Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)
#46
Δημοσίευση 21/11/2016 - 17:46
Ad
#48
Δημοσίευση 21/11/2016 - 17:58
περίεργο πάντως ακούγεται να βγάζει η apple επίσημη ανακοίνωση για δικό της πρόβλημα και να πρέπει ο πελάτης να χρεωθεί έξοδα αποστολης
Ποτέ δεν κάλυπτε η Apple στην Ελλάδα, τα έξοδα αποστολής.
4sB 5sG 6SG 7+B XB 12ProPB MiniB MiniRetinaSG Pro9.7SG iPad10.2 MBPRetina13 MBP132017 MacMini2.6 AW42mmSG AW3Nike+42mmSG AW444mmG ATV4Gen Airpods Airpods Pro HomePodMiniB
#49
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:15
Sent from my iPhone using Tapatalk
#50
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:20
εγω δεν μπορω να καταλαβω πως εντοπιζουμε το προβλημα κ εως ποτε ισχυει αυτο?
#51
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:21
Το 6s Plus μου κάνει τα ίδια και χειρότερα. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩ!!!
Έτρεξα τα τεστ και η μπαταρία είναι θεά. Εδώ και περίπου 1 μήνα γ@μιέται, από την μ@λ@κισμένη 10.1 και μετά.
Μήπως να πάω beta 10.2 μπας και ισιώσει;
#52
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:29
Το 6s Plus μου κάνει τα ίδια και χειρότερα. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩ !!!
Έτρεξα τα τεστ και η μπαταρία είναι θεά. Εδώ και περίπου 1 μήνα γ@μιέται, από την μ@λ@κισμένη 10.1 και μετά.
Μήπως να πάω beta 10.2 μπας και ισιώσει;
πήρα τηλεφωνο και ρωτησα στο istorm γιατι εχω και εγω το ιδιο προβλημα... μου ειπαν οτι δν αφορά το plus η αντικατάσταση μπαταρίας και οτι το πρόβλημα που έχουμε είναι γνωστό και πρέπει να περιμένουμε για update!
#53
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:31
Το 6s Plus μου κάνει τα ίδια και χειρότερα. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩ !!!
Έτρεξα τα τεστ και η μπαταρία είναι θεά. Εδώ και περίπου 1 μήνα γ@μιέται, από την μ@λ@κισμένη 10.1 και μετά.
Μήπως να πάω beta 10.2 μπας και ισιώσει;
Tο πας και κάνουν αντικατάσταση.
Δε πρόκειται να διορθωθεί αυτό με τη 10.2 και μετά.
#54
Δημοσίευση 21/11/2016 - 18:53
Επιτέλους!!!!!!! Μου το κάνει όλη την ώρα αυτό μετά από 4 μήνες περίπου από τότε που το πήρα.. Στην αρχή νόμιζα ότι ήταν θέμα software και θα βγει update.. ΑΛλά δε βελτιώθηκε.. Μ¨αλιστα επειδή ήταν εντός εγγύησης το πήγα και στην ΑΡβάτο αλλά δεν δέχτηκε να μου το αντικαταστήσει!!! Μου είπε ότι είναι θέμα software και με προέτρεψε να κάνω restore και setup as new (έλεος)
Κάλεσα την iStorm τώρα και με βάση το serial number είδα ότι καλύπτομαι οπότε θα πάω αύριο να το αφήσω να μου αλλάξουν τη μπαταρία...
Το πρόβλημα ήταν πολύ ενοχλητικό.. Να φαντεστείτε όλο το καλοκαίρι την έβγαζα μονίμως με ένα power bank .. Φοβόμουνα μη χάσω καμιά κλήση όταν ήμουν εκτός σπιτιού... ή μήπως κλείσει το βράδυ πχ αν δεν το έχω στη φόρτιση και δεν χτυπήσει το ξυπνητήρι το πρωί...
Έπρεπε να περάσουν τόσοι πολλοί μήνες για να γίνει κάτι?
Τελευταία επεξεργασία από: Alex0077, 21/11/2016 - 18:57
#55
Δημοσίευση 21/11/2016 - 22:30
Παιδια ετοιμο και το δικο μου μεσα στην συσκευασια..Αυριο θα το στειλω isystem.Μιλησα μαζι τους και μου ειπαν εως 3-4 μερες το πολυ..Επειδη θα το στειλω με κουριερ επειδη ειμαι απο επαρχια υπαρχει περιπτωση να γινει καμια βλακεια;;Δε πιστευω να μου το γυρισουν τιποτα γρατσουνισμενο σπασμενο κλπ...Πρωτη φορα στελνω και ενα αγχος το εχω γτ το προσεχω το κινητο..
#56
Δημοσίευση 21/11/2016 - 23:25
#59
Δημοσίευση 22/11/2016 - 09:09
Κι εγώ μέσα είμαι..
Week: 39 (28.09 - 04.10)
QG το 4ο και 5ο γράμμα..
Μέσα στην εβδομάδα θα το πάω πρωί πρωί στην InfoQuest εδώ δίπλα μου στο Ρέντη, ελπίζοντας να το έχω την επόμενη μέρα!
Πρέπει να φτιάξω 2η κάρτα SIM για μια παλιά συσκευή που έχω πρώτα
#60
Δημοσίευση 22/11/2016 - 10:20
στο είπαν τηλεφωνικά για την χρέωση ?
Ναι . Εμείς θα χρεωθούμε την μεταφορική όπως θέλουμε πχ κουριερ , ταχυδρομείο ,ταχυδρομικό περιστέρι . Και αυτοί χρεώνονται την αποστολή πίσω.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1
0 μέλη, 1 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες