Παιδια αλαξε κανεις μπαταρια να μας πει εντυπωσεις με την καινουρια?
Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)
#136
Δημοσίευση 24/11/2016 - 12:37
Ad
#137
Δημοσίευση 24/11/2016 - 15:19
μόλις γύρισα από infoquest για να αφήσω το 6s ενός φίλου για το θέμα της μπαταριάς και με ενημέρωσε εκεί ο υπεύθυνος ότι πλέον επειδή πολύς κόσμος δεν μπορεί να αφήνει την συσκευή του εκεί πέρα και να μένει χωρίς συσκευή μέχρι την αλλαγή μπαταριάς μπορεί ο ενδιαφερόμενος να πάρει ένα τηλ. να τρέξουν από εκεί το διαγνωστικό και αφού βγάλει πρόβλημα κάνει την παραγγελία της μπαταριάς και οταν θα έρθει έχει κρατήσει τα στοιχειά του πελάτη και ενημερώνει να πάει την συσκευή εκεί για να κάνει την αλλαγή απευθείας κατόπιν ραντεβού πάντα ώστε να μην υπάρχει κανένα θέμα με αναμονές και τέτοια διαφορα.επισης θα είναι ανοιχτά και το Σάββατο για οποίον ενδιαφέρεται!πολύ καλή κίνηση θα έλεγα που πλέον έρχεται στα ευρωπαία πρότυπα σιγά σιγά.
ΥΓ..ρωτησα και για την μεμβράνη που έχει γύρω γύρω κάτω από την οθόνη το 6s/plus και μου είπαν ότι βάζουν κανονικά καινούργια και δεν έχει κανένα θέμα καθώς μπορουν να κάνουν το καλιμπραρισμα της μπαταριάς κανονικά και φυσικά συνεχίζεται η εγγύηση.
ΥΓ 2...μακάρι σιγά σιγά να γίνει έτσι και με τα υπόλοιπα κομμάτια ώστε να μην χρειάζεται να αφήνουμε την συσκευή μας και να περιμένουμε 5-7-10 μέρες!
#138
Δημοσίευση 24/11/2016 - 17:29
#139
Δημοσίευση 24/11/2016 - 18:51
Πέρασα από Istorm στο Κωλονακι να ρωτήσω για τη μπαταρία. 4ο 5ο γράμμα S/N QQ και δεν είναι για ανάκληση
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
- Some People Play the Game ......Others Change it........Powered By BlackBerry PassPort .
#140
Δημοσίευση 24/11/2016 - 19:14
μόλις γύρισα από infoquest για να αφήσω το 6s ενός φίλου για το θέμα της μπαταριάς και με ενημέρωσε εκεί ο υπεύθυνος ότι πλέον επειδή πολύς κόσμος δεν μπορεί να αφήνει την συσκευή του εκεί πέρα και να μένει χωρίς συσκευή μέχρι την αλλαγή μπαταριάς μπορεί ο ενδιαφερόμενος να πάρει ένα τηλ. να τρέξουν από εκεί το διαγνωστικό και αφού βγάλει πρόβλημα κάνει την παραγγελία της μπαταριάς και οταν θα έρθει έχει κρατήσει τα στοιχειά του πελάτη και ενημερώνει να πάει την συσκευή εκεί για να κάνει την αλλαγή απευθείας κατόπιν ραντεβού πάντα ώστε να μην υπάρχει κανένα θέμα με αναμονές και τέτοια διαφορα.επισης θα είναι ανοιχτά και το Σάββατο για οποίον ενδιαφέρεται!πολύ καλή κίνηση θα έλεγα που πλέον έρχεται στα ευρωπαία πρότυπα σιγά σιγά.
ΥΓ..ρωτησα και για την μεμβράνη που έχει γύρω γύρω κάτω από την οθόνη το 6s/plus και μου είπαν ότι βάζουν κανονικά καινούργια και δεν έχει κανένα θέμα καθώς μπορουν να κάνουν το καλιμπραρισμα της μπαταριάς κανονικά και φυσικά συνεχίζεται η εγγύηση.
ΥΓ 2...μακάρι σιγά σιγά να γίνει έτσι και με τα υπόλοιπα κομμάτια ώστε να μην χρειάζεται να αφήνουμε την συσκευή μας και να περιμένουμε 5-7-10 μέρες!
Επιβεβαιών και εγώ, πήγαμε μαζί με φίλο για το 6S Plus του σήμερα και μας είπαν ακριβώς το ίδιο.
Πολύ ωραίο που αρχίζουν σιγά σιγά να φέρνουν τη λογική του Genius Bar στην Ελλάδα, ακόμα και χωρίς τη φυσική παρουσία της Apple.
Thumbs up από εμένα.
Επίσης, όσοι κοιτάτε τα νούμερα του Serial είναι βέβαιο ότι δεν έχετε ανακατασκευασμένη συσκευή;
Γιατί μπορεί π.χ. η συσκευή σας να είναι QQ , QJ kλπ αλλά να προέρχεται από ανακατασκευή, με συνέπεια να έχει ήδη αλλαχτεί η μπαταρία.
#141
Δημοσίευση 24/11/2016 - 19:57
Sent from my iPhone using Tapatalk
#142
Δημοσίευση 24/11/2016 - 21:10
Παιδια θελω την γνωμη σας. Μου χει κανει 4-5 φορες το ιδιο πραγμα και εμενα στο 6ς μου με μπαταρια 30-40%, αλλα τσεκαρα το s/n και δεν ανηκω στις παρτιδες (QN, 45η βδομαδα). Ομως το αγορασα τελη γεναρη οποτε ειμαι ακομα εντος εγγυησης. Λετε να περιμενω καμια αναβαθμιση μπας και φτιαξει ή να παω να τους πω το προβλημα και να την αλλαξουν να τελειωνω; (ελπιζοντας οτι θα την αλλαξουν)
#143
Δημοσίευση 24/11/2016 - 21:17
φιλε μου εχεις 2 χρονια εγγυηση αν το εχεις αγοράσει απο ευρωπαικη χώρα.τον 1ο χρονο τον δινει η apple και τον 2ο ο πάροχος.Παιδια θελω την γνωμη σας. Μου χει κανει 4-5 φορες το ιδιο πραγμα και εμενα στο 6ς μου με μπαταρια 30-40%, αλλα τσεκαρα το s/n και δεν ανηκω στις παρτιδες (QN, 45η βδομαδα). Ομως το αγορασα τελη γεναρη οποτε ειμαι ακομα εντος εγγυησης. Λετε να περιμενω καμια αναβαθμιση μπας και φτιαξει ή να παω να τους πω το προβλημα και να την αλλαξουν να τελειωνω; (ελπιζοντας οτι θα την αλλαξουν)
οσον αφορα το QN δυστυχως ή ευτυχως απ οτι βλεπεις παραπανω καλυπτουν το QP αρα η λιστα εμπλουτίζεται.λιγο υπομονη
Sent from my iPhone using Tapatalk
#144
Δημοσίευση 24/11/2016 - 21:36
*φιλη το ξερω για τα 2 χρονια απλα επειδη λενε πολλοι την καραμελα του ενος ετους για να σε χρεωσουν μετα, ειμαι καλυμμενη απο καθε αποψη προς το παρον. τελοσπαντων, περιμενω και βλεπουμε.
#145
Δημοσίευση 24/11/2016 - 21:37
Παιδια θελω την γνωμη σας. Μου χει κανει 4-5 φορες το ιδιο πραγμα και εμενα στο 6ς μου με μπαταρια 30-40%, αλλα τσεκαρα το s/n και δεν ανηκω στις παρτιδες (QN, 45η βδομαδα). Ομως το αγορασα τελη γεναρη οποτε ειμαι ακομα εντος εγγυησης. Λετε να περιμενω καμια αναβαθμιση μπας και φτιαξει ή να παω να τους πω το προβλημα και να την αλλαξουν να τελειωνω; (ελπιζοντας οτι θα την αλλαξουν)
Το πρόγραμμα αντικατάστασης εδώ και γενικότερα όλα αυτά που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια, θα κάνουν την αντικατάσταση έτσι και αλλιώς.
Ακόμα και αν δεν είχε παρουσιαστεί το πρόβλημα.
Στη δική σου περίπτωση απλά είναι σύνηθες θέμα. Θα το πας, θα τρέξουν διαγνωστικό και εφόσον διαπιστωθεί το πρόβλημα θα κάνουν την αλλαγή της μπαταρίας.
Δυστυχώς δε πρόκειται να διορθωθεί με κάποιο Update, είναι θέμα της μπαταρίας.
Μόνο μείον σε όλο αυτό βέβαια, πως αρκετές φορές το διαγνωστικό δεν αναγνωρίζει/δείχνει πρόβλημα σε θέμα μπαταρίας.
#146
Δημοσίευση 24/11/2016 - 21:46
δεν πρόσεξα το φύλο διοτι μπαίνω απο tapatalk οπότε με συγχωρείς.*φιλη το ξερω για τα 2 χρονια απλα επειδη λενε πολλοι την καραμελα του ενος ετους για να σε χρεωσουν μετα, ειμαι καλυμμενη απο καθε αποψη προς το παρον. τελοσπαντων, περιμενω και βλεπουμε.
εγω πιστευω οτι η λιστα θα μεγαλωσει.είδωμεν
Sent from my iPhone using Tapatalk
#147
Δημοσίευση 25/11/2016 - 17:54
Αφού του εξήγησα οτι μίλησα με το support και του έδωσα και το case id.... χαλάστηκε και μου είπε όχι... κάποιο λάθος έχει γίνει. Οοοκ του λέω, περιμένω την 10.2 και άντε να δούμε. (Μου είπε οτι μέχρι τις 10 δεκ. θα βγεί το release).
Καπάκι δίνω σε έναν δικό μου στην Αγγλία το case id και το s/n μου για να πάρει αυτός στο τοπικό του support και να ζητήσει διευκρινήσεις. Και τελικά του είπαν οτι η συσκευή δεν είναι eligible. Απλά ο χθεσινός συνάδελφός του, εννοούσε οτι έχω ακόμα εγγύηση και θα μπορούσα να το πάω για έλεγχο. Και οτι απλά δε το διατύπωσε σωστά.
Εν ολίγις.... σκατούλες. Τέλος πάντων, θα κάνω αυτό που μου είπαν απο το istorm. Θα περιμενω την 10.2 και σε περίπτωση που μου κάνει shutdown, έστω και στο 3%, θα πάω και θα τους το πετάξω στη μούρη!
Μ' έχει κουράσει η apple... μερικοί θυμούνται τι έχω τραβήξει. Ευτυχώς είναι εταιρικό το τηλ και δε σκάω και τόσο πολύ. Ίσα που το πατάω με το αμάξι και τους το στέλνω μιας και έχουμε AppleCare.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#149
Δημοσίευση 25/11/2016 - 18:32
Από isystem με ενημέρωσαν σήμερα πως συνεχώς προστίθενται s/n στο πρόγραμμα.. άρα υπομονή
#150
Δημοσίευση 25/11/2016 - 20:26
τότε είναι Νίκο που θα μεγαλώσουν τη λισταΤο θέμα είναι οτι τις περισσότερες φορές το διαγνωστικό για τη μπαταρία δε δείχνει κάτι.
Και φυσικά η 10.2 δε πρόκειται να διορθώση το όλο πρόβλημα. Αστείοι.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες