει πιο εύκολο να αναζητήσετε ό,τι θέλετε.
Ο Schiller ανέλαβε το App Store από τον Eddy Cue τον προηγούμενο χρόνο, καθώς αρκετοί developers εξέφραζαν παράπονα για τη συνολική εμπειρία που αυτό προσέφερε στη κοινότητα των προγραμματιστών. Ο Schiller υποσχέθηκε αλλαγές και βελτιώσεις που φαίνεται ότι μάλλον ήρθαν. Tο Apple Store υπό τη νέα ηγεσία του Schiller βελτιωνόταν συνεχώς μέσα στο 2016, χωρίς να συνυπολογιστούν οι νέες αλλαγές.
Επίσης, οι χρόνοι όσον αφορά τις διαδικασίες έγκρισης μιας εφαρμογής έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Πλέον απαιτούνται το μέγιστο δυο μέρες, ενώ σύμφωνα με τον Schiller υπάρχει μία ομάδα τεχνικών που επεξεργάζεται νέες αλλαγές που θα βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την εμπειρία χρήσης.
Τελευταία επεξεργασία από: iPhoneHellas, 08/06/2016 - 23:29.