Συγνώμη που επαναφέρω το θέμα hissing. Στις 18/11 παρέδωσα στο service του iStorm στη Τσιμισκή τη συσκευή μου και στις 24/11 με κάλεσαν να παραλάβω αντικατάσταση της συσκευής με νέα. Ως αιτιολογία μου είπαν ότι υπήρχε πρόβλημα στη μητρική.
Σε μία ώρα από την παραλαβή παρέδωσα και τη νέα συσκευή με το ίδιο ακριβώς πρόβλημα. Μου είπε ο υπάλληλος ότι ενδέχεται να είναι ο ήχος που κάνει ο επεξεργαστής στα iPhone7/ Plus και είναι κάτι το όποιο έχει αναγνωριστεί από την Apple (δε γνωρίζω να ισχύει).
Μου ήρθε προ ολίγου mail να παραλάβω τη συσκευή και στα σχόλια επισκευής αναφέρουν πως δε διαπιστώθηκε πρόβλημα.
Τι με συμβουλεύετε να κάνω;
Η πλειοψηφία των συσκευών παρουσιάζει φαινόμενο Hissing.
Το θέμα όμως είναι πόσο έντονο είναι. Αν έχεις πρόβλημα στο να περνάει κατά την εγγραφή βίντεο π.χ.
Καλώς ή κακώς δεν έχει πλέον πολλές επιλογές. Σε Apple Store το πιο πιθανό θα ήταν να έπαιρνες άλλο ξανά.