Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)
#16
Δημοσίευση 21/11/2016 - 12:54
Ad
#17
Δημοσίευση 21/11/2016 - 12:56
κοιτα πανο σου εκανα λαικ αλλα παρε και αλλα 10.000 λαικ ετσι να γουσταρω γιατι απο οτι φαινεται δεν θα αυξηθει το οριο μας.Η προβληματική 10.1 φταιει ρε, οχι η μπαταρια...... μας είπαν....
Εδωσες την σωστοτερη απαντηση
Τελευταία επεξεργασία από: vdkour, 21/11/2016 - 12:56
#18
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:00
Το οτι το πρόβλημα επηρεάζει και τα 6 βέβαια, ούτε λόγος. Οι τύποι είναι απλά τραγικοί.
Πάλι καλά που δε χρεώνουν κανά 50άρικο αλά Multi-Touch επειδή το φορτίζατε λάθος.
Επειδή τώρα S/N πεδίο για έλεγχο δεν υπάρχει όπως σε προηγούμενα προγρ/τα και αφορά συσκευές Σεπτ. - Οκτ. του '15, μπορείτε να βάλετε το S/N σας εδώ για να υπολογίσετε.
#19
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:16
#20
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:29
Sent from my iPhone using Tapatalk
#21
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:40
μα ολα ξεκινησαν ξαφνικα και για ολους με την 10.1 ...τετοια συμπτωση ? Αρα καλα "σας ειπαν" μιας και ειναι απλη λογικη η εστω μια λογικη υποθεση. Ελαττωματικες παρτιδες δεν γινεται ολες μαζι χρονικα να βγαζουν το ιδιο προβλημα Πανο. Ασε που νομιζω οτι εχει σταλει patch για το αποτομο κλεισιμο των συσκευων και μαλλον εχει διορθωθει (δεν ειμαι σιγουρος) αλλα οι μπαταριες εξακολουθουν να συμπεριφερονται περιεργα αφου μαλλον εχει γινει η ζημια.
Για τσεκαρετε αυτο οπως ανεφερε καποιος. Μπορει και να ισχυει
"iPhones contain characters Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 QC QD QF QG QH in positions 4 and 5 of the serial number, should be accepted in the battery replacement "
.
Το πρόβλημα εμφανίζεται και σε συσκευές που φοράνε και παλιότερα λογισμικά και το λέω από προσωπική πείρα μιας και αυτές τις μέρες ασχολιόμουν με τηλέφωνο φίλης με 9.3.5 με τέτοια συμπεριφορά.
Πάτως με ένα τηλέφωνο στο ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ iStorm στη Θεσσαλονίκη τους έδωσα το serial number και είδαν ότι είναι μέσα.
Η διαδικασία είναι ότι θα γίνεται αλλαγή μπαταρίας σε όλες τις eligible συσκευές.
Προς το παρόν περιμένουν τις μπαταρίες νατους έρθουν από την Apple.
Μάλιστα μου είπαν ότι αν κάποιος το πηγαίνει το πρωί, μέχρι το απόγευμα θα το έχει έτοιμο, κάτι πρωτόγνωρο για τα εν Ελλάδι service.
#22
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:52
οσοι εχουμε παρει την συσκευη προσφατα να το δοκιμασουμε?
Δεν βρισκω λογο να το ψαξω μιας και το εχω 2 μηνες περιπου. Δεν μου εχει κανει και κατι να ανησυχω.
#23
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:55
Το πρόβλημα εμφανίζεται και σε συσκευές που φοράνε και παλιότερα λογισμικά και το λέω από προσωπική πείρα μιας και αυτές τις μέρες ασχολιόμουν με τηλέφωνο φίλης με 9.3.5 με τέτοια συμπεριφορά.
Πάτως με ένα τηλέφωνο στο ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ iStorm στη Θεσσαλονίκη τους έδωσα το serial number και είδαν ότι είναι μέσα.
Η διαδικασία είναι ότι θα γίνεται αλλαγή μπαταρίας σε όλες τις eligible συσκευές.
Προς το παρόν περιμένουν τις μπαταρίες νατους έρθουν από την Apple.
Μάλιστα μου είπαν ότι αν κάποιος το πηγαίνει το πρωί, μέχρι το απόγευμα θα το έχει έτοιμο, κάτι πρωτόγνωρο για τα εν Ελλάδι service.
#24
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:56
Το πρόβλημα εμφανίζεται και σε συσκευές που φοράνε και παλιότερα λογισμικά και το λέω από προσωπική πείρα μιας και αυτές τις μέρες ασχολιόμουν με τηλέφωνο φίλης με 9.3.5 με τέτοια συμπεριφορά.
Πάτως με ένα τηλέφωνο στο ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ iStorm στη Θεσσαλονίκη τους έδωσα το serial number και είδαν ότι είναι μέσα.
Η διαδικασία είναι ότι θα γίνεται αλλαγή μπαταρίας σε όλες τις eligible συσκευές.
Προς το παρόν περιμένουν τις μπαταρίες νατους έρθουν από την Apple.
Μάλιστα μου είπαν ότι αν κάποιος το πηγαίνει το πρωί, μέχρι το απόγευμα θα το έχει έτοιμο, κάτι πρωτόγνωρο για τα εν Ελλάδι service.
Δεν αμφισβητώ ότι στο istorm Θεσσαλονίκης σου είπαν αυθημερόν αλλά στο istorm Αθήνας στο Golden Hall μου είπε 5-8 εργάσιμες ημέρες και ότι ακόμα και αν το κινητό είναι μέσα στην παρτίδα που περιλαμβάνετε στην καμπάνια μπορεί να μην γίνει η αντικατάσταση αν δεν περάσει από τους ελέγχους που θα κάνουν...
#25
Δημοσίευση 21/11/2016 - 13:59
Απλά να παραθέσω γιατί μόλις επικοινώνησα η χρέωση courier ειναι δικιά μας. Αλλά κάτι για 6 ευρώ μου είπαν ..Οπότε για εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης"Καλησπέρα σας,βάσει του σειριακού αριθμού που μας στείλατε, η συγκεκριμένη συσκευή υπάγεται στο πρόγραμμα αντικατάστασης της μπαταρίας.Παρακαλούμε όπως συσκευάσετε και αποστείλετε με οποιαδήποτε courier σας εξυπηρετεί (χρέωση αποστολέα) την συσκευή στο service της Εταιρίας μαςστην παρακάτω διεύθυνση αναφέροντας ότι αφορά το συγκεκριμένο πρόγραμμα.Φιλικά,'
στο είπαν τηλεφωνικά για την χρέωση ?
#26
Δημοσίευση 21/11/2016 - 14:02
οσοι εχουμε παρει την συσκευη προσφατα να το δοκιμασουμε?
Δεν βρισκω λογο να το ψαξω μιας και το εχω 2 μηνες περιπου. Δεν μου εχει κανει και κατι να ανησυχω.
...and only affects devices within a limited serial number range that were manufactured between September and October 2015.
#27
Δημοσίευση 21/11/2016 - 14:06
Δεν αμφισβητώ ότι στο istorm Θεσσαλονίκης σου είπαν αυθημερόν αλλά στο istorm Αθήνας στο Golden Hall μου είπε 5-8 εργάσιμες ημέρες και ότι ακόμα και αν το κινητό είναι μέσα στην παρτίδα που περιλαμβάνετε στην καμπάνια μπορεί να μην γίνει η αντικατάσταση αν δεν περάσει από τους ελέγχους που θα κάνουν...
ίδιος χρόνος και στο istorm Κολωνακίου, μου είπαν μάλιστα καλύτερα να το παώ στην infoquest ώστε να γίνει πιο γρήγορα η αντικατάσταση.
#28
Δημοσίευση 21/11/2016 - 14:08
Εγω το πηγα στο i-system και ηταν στα μοντελα με βαση σειριακου αριθμου. Σημερα παει Ολλανδια μου ειπαν και σε 2-3 εργασιμες ημερες θα το εχω πισω με νεα μπαταρια.
#29
Δημοσίευση 21/11/2016 - 14:26
Το πρόβλημα εμφανίζεται και σε συσκευές που φοράνε και παλιότερα λογισμικά και το λέω από προσωπική πείρα μιας και αυτές τις μέρες ασχολιόμουν με τηλέφωνο φίλης με 9.3.5 με τέτοια συμπεριφορά.
Πάτως με ένα τηλέφωνο στο ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΟ iStorm στη Θεσσαλονίκη τους έδωσα το serial number και είδαν ότι είναι μέσα.
Η διαδικασία είναι ότι θα γίνεται αλλαγή μπαταρίας σε όλες τις eligible συσκευές.
Προς το παρόν περιμένουν τις μπαταρίες νατους έρθουν από την Apple.
Μάλιστα μου είπαν ότι αν κάποιος το πηγαίνει το πρωί, μέχρι το απόγευμα θα το έχει έτοιμο, κάτι πρωτόγνωρο για τα εν Ελλάδι service.
infoquest μιλησε για 2-3 μερες και αποστολη με courier με εξοδα αποστολεα. Μακαρι να ισχυει αυτο που σου ειπαν
#30
Δημοσίευση 21/11/2016 - 14:31
μα ολα ξεκινησαν ξαφνικα και για ολους με την 10.1 ...τετοια συμπτωση ? Αρα καλα "σας ειπαν" μιας και ειναι απλη λογικη η εστω μια λογικη υποθεση. Ελαττωματικες παρτιδες δεν γινεται ολες μαζι χρονικα να βγαζουν το ιδιο προβλημα Πανο. Ασε που νομιζω οτι εχει σταλει patch για το αποτομο κλεισιμο των συσκευων και μαλλον εχει διορθωθει (δεν ειμαι σιγουρος) αλλα οι μπαταριες εξακολουθουν να συμπεριφερονται περιεργα αφου μαλλον εχει γινει η ζημια.
Για τσεκαρετε αυτο οπως ανεφερε καποιος. Μπορει και να ισχυει
"iPhones contain characters Q4 Q5 Q6 Q7 Q8 Q9 QC QD QF QG QH in positions 4 and 5 of the serial number, should be accepted in the battery replacement "
.
Δημήτρη δεν ειναι θέμα της 10.1. Παράπονα υπήρχαν και στην 10.0.2 και στην 10.0.1.
Και κάπου είχα διαβάσει και για καποιον σε 9.3.3 που το έλεγε στο φορουμ.
Συνεπώς μπορει να μιλάμε και για κακή παρτίδα - κακό εργοστάσιο μπαταριών, με ημερομηνία λήξης (κατι που θα δικαιολογούσε την ταυτόχρονη φθορά).
Σε κάθε περίπτωση, αν γινει αντικατάσταση μπαταρίας και συνεχισει το πρόβλημα, το ξανασυζητάμε ευχαρίστως.
Τέλος για τα 6αρια που επίσης εχουν αναφερθεί προβλήματα, δεν καταλαβαίνω γιατί φταίει η έκδοση. Σε iPhone 5-5s που ξεπερνάνε τα 2 χρονια, όλοι λέμε πως το συγκεκριμένο θέμα εχει να κάνει με τη μπαταρία, στα 6 που τωρα κλεινουν 2ετία γιατι πρεπει να ισχύει κάτι διαφορετικό;
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 6
0 μέλη, 6 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες