iPhone 7/7 Plus - Διαθεσιμότητα / Παραγγελία / Παραλαβή
#3031
Δημοσίευση 10/10/2016 - 00:38
Sent from my iPad using Tapatalk
Ad
#3032
Δημοσίευση 10/10/2016 - 08:39
Τελευταία επεξεργασία από: Konsdarkon, 10/10/2016 - 08:42
#3033
Δημοσίευση 10/10/2016 - 08:44
Συνημμένα αρχεία
Τελευταία επεξεργασία από: pantelisn, 10/10/2016 - 08:45
#3034
Δημοσίευση 10/10/2016 - 09:47
#3035
Δημοσίευση 10/10/2016 - 10:20
Sent from my iPhone using Tapatalk
#3036
Δημοσίευση 10/10/2016 - 11:32
#3037
Δημοσίευση 10/10/2016 - 11:35
#3038
Δημοσίευση 10/10/2016 - 12:09
Απο οτε παντος ουτε φωνη ουτε ακροαση ακομα για την παραγγελια που καναμε το σαββατο απο το site
my cosmos που έχω πρόσβαση η κατάσταση παραγγελίας μου (black plus 128 ) από " παραγγελία καταχωρημένη" άλλαξε σήμερα το πρωί σε " παραγγελία υπό επεξεργασία", κάτι είναι και αυτό ...... το επόμενο βήμα ελπίζω να είναι "αποστολή", εκτός και αν φάμε τελευταία στιγμή κάνα άκυρο ...... :-). Επίσης αναφέρει : "Δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ή ακύρωσης της παραγγελίας. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας."
Τελευταία επεξεργασία από: Konsdarkon, 10/10/2016 - 12:11
#3039
Δημοσίευση 10/10/2016 - 12:41
Χωρίς αίτηση φορητότητας εμάς απο εκα cosmote 25 και ενα 65 με πάγιο 90€ μαζι στο περιπου το μήνα μας έβγαλαν 825€ επιδότηση για iPhoneβρε σιγουρα απλα ειχα απορια τι παιζει με επιδοτησεις πλεον ειδικα για το 7αρι μας
ποσο πιο κατω δλδ παιζει να το αφησουν για ενα συμβολαιο 50 ευρω το μηνα
#3040
Δημοσίευση 10/10/2016 - 12:44
Απο οτε παντος ουτε φωνη ουτε ακροαση ακομα για την παραγγελια που καναμε το σαββατο απο το site
Το ίδιο και σε μένα.Καμία ενημέρωση ,ελπίζω να μην φάμε άκυρο τελευταία στιγμή.
Υπάρχει κάπου να βλέπουμε την εξέλιξη παραγγελίας?
#3041
Δημοσίευση 10/10/2016 - 13:20
Το ίδιο και σε μένα.Καμία ενημέρωση ,ελπίζω να μην φάμε άκυρο τελευταία στιγμή.
Υπάρχει κάπου να βλέπουμε την εξέλιξη παραγγελίας?
Λοιπόν από cosmote e-shop σε τηλ. επικοινωνία που είχα μόλις τώρα, δίνοντας τον κωδικ. παραγγελίας μου , μου είπαν τα εξής "Η παραγγελίας σας είναι υπό αναμονή, δυστυχώς η ζήτηση είναι πάρα πολύ μεγάλη και τα διαθέσιμα κομμάτια πιο λίγα, μετά την παρέλευση δύο ημερών εάν δεν μπορούμε να σας στείλουμε το κινητό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν θέλετε να συνεχίσετε την παραγγελία ή να κάνουμε ακύρωση"
Σε ερώτηση, αφού είχατε μικρή διαθεσιμότητα γιατί το σύστημα σας έδειχνε κινητά προς παραγγελία και όχι μη διαθέσιμο, μου απάντησαν "μεσολάβησε ΣΚ και το σύστημα παρέμεινε εκ παραδρομής ανοικτό"
επίσης μου έδωσε να καταλάβω , ότι οι όποιες καθυστερήσεις εάν υπάρξουν θα είναι καθυστερήσεις ημερών όχι εβδομάδων !!!
Σημ. Αναφέρομαι σε κινητό black plus 128 και το έκλεισα νωρίς πρωί το Σάββατο.
αυτά και υπομονή.......!!!
Τελευταία επεξεργασία από: Konsdarkon, 10/10/2016 - 13:22
#3042
Δημοσίευση 10/10/2016 - 13:34
#3043
Δημοσίευση 10/10/2016 - 13:34
Λοιπόν από cosmote e-shop σε τηλ. επικοινωνία που είχα μόλις τώρα, δίνοντας τον κωδικ. παραγγελίας μου , μου είπαν τα εξής "Η παραγγελίας σας είναι υπό αναμονή, δυστυχώς η ζήτηση είναι πάρα πολύ μεγάλη και τα διαθέσιμα κομμάτια πιο λίγα, μετά την παρέλευση δύο ημερών εάν δεν μπορούμε να σας στείλουμε το κινητό, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν θέλετε να συνεχίσετε την παραγγελία ή να κάνουμε ακύρωση"
Σε ερώτηση, αφού είχατε μικρή διαθεσιμότητα γιατί το σύστημα σας έδειχνε κινητά προς παραγγελία και όχι μη διαθέσιμο, μου απάντησαν "μεσολάβησε ΣΚ και το σύστημα παρέμεινε εκ παραδρομής ανοικτό"
επίσης μου έδωσε να καταλάβω , ότι οι όποιες καθυστερήσεις εάν υπάρξουν θα είναι καθυστερήσεις ημερών όχι εβδομάδων !!!
Σημ. Αναφέρομαι σε κινητό black plus 128 και το έκλεισα νωρίς πρωί το Σάββατο.
αυτά και υπομονή.......!!!
Απο τις 18.00 του Σαββατου μέχρι 19.00 το απογευμα της Κυριακής προσπαθούσα να παραγγείλω plus 128 black και η χρέωση της πιστωτικής δεν προχωρούσε και το σύστημα με πετούσε έξω.Πρέπει οι παραγγελίες που έλαβαν και ειδικά με αντικαταβολή να ειναι 500% πάνω απο την ζήτηση.Δεν ενημέρωσαν την διαθεσιμότητα λόγω ΣΚ...?? Τι προχειρότητες αφρικανικής μπανανίας είναι αυτες...! Και εγώ τους κάλεσα στο τηλ. και κανανε τους κινέζους ότι δεν ήξεραν για το θέμα με την χρέωση των πιστωτικών καρτών.......Να το χαίρεται η Cosmote το eshop της.....!
#3044
Δημοσίευση 10/10/2016 - 13:42
Ωραια ...τη ωρα εκανες παραγγελια εσυ φιλε ;
Ιστορικό παραγγελίας :
Τρόπος πληρωμής με αντικαταβολή
- Σάββατο 08/10/2016, 12:26Καταχωρημένη
- Δευτέρα 10/10/2016, 08:43Σε επεξεργασία
Τελευταία επεξεργασία από: Konsdarkon, 10/10/2016 - 13:44
#3045
Δημοσίευση 10/10/2016 - 13:47
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 14
0 μέλη, 13 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες
-
Google (1)