Θεωρώ πως θα επεκταθεί το πρόγραμμα. Πρέπει να επεκταθεί..
Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)
Ad
#152
Δημοσίευση 26/11/2016 - 01:03
Θεωρώ πως θα επεκταθεί το πρόγραμμα. Πρέπει να επεκταθεί..
Όλοι το ίδιο ελπίζουμε, αλλά οπως και να χει, το να λες οτι έχεις πρόβλημα και να προσπαθούν να σε βγάλουν τρελό, είναι το λιγότερο απαράδεκτο για μια τέτοια εταιρία. Προφανώς και θα έχουν μεγαλύτερη χασούρα αν επεκτίνουν τη λίστα, αλλά θα κερδίσουν εμπιστοσύνη.
Πάντως εγώ τη δοκιμή θα την κάνω. Θα περιμένω το 10.2 όπως μου είπαν και μετά θα τους το πάω. Έτσι για το γαμώτο. Αλλά μάλλον με το γαμώτο θα μείνω...
Sent from my iPad using Tapatalk
#153
Δημοσίευση 26/11/2016 - 01:10
Από isystem με ενημέρωσαν σήμερα πως συνεχώς προστίθενται s/n στο πρόγραμμα.. άρα υπομονή
Ψυχοφθορά και πάλι. Μας βάζουν στη διαδικασία να αναρωτιόμαστε και να καταντάμε ενοχλητικοί, παίρνοντας συχνά πυκνά τηλέφωνα στους εξουσιοδοτημένους, για να ρωτήσουμε αν θα μας κανει η apple τη χάρη να μας λύσει ενα πρόβλημα, για το οποίο αυτη ευθύνεται.
Sent from my iPad using Tapatalk
#154
Δημοσίευση 26/11/2016 - 02:12
Όλοι το ίδιο ελπίζουμε, αλλά οπως και να χει, το να λες οτι έχεις πρόβλημα και να προσπαθούν να σε βγάλουν τρελό, είναι το λιγότερο απαράδεκτο για μια τέτοια εταιρία. Προφανώς και θα έχουν μεγαλύτερη χασούρα αν επεκτίνουν τη λίστα, αλλά θα κερδίσουν εμπιστοσύνη.
Πάντως εγώ τη δοκιμή θα την κάνω. Θα περιμένω το 10.2 όπως μου είπαν και μετά θα τους το πάω. Έτσι για το γαμώτο. Αλλά μάλλον με το γαμώτο θα μείνω...
Καλά μη πας μακρία. Εδώ σε βάζουν να πληρώσεις καπελάκι 150€(!) για δικό τους λάθος ξανά.
Είναι ένα μικρό θαύμα που δε ζητάνε 50άρικο με αυτό εδώ επειδή "το φορτίζατε λάθος".
#155
Δημοσίευση 26/11/2016 - 03:37
Γεια σας. Κάτοχος iPhone 6s αγορασμένο από Ελλάδα. Μίλησα αρχικά με έναν premium reseller στην Ολλανδία και μου είπαν ότι το S/N (QG) είναι eligible για αλλαγή. Ωστόσο τελικά έχω ραντεβού την Κυριακή σε Apple Store για την αλλαγή( . Θα ενημερώσω όταν εχω νέα.
Τελευταία επεξεργασία από: argysamo, 26/11/2016 - 03:38
#156
Δημοσίευση 26/11/2016 - 08:19
#157
Δημοσίευση 26/11/2016 - 11:28
Πάντως αυτό με το iOS 1ειναι καραμέλα . Είμαι με 9.02 . Η χωρητικότητα της μπαταρίας είχε πέσει στο 70% με 210 κύκλους φόρτισης και έκλινε στο 25% εδώ και μήνες . Ώσπου ένα καλό απόγευμα η μπαταρία έψηνε αυγά και το τηλέφωνο άρχισε να ευωδιάζει σαν μπάρμπεκιου . Αμέσως επέμβαση για μη πάρουμε φωτιά και αλλαγή με μια άλλη από eBay με 5 ευρώ. Η διάρκεια της νέας ειναι φανταστική, χωρητικότητα στο Φούλερ, αλλά το κακό ότι στις πληροφορίες τα υπόλοιπα στοιχεία ( κύκλοι- θερμοκρασία- στιγμιαία αποφόρτιση) ειναι κολλημένα στις ενδείξεις που Ίψεν όταν την πρώτο έβαλα και δεν μεταβάλλονται. Η μπαταρία βέβαια τώρα δεν ζεσταίνεται. Αυτή η δίκη μου με τη φοβερή μπαταρία σε 6s.
και σοβαρά τώρα άνοιξες την συσκευή που είναι σε εγγύηση και της έβαλες μπαταριά από ebay ενώ μπορούσες να το καλύψεις?
μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος...
#158
Δημοσίευση 26/11/2016 - 12:53
και σοβαρά τώρα άνοιξες την συσκευή που είναι σε εγγύηση και της έβαλες μπαταριά από ebay ενώ μπορούσες να το καλύψεις?
μνημόνια μέχρι να σβήσει ο Ήλιος...
Απλά είναι καμιά φορά που νευριάζεις τόσο πολύ που λες για 5 Ευρώ δεν ασχολούμαι καθόλου θα το κάνω μόνος μου .Απλά ρισκάρεις εκεί βέβαια και η μπαταρία να μην είναι σωστή και η συσκευή να βγάλει κάποιο άλλο πρόβλημα και επίσης στην μεταπώληση του κινητού .
Γι αυτό καλό είναι μερικές φορές όσα νεύρα και να έχουμε να τα παραμερούμε και να είμαστε ευγενικοί με το service .Έτσι κερδίζεις πολλά περισσότερα .Μου έχει τύχει ανάλογη εμπειρία και επειδή πήγα πολύ ευγενικά και τους παρουσίασα σωστά χωρίς υπαινιγμούς κτλ με εξυπηρέτησαν εκείνη την στιγμή και μου έδωσαν καινούρια συσκευή και έβαλαν την δική μου στην καινούρια συσκευασία και το έστειλαν πίσω και εγώ έφυγα με καινούρια συσκευή .Δεν ήταν iPhone για να μην παρεξηγηθώ με κανέναν.
ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!
#159
Δημοσίευση 26/11/2016 - 13:02
Τελικα μολις επιβεβαιωσα οτι εχω και εγω μπαταρια απο σκαρτη παρτιδα. Για εμας απο επαρχια ποια ειναι η καλυτερη λυση? Πρεπει να χρεωθουμε και μεταφορικα και νεα sim καρτα μεχρι να μας το γυρισουν?
Τελευταία επεξεργασία από: starmanwarz, 26/11/2016 - 13:03
#160
Δημοσίευση 26/11/2016 - 14:54
Sent from my iPad using Tapatalk
#161
Δημοσίευση 26/11/2016 - 15:20
Τελικα μολις επιβεβαιωσα οτι εχω και εγω μπαταρια απο σκαρτη παρτιδα. Για εμας απο επαρχια ποια ειναι η καλυτερη λυση? Πρεπει να χρεωθουμε και μεταφορικα και νεα sim καρτα μεχρι να μας το γυρισουν?
Δεν υπάρχει άλλη λύση. Κρατάς την sim σου και χρησιμοποιείς αντάπτορα για να λειτουργήσει με άλλη συσκευή. Ή κάνεις προώθηση κλήσεων! xD
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
#162
Δημοσίευση 26/11/2016 - 16:04
Τελικα μολις επιβεβαιωσα οτι εχω και εγω μπαταρια απο σκαρτη παρτιδα. Για εμας απο επαρχια ποια ειναι η καλυτερη λυση? Πρεπει να χρεωθουμε και μεταφορικα και νεα sim καρτα μεχρι να μας το γυρισουν?
Βασικά δεν έχεις και άλλη λύση. Τα έξοδα αποστολής είναι δικά σου.
Εγώ που είχα θέμα με τη μπαταρία, το είχα πάει το καλοκαίρι σε 2 διαγνωστικά, το battery life έδειχνε 90 και τα διαγνωστικά έδειξαν 93% και τα δυο. Το θέμα ειναι ότι το πρόβλημα παρουσιαζόταν σε έντονη χρήση και όχι σε standby, ειδικά με 4G, καθώς έπεφτε το capacity, έσβηνε στο 40% και έπρεπε να το αφήσεις να ηρεμήσει για να ξανανοίξει..
Αν είσαι εντός, πήγαινε το.
#163
Δημοσίευση 26/11/2016 - 16:10
Έχετε πρόβλημα με τη μπαταρία (γιατί αλλιώς δεν θα μπαίνατε τη διαδικασία να ψαχτείτε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα).
Έστω ότι η συσκευή σας σβήνει συνέχεια στο 40%. Γιατί δεν πάτε να αναφέρετε το πρόβλημα και να απαιτήσετε αλλαγή χρηςιμοποιώντας τη 2ετή εγγύηση της Apple?
Γιατί πρέπει ντε και καλά να ειναι στο πρόγραμμα;
Πηγαίντε σε ενα εξουσιοδοτημένο και εξασκείστε τα δικαιώματα σας. Αν πάλι δεν σας καλύπτουν χρησιμοποιώντας κάποια δικαιολογία, ανοίξτε ενα case και ως δια μαγείας όλα θα λυθούν.
Edit: και δεν εννοώ Case που να αφορα το πρόγραμμα της Apple, αλλά την κάλυψη εντος εγγύησης. Φυσικά τα περι 10.2 κλπ αγνοήστε τα. Δεν σας αφορά τι σκοπεύει να κάνει η apple και η κάθε apple σε 10-20 μέρες από τωρα. Εσείς θέλετε σημερα (για να μην πω χθες) μια συσκευή που να λειτουργεί σωστα.
Τελευταία επεξεργασία από: PanosMouz, 26/11/2016 - 16:11
#164
Δημοσίευση 26/11/2016 - 16:13
Εγώ δεν καταλαβαίνω ενα πράγμα.
Έχετε πρόβλημα με τη μπαταρία (γιατί αλλιώς δεν θα μπαίνατε τη διαδικασία να ψαχτείτε για το συγκεκριμένο πρόγραμμα).
Έστω ότι η συσκευή σας σβήνει συνέχεια στο 40%. Γιατί δεν πάτε να αναφέρετε το πρόβλημα και να απαιτήσετε αλλαγή χρηςιμοποιώντας τη 2ετή εγγύηση της Apple?
Γιατί πρέπει ντε και καλά να ειναι στο πρόγραμμα;
Πηγαίντε σε ενα εξουσιοδοτημένο και εξασκείστε τα δικαιώματα σας. Αν πάλι δεν σας καλύπτουν χρησιμοποιώντας κάποια δικαιολογία, ανοίξτε ενα case και ως δια μαγείας όλα θα λυθούν.
Edit: και δεν εννοώ Case που να αφορα το πρόγραμμα της Apple, αλλά την κάλυψη εντος εγγύησης. Φυσικά τα περι 10.2 κλπ αγνοήστε τα. Δεν σας αφορά τι σκοπεύει να κάνει η apple και η κάθε apple σε 10-20 μέρες από τωρα. Εσείς θέλετε σημερα (για να μην πω χθες) μια συσκευή που να λειτουργεί σωστα.
γιατί πανο πολύ άπλα αν δεν είναι στο πρόγραμμα και πάει να διεκδικήσει τα αυτονόητα θα του πουν ότι τα διαγνωστικα τεστ δείχνουν ότι είναι μια χαρά και ότι φταίει το λογισμικό και αναμονή για μια νεότερη έκδοση που θα το διορθώσει...
#165
Δημοσίευση 26/11/2016 - 16:17
γιατί πανο πολύ άπλα αν δεν είναι στο πρόγραμμα και πάει να διεκδικήσει τα αυτονόητα θα του πουν ότι τα διαγνωστικα τεστ δείχνουν ότι είναι μια χαρά και ότι φταίει το λογισμικό και αναμονή για μια νεότερη έκδοση που θα το διορθώσει...
Και ξαναλέω: "Θέλω τη συσκευή μου να δουλεύει σωστά σημερα, αυριο, σε 2 μέρες. Δεν με ενδιαφέρει τι σκοπεύει να κάνει η Apple. Λύστε το πρόβλημα".
Ακούγεται κακό και κωλοπαιδίστικο, αλλά δυστυχώς δεν αφορά κανεναν τι θα κάνει η Apple σε 10-20-50 μέρες.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 7
0 μέλη, 7 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες