βλέπεις τους όρους για την εξτρά εγγύηση και αν σε συμφέρει την κάνεις .
Αυτό εκανα! 😉
Δημοσίευση 04/05/2017 - 19:56
βλέπεις τους όρους για την εξτρά εγγύηση και αν σε συμφέρει την κάνεις .
Δημοσίευση 04/05/2017 - 20:58
Δημοσίευση 04/05/2017 - 22:28
Τι υπαινιγμός είναι αυτός Νίκο μου δεν σε καταλαβαίνω??Με γειά
Δημοσίευση 04/05/2017 - 22:58
Το αλλάζουν με το συγκεκριμένο θέμα όντως;;H Document/InfoQuest σε χαιρετάνε
Δημοσίευση 05/05/2017 - 07:15
Έλεγα να το παω και γω κάποια στιγμή γι αυτο το θεμα.. Το χουν καταφέρει αλλα μελη εδω να τους το αλλαξουν Νίκο;
Δημοσίευση 05/05/2017 - 07:19
Τελευταία επεξεργασία από: giannik, 05/05/2017 - 07:21.
Δημοσίευση 05/05/2017 - 10:11
Παιδιά μια ερώτηση γιατί δεν μπορώ να ανεβάσω το βίντεο. Πρώτη φορά στους 5 μήνες κοίταξα να δω αν εχει hissing το κινητό. Τράβηξα ένα βίντεο σε απόλυτη ησυχία και ακούγεται ένα συνεχόμενο "τιτιτιτιτιτιτιτι". Πρόκειται για hissing?? Είδα και κάποια βίντεο στο yt απλώς ρωτάω να πάρω μια γνώμη κ από δω.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
hissing στο απλο 7?? εκτος αν εχεις Plus...
Δημοσίευση 05/05/2017 - 10:11
Στο απλό.hissing στο απλο 7?? εκτος αν εχεις Plus...
Δημοσίευση 05/05/2017 - 10:59
Έλεγα να το παω και γω κάποια στιγμή γι αυτο το θεμα.. Το χουν καταφέρει αλλα μελη εδω να τους το αλλαξουν Νίκο;
Ναι έχουν γίνει αντ/στασεις γι' αυτό το θέμα.
Μη πέφτετε στη παγίδα του "φυσιολογικού".. Δεν είναι όταν περνάει και σου μαμάει τα βίντεο.
Δημοσίευση 05/05/2017 - 11:48
Στο αλλάζουν κανονικά. 3-4 μέρες και θα έχεις νέο.
Με γειά!!
Δημοσίευση 05/05/2017 - 13:17
Τι τους λες ακριβώς αδερφέ;; ότι καθώς τραβάω βίντεο ακούω τον τάδε ήχο ας πούμε;;Στο αλλάζουν κανονικά. 3-4 μέρες και θα έχεις νέο.
Με γειά!!
Δημοσίευση 05/05/2017 - 13:25
Εγώ με το ίδιο πρόβλημα είχα αδειάσει τη συσκευή με restore και είχα τραβήξει ένα βίντεο με απόλυτη ησυχία που ακουγόταν το πρόβλημα.
Το ανέφερα στον τεχνικό, το άκουσε (ακουγόταν βέβαια και χωρίς βίντεο, με όποια διεργασία έκανε το κινητό) και χωρίς ιδιαίτερες διαδικασίες κράτησαν τα στοιχεία μου και με ενημέρωσαν πως θα την ελέγξουν οι τεχνικοί και κατά 99% θα γίνει αντικατάσταση.
Την επομένη κάλεσα να δω τι έγινε και μου είπαν πως έχει ήδη εγκριθεί αντικατάσταση και σε 3 ημέρες θα έχω τη νέα συσκευή (για τις 3 ημέρες με είχαν ενημερώσει και όταν το πήγα).
Μου φάνηκε να είναι γνωστό θέμα (αν και ήταν ακόμα περίπου 1 μήνας κυκλοφορίας της συσκευής).
Το πρόβλημα λύθηκε στο 90%. Ακόμα έχω θεματάκια με τον ήχο και με μικρά σκρατσαρίσματα που ακούγονται στις κλήσεις από τα ακουστικά και ειδικά με bluetooth ακουστικό.
Θα το ξαναπάω λογικά, ελπίζοντας να έχουν διορθωθεί (αν και δεν το πιστεύω).
0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες