Όταν έχεις να κάνεις με την Apple απευθείας, έχεις και τα πλεονέκτημα σου επειδή πήγε 40 με 50 λεπτά αργότερα η παράδοση του τηλεφώνου μίλησα με τον Manager και του είπα πως αυτό δεν είναι το Customer Service της Apple και τι συνέβει στην περίπτωση μου και πως είμαι πολύ απογοητευμένος με όλη αυτή την κατάσταση και πως πρέπει τουλάχιστον να κάνει κάποια έκπτωση τουλάχιστον ..
Εδώ να πω πως το κόστος της οθόνης είναι 170$ με τα taxis της Νέας Υόρκης..
Γύρισε πίσω και μου είπε πως σας ζητάμε συγνώμη και πως καλύπτουμε όλα τα έξοδα !!!
Το τηλέφωνο Άψογο !
Όπως και να έχει πάλι πέρασα και δεν ακούμπησα !!
On_6s
Σιγά να μην συμβούν αυτά στην Ελλάδα...!