Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
Ρωτώντας την Infoquest με ενημέρωσαν ότι επειδή έχω πάρει το iPhone με τιμολόγιο δεν ισχύει η εγγύηση μου, γιατί είμαι στο δεύτερο έτος.
Έχει κανείς καμιά ιδέα να βοηθήσει για το τι να κάνω;
Ευχαριστώ!
Δημοσίευση 29/08/2016 - 11:53
Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
Ρωτώντας την Infoquest με ενημέρωσαν ότι επειδή έχω πάρει το iPhone με τιμολόγιο δεν ισχύει η εγγύηση μου, γιατί είμαι στο δεύτερο έτος.
Έχει κανείς καμιά ιδέα να βοηθήσει για το τι να κάνω;
Ευχαριστώ!
Δημοσίευση 29/08/2016 - 12:12
Το διάβασα και το μόνο σχετικό που αναφέρει είναι το εξής:
> Τέλος , επειδή διάβασα παραπάνω περί εγγύησης, για να τελειώνουμε μια και καλή. Δύο χρόνια , άσχετα αν το πήραμε με απόδειξη ή τιμολόγιο. Δεν εξαιρείται η Apple ,είναι μια εταιρία σαν όλες τις > άλλες που φτιάχνει προϊόντα. Όπως τα ψυγεία , οι τοστιέρες κλπ , ετσι και όλα τα προϊόντα της ( ταμπλετς, υπολογιστές, κινητά κλπ) έχουν διετή εγγύηση. Όπως και όλα τα άλλα κινητά των > άλλων εταιριών δλδ.
Πως μπορείς όμως να το διεκδικήσεις;
Δημοσίευση 29/08/2016 - 12:16
Το διάβασα και το μόνο σχετικό που αναφέρει είναι το εξής:
> Τέλος , επειδή διάβασα παραπάνω περί εγγύησης, για να τελειώνουμε μια και καλή. Δύο χρόνια , άσχετα αν το πήραμε με απόδειξη ή τιμολόγιο. Δεν εξαιρείται η Apple ,είναι μια εταιρία σαν όλες τις > άλλες που φτιάχνει προϊόντα. Όπως τα ψυγεία , οι τοστιέρες κλπ , ετσι και όλα τα προϊόντα της ( ταμπλετς, υπολογιστές, κινητά κλπ) έχουν διετή εγγύηση. Όπως και όλα τα άλλα κινητά των > άλλων εταιριών δλδ.
Πως μπορείς όμως να το διεκδικήσεις;
Δοκίμασε και σε Document / iStorm κάπου θα στο δεχτούν, αν όχι την Apple τηλέφωνο για να μιλήσεις με το Customer Relations. Πάντως εφόσον είσαι εντός διετίας να μην γίνει η δουλειά σου δεν γίνεται, μπορεί να σε παιδέψουν λίγο αλλά μέχρι εκεί.
Δημοσίευση 29/08/2016 - 12:17
Μόνο η InfoQuest αναλαμβάνει συσκευές στο 2ο χρόνο.Δοκίμασε και σε Document / iStorm κάπου θα στο δεχτούν, αν όχι την Apple τηλέφωνο για να μιλήσεις με το Customer Relations. Πάντως εφόσον είσαι εντός διετίας να μην γίνει η δουλειά σου δεν γίνεται, μπορεί να σε παιδέψουν λίγο αλλά μέχρι εκεί.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 29/08/2016 - 12:19
Δημοσίευση 29/08/2016 - 12:28
Δεν ισχυει φιλε μου αυτο που σου ειπαν...Καλημέρα και καλή εβδομάδα,
Ρωτώντας την Infoquest με ενημέρωσαν ότι επειδή έχω πάρει το iPhone με τιμολόγιο δεν ισχύει η εγγύηση μου, γιατί είμαι στο δεύτερο έτος.
Έχει κανείς καμιά ιδέα να βοηθήσει για το τι να κάνω;
Ευχαριστώ!
Τελευταία επεξεργασία από: agnostos13, 29/08/2016 - 12:29
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 29/08/2016 - 14:00
Από Cosmote το πήρα, αλλά είπα να το στείλω απευθείας στην Infoquest για πιο γρήγορα (είμαι από επαρχία).
Να 'στε καλά βρε παιδιά, γιατί στεναχωρήθηκα μιας και δεν είμαι και καμιά εταιρία, αλλά ελεύθερος επαγγελματίας με ατομική επιχείρηση που το πήρα με τιμολόγιο!
Θα το πάω αύριο στην Cosmote για να δω αν θα το δεχθούν.
Ευχαριστώ πολύ και μακάρι να τα καταφέρω!!
Υ.Γ. Ελπίζω μόνο να μην το δεχθούν αυτοί αλλά όταν μετά πάει στο service να το απορρίψουν εκεί λόγω τιμολογίου!!
Δημοσίευση 29/08/2016 - 15:23
Οποιος σου πει οτι δεν το δεχεται (ταχα πολιτικη της εταιρειας και λοιπες αρλουμπες) θα ζητησεις να σου γινει ενημερωση εγγραφως με τα στοιχεια του υπαλληλου που σε ενημερωσε και υπογραφη καθως και σφραγγιδα της εταιρειας!Από Cosmote το πήρα, αλλά είπα να το στείλω απευθείας στην Infoquest για πιο γρήγορα (είμαι από επαρχία).
Να 'στε καλά βρε παιδιά, γιατί στεναχωρήθηκα μιας και δεν είμαι και καμιά εταιρία, αλλά ελεύθερος επαγγελματίας με ατομική επιχείρηση που το πήρα με τιμολόγιο!
Θα το πάω αύριο στην Cosmote για να δω αν θα το δεχθούν.
Ευχαριστώ πολύ και μακάρι να τα καταφέρω!!
Υ.Γ. Ελπίζω μόνο να μην το δεχθούν αυτοί αλλά όταν μετά πάει στο service να το απορρίψουν εκεί λόγω τιμολογίου!!
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:14
Δεν δουλεύει το Touch ID Νίκο.
Μόλις έλαβα μήνυμα στο κινητό από Cosmote το οποίο λέει τα εξής:
> OTEShop: Η ΣΥΣΚΕΥΗ ΣΑΣ ΚΡΙΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΑΤΕ.
Τώρα τι κάνω;
Θυμίζω είμαι μέσα στα δυο χρόνια, αλλά όταν το είχα αγοράσει το είχα πάρει με τιμολόγιο μιας και είμαι ελεύθερος επαγγελματίας.
Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:26
Λες να βγει τίποτα από εκεί;
Έχει ξανασυμβεί σε κανέναν άλλο με τιμολόγιο και να τα έχει καταφέρει;
Έχουμε τηλέφωνα για ΣτΚ και ΙΝ.ΚΑ;
Ευχαριστώ!!!
Τελευταία επεξεργασία από: idomeneas, 05/09/2016 - 19:27
Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:40
ⓘⓉⓗⓘⓝⓚ
Δημοσίευση 05/09/2016 - 19:50
Ευχαριστώ που μου δίνετε ελπίδες.. είχα αρχίσει πάλι να απογοητεύομαι!!
Ελπίζω όμως όλα να πάνε καλά στο τέλος!!
Αλήθεια όμως ΙΝ.ΚΑ ή ΣτΚ να απευθυνθώ;
Ο ΙΝ.ΚΑ αφορά τον καταναλωτή ακόμα και αν είναι ελεύθερος επαγγελματίας;
Αν κάποιος με τιμολόγιο μπορεί να ενημερώσει πως τα κατάφερε θα το εκτιμούσα πολύ!!!
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες