Apple: iPhone 6s - Πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταρίας (Νοέμβριος 2016)
#256
Δημοσίευση 01/12/2016 - 12:01
Τι σημαινει σε εχει ενημερωσει; Χεστηκα για την ενημερωση. Εγω θελω να ειναι πληρως λειτουργικο σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα 2-3-4 ημερων τη στιγμη που μιλαμε για μπαταρια. Αρα χωρις μπαταρια σωστη δε μπορεις να κανεις τη δουλεια σου.
Αυτο που λες θα ισχυε εαν μιλαγαμε για την καμερα πχ.. οκ 15 μερες μη βγαλεις φωτογραφιες δε χαθηκε ο κοσμος.
Επισης εαν δε μπορει να εχει σε αυτο το ευλογο χρονικο διαστημα τη συσκευη λειτουργικη και παλι να δωσει ανακατασκευασμενο ή ακομα και καινουργιο. Οταν αγορασες τη συσκευη δε γραφει πουθενα στους ορους καλης λειτουργιας οτι η συσκευη θα λειτουργει οταν η apple εχει αποθεματα μπαταριων. Αγοραζεις μια συσκευη για να λειτουργει 24/7 .-
Ad
#257
Δημοσίευση 01/12/2016 - 12:18
Αρχικα δεν χρειαζεται να σε ενημερωσει για την εγγυηση , η νομοθεσια το λεει ξεκαθαρα 2 ΧΡΟΝΙΑ, αν εσυ το κανεις γαργαρα ειναι επισης δικο σου προβλημα.
Επισης το οτι σε ενημερωνουν εξαρχης οτι θα κανει τοσες μερες στο λεει για να μην ταλαιπωρησε , τωρα αν εσυ χεστηκες οπως λες ειναι παλι δικο σου προβλημα. και που σε ενημερωνουν πολυ σου ειναι με τετοιες αντιληψεις.
χωρις σωστη μπαταρια δεν κανεις την δουλεια σου , απλα κανεις υπομονη για να γινει σωστα η δουλεια...
Οταν αγορασες τη συσκευη δε γραφει πουθενα στους ορους καλης λειτουργιας οτι η συσκευη θα λειτουργει οταν η apple εχει αποθεματα μπαταριων. Αγοραζεις μια συσκευη για να λειτουργει 24/7 .- Μπορεις να πας να πληρωσεις μια οποιαδιποτε μπαταρια αφου δεν σε καλυπτει αυτα που σου λεει η apple. Σου αλλαζει το προβλημα , στο αναγνωριζει , δεν πληρωνεις κανενα 50αρι μουφα μπαταρια και προσπαθεις να βγεις απο πανω. Επισης
Επειδη το παιζεις ξερολας και δεν μπαινεις να κανεις κουβεντα και μου λες δικαιολογιες χωρις καποιο ουσιαστικο επιχειρημα... Και στο αυτοκινητο ΣΟΥ αν χαλασει κατι και δεν εχει ανταλλακτικο η εταιρεια και σου πει σε 15 μερες παλι το ιδιο συμβαινει..αρα τι θες να σου δωσουμε καινουργιο αμαξι?? Αγορασες αυτοκινητο να λειτουργει 24/7 να μου πεις, στα @@ σου αν εχει η εταιρεια ανταλλακτικα, εσυ το θες χθες.
Επειδη λοιπον η Apple δεν σε καλυπτει οπως φαινεται, το πουλας και πας σε αλλη εταιρια να βρεις την υγεια σου.
Τελευταία επεξεργασία από: PariS21, 01/12/2016 - 12:19
#258
Δημοσίευση 01/12/2016 - 12:46
Παιδια μην παραπονιεστε. Θα πληρωνετε σα μαλακες 800αρια και οταν η apple αναγνωριζει οτι ειναι λαθος της το προβλημα με τη μπαταρια και θα περιμενετε 15 μερες. Θα πρεπει να ειστε ευχαριστημενοι τουλαχιστον που σας επιτρεπει να εχετε τη συσκευη σας αυτες τις μερες και ας μην ειναι λειτουργικη. Επισης πρεπει να εκπαιδευτειτε να νιωθετε πελατες δευτερης κατηγοριας αφου εδω υπαρχει μονο service και οχι apple store. Τι δεν καταλαβαινετε; Εσεις ειστε αδικοι που κατηγορειτε την apple που αργει στην επισκευη της μπαταριας για λογους εσωτερικης λειτουργιας της.
φιλε εχεις καταλαβει οτι μιλαμε για ηλεκτρονικη συσκευη που μπορει να χαλασει και αυτο.(ναι δυστηχως αν βγεις απο το καβουκι σου συμβαινει και αυτο τι να κανουμε)Επισης σε εχει ενημερωσει οτι η εγγυηση ειναι μονοετης. Εσυ τι κανεις;
Τι σημαινει σε εχει ενημερωσει; Χεστηκα για την ενημερωση. Εγω θελω να ειναι πληρως λειτουργικο σε ενα ευλογο χρονικο διαστημα 2-3-4 ημερων τη στιγμη που μιλαμε για μπαταρια. Αρα χωρις μπαταρια σωστη δε μπορεις να κανεις τη δουλεια σου.
Αυτο που λες θα ισχυε εαν μιλαγαμε για την καμερα πχ.. οκ 15 μερες μη βγαλεις φωτογραφιες δε χαθηκε ο κοσμος.
Επισης εαν δε μπορει να εχει σε αυτο το ευλογο χρονικο διαστημα τη συσκευη λειτουργικη και παλι να δωσει ανακατασκευασμενο ή ακομα και καινουργιο. Οταν αγορασες τη συσκευη δε γραφει πουθενα στους ορους καλης λειτουργιας οτι η συσκευη θα λειτουργει οταν η apple εχει αποθεματα μπαταριων. Αγοραζεις μια συσκευη για να λειτουργει 24/7 .-
Φανταζεσαι να ειχες παρει σαμσουγκ και να σου εσκαγε στην μουρη την ωρα που το φορτιζες στον υπνο σου;παντως για να σου δωσω μια καλη λυση μπορεις να δωσεις 20-30 ευρω να παρεις το νοκια 3310 που εχει ΚΑΙ φιδακι και να κανεις την δουλεια σου ανετα.
Απο την στιγμη που δεν κατανοεις οτι ολα τα ηλκτρονικα μπορουν να βγαλουν προβληματα απο τιποτα μεχρι τα παντα τοτε δυστηχως απλα ΔΕΝ κανεις εσυ για τετοια.
Καλη συνεχεια.
#259
Δημοσίευση 01/12/2016 - 12:51
Στα υπολοιπα δεν απαντω ειναι ματαιο.
Ουτε θελω να κανω κουβεντα μαζι σου ουτε με κανεναν απλα να δει το 5% που εχει καταναλωτικη συνειδηση και σεβασμο στον εαυτο του οτι δεν κανουν λαθος και οτι αλλος ενας αυτο υποστηριζει. Ειδικα οταν εχω απαντηση της apple σε case που ανοιξα οτι εχω δικιο και οτι οι χρονοι ειναι πραγματικα τραγικοι.. Εσυ ξεπερασες ακομα και το help desk της apple και φυσικα εγινες ρομπα.
Φιλακια
#260
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:02
Σε οτι δεν μας συμφερει ή δεν εχουμε απαντηση ειναι ματαιο σωστα.
Αφου λοιπον δεν εισαι εδω για κουβεντα , πανω αριστερα εχει το κουμπακι εξοδος.
#261
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:08
Η Apple στη συγκεκριμένη περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση δεν εχει ευθύνη από τη στιγμή που δεν έχει φυσική παρουσία στην Ελλάδα (και για αυτό κιόλας λέει μέσω του help desk ότι ειναι απαράδεκτη η καθυστέρηση, αφού ουσιαστικά δεν έχει να κάνει με την ίδια)
Τα εξουσιοδοτημένα δεν ειναι επίσημα καταστήματα της Apple, απλά εχουν την εξουσιοδότηση ότι ακολουθούν ενα pattern στις επισκευές. Από εκεί και πέρα για κάθε ενέργεια (όπως αντικατάσταση συσκευής , επισκευή κλπ) πρέπει να λογοδοτήσουν στην Apple και να παραγγείλουν το ανάλογο ανταλλακτικό. Συνεπώς ναι, είμαστε πελάτες β,γ,δ κατηγορίας (όπως για όλες τις μεγάλες εταιρείες που ο κύκλος εργασιών τους στην Ελλάδα ειναι κυριολεκτικά 0% του συνολικού τους κύκλου).
Τώρα, οι μπαταρίες, λόγω του νέου κανονισμού περι αερομεταφορών ΔΕΝ μπορούν να μπουν σε αεροπλάνο, και συνεπώς πρέπει να διανεμηθούν οδικώς από την κεντρική αποθήκη της Apple (και φαντάζομαι οτι αντι να στέλνουν 1-1 τις μπαταρίες, στέλνουν 10-10 ή 50-50.
Η αλήθεια ειναι μια, έμαθε ο Ελληνάρας καταναλωτής ότι έχει δικαιώματα και νομίζει ότι επειδή πληρώνει θα κάνει ότι θέλει και ότι θα εχει ότι θέλει, όποτε το θέλει.
Όποιος βιάζεται , ταξιδάκι διήμερο στην Κωνσταντινούπολη ή στην Ιταλία (όπως εχει πει και αλλος πριν από εμένα) και άμεση αντικατάσταση σε Apple Store.
Καλό ταξίδι και στην επιστροφή να φέρετε και καμια σοκολάτα από τα duty free.
#262
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:09
υπαρχουν και αλλα μαγαζια - εταιρειες που σεβονται τα € σου . Μπορεις να επιλεξεις μια απο αυτες.
Το οτι δεν εχει αρκετο αποθεμα ειναι λαθος της, ΑΛΛΑ αν εσυ πας , το αφησεις και κανει 15 μερες ενω σε εχουν ενημερωνουν οτι εχει αναμονη αλλα παλι το αφηνεις ειναι δικο σου προβλημα.
. εμενα ομως στην infoquest μου ειπε ο ανθρωπος που τα παραλαμβανει πως σε τρεις εργασιμες θα το εχω ετσι κ εγω το αφησα εχουν περασει 8 μερες κ ακομα περιμενω ειπαμε να ειμαστε θυματα αλλα μην υποστηριζεται συνεχεια κ την apple εχει κανει μ@@@@ια ας το παραδεχτουμε ολοι!!υπαρχουν και αλλα μαγαζια - εταιρειες που σεβονται τα € σου . Μπορεις να επιλεξεις μια απο αυτες.
Το οτι δεν εχει αρκετο αποθεμα ειναι λαθος της, ΑΛΛΑ αν εσυ πας , το αφησεις και κανει 15 μερες ενω σε εχουν ενημερωνουν οτι εχει αναμονη αλλα παλι το αφηνεις ειναι δικο σου προβλημα.
Τελευταία επεξεργασία από: Nikosaei, 01/12/2016 - 13:13
#263
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:11
#264
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:12
. εμενα ομως στην infoquest μου ειπε ο ανθρωπος που τα παραλαμβανει πως σε τρεις εργασιμες θα το εχω ετσι κ εγω το αφησα εχουν περασει 8 μερες κ ακομα περιμενω ειοαμε να ειμαστε θυματα αλλα μην υποστηριζεται συνεχεια κ την apple εχει κανει μ@@@@ια ας το παραδεχτουμε ολοι!!
Σε αυτο συμφωνούμε.
Επρεπε να σου πει από την αρχή 5-8-10 μέρες. Και να πράξεις ανάλογα.
Αν το είχες σε 3 αντί 10 θα ησουν ικανοποιημένος και με το δίκιο σου, όπως και τώρα με το δικιο σου εισαι εκνευρισμένος.
Γιατί προφανώς δεν μάθανε ενα πρωί του Αυγούστου κοντά στη ροδαυγή ότι οι μπαταρίες δεν θέλουν 3 αλλά 10 μέρες.
#265
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:14
Εγω απο προσωπικη εμπειρια την πρωτη ημερα ανακοινωσης πηρα τηλ στην document και στην isystem. Στην document μου ειπαν οτι μπορω να παω την συσκευη εκει να γινει ο απαραιτητος ελεγχος και στη συνεχεια θα κανονιζαμε ενα ραντεβου για να γινει η αλλαγη της μπαταριας για να μην μεινω χωρις συσκευη. Στην isystem μου ειπαν το ιδιο με τον απαραιτητο ελεγχο (μαλιστα εκει το πηγα) και την ακριβως επομενη ημερα ηταν ετοιμο με νεα μπαταρια. Μαλιστα χθες μου ηρθε και μειλ για να κανω την αξιολογηση service απο την apple. Οποτε ο καθενας επιλεγει για το τι θελει να κανει. Και εννοειται δεν φταιει η Apple σε αυτο.
#266
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:16
. εμενα ομως στην infoquest μου ειπε ο ανθρωπος που τα παραλαμβανει πως σε τρεις εργασιμες θα το εχω ετσι κ εγω το αφησα εχουν περασει 8 μερες κ ακομα περιμενω ειοαμε να ειμαστε θυματα αλλα μην υποστηριζεται συνεχεια κ την apple εχει κανει μ@@@@ια ας το παραδεχτουμε ολοι!!
Οχι φιλε μου δεν καταλαβες.. Εμεις ειμαστε Ελληναρες ξερολες. Εχεις να δεις κομπλεξικους εδω μεσα..
Συμβουλη: Γραφε αυτο που θες και αστους να κουρευονται γιατι δε θα βγαλεις ακρη.
Ζουν για να υπερασπιζουν την apple και οχι για να βοηθησουν εσενα πχ ανοιγοντας ο καθενας cases στην apple μπας και κουνηθουν ( 1% πιθανοτητα).
#267
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:19
. εμενα ομως στην infoquest μου ειπε ο ανθρωπος που τα παραλαμβανει πως σε τρεις εργασιμες θα το εχω ετσι κ εγω το αφησα εχουν περασει 8 μερες κ ακομα περιμενω ειπαμε να ειμαστε θυματα αλλα μην υποστηριζεται συνεχεια κ την apple εχει κανει μ@@@@ια ας το παραδεχτουμε ολοι!!
Εσυ εχεις απολυτα δικαιο να εισαι εκνευρισμενος και με το δικαιο σου. εγω δεν μιλησα για τετοιο πραγμα ομως, ημουν ξεκαθαρος.
#268
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:20
Οχι φιλε μου δεν καταλαβες.. Εμεις ειμαστε Ελληναρες ξερολες. Εχεις να δεις κομπλεξικους εδω μεσα..
Συμβουλη: Γραφε αυτο που θες και αστους να κουρευονται γιατι δε θα βγαλεις ακρη.
Ζουν για να υπερασπιζουν την apple και οχι για να βοηθησουν εσενα πχ ανοιγοντας ο καθενας cases στην apple μπας και κουνηθουν ( 1% πιθανοτητα).
εσυ ειπαμε δεν εισαι εδω να κανεις κουβεντα.
#269
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:21
Οχι φιλε μου δεν καταλαβες.. Εμεις ειμαστε Ελληναρες ξερολες. Εχεις να δεις κομπλεξικους εδω μεσα..
Συμβουλη: Γραφε αυτο που θες και αστους να κουρευονται γιατι δε θα βγαλεις ακρη.
Ζουν για να υπερασπιζουν την apple και οχι για να βοηθησουν εσενα πχ ανοιγοντας ο καθενας cases στην apple μπας και κουνηθουν ( 1% πιθανοτητα).
σου έχει δώσει απάντηση ο @panosmouz κατατοπιστικότατη πιο πάνω άλλα εσύ συνεχίζεις...κάλα το έγραψες ΑΝΙΚΗΤΟΣ!
#270
Δημοσίευση 01/12/2016 - 13:33
Πάμε πάλι.
Η Apple στη συγκεκριμένη περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση δεν εχει ευθύνη από τη στιγμή που δεν έχει φυσική παρουσία στην Ελλάδα (και για αυτό κιόλας λέει μέσω του help desk ότι ειναι απαράδεκτη η καθυστέρηση, αφού ουσιαστικά δεν έχει να κάνει με την ίδια)
Τα εξουσιοδοτημένα δεν ειναι επίσημα καταστήματα της Apple, απλά εχουν την εξουσιοδότηση ότι ακολουθούν ενα pattern στις επισκευές. Από εκεί και πέρα για κάθε ενέργεια (όπως αντικατάσταση συσκευής , επισκευή κλπ) πρέπει να λογοδοτήσουν στην Apple και να παραγγείλουν το ανάλογο ανταλλακτικό. Συνεπώς ναι, είμαστε πελάτες β,γ,δ κατηγορίας (όπως για όλες τις μεγάλες εταιρείες που ο κύκλος εργασιών τους στην Ελλάδα ειναι κυριολεκτικά 0% του συνολικού τους κύκλου).
Τώρα, οι μπαταρίες, λόγω του νέου κανονισμού περι αερομεταφορών ΔΕΝ μπορούν να μπουν σε αεροπλάνο, και συνεπώς πρέπει να διανεμηθούν οδικώς από την κεντρική αποθήκη της Apple (και φαντάζομαι οτι αντι να στέλνουν 1-1 τις μπαταρίες, στέλνουν 10-10 ή 50-50.
Η αλήθεια ειναι μια, έμαθε ο Ελληνάρας καταναλωτής ότι έχει δικαιώματα και νομίζει ότι επειδή πληρώνει θα κάνει ότι θέλει και ότι θα εχει ότι θέλει, όποτε το θέλει.
Όποιος βιάζεται , ταξιδάκι διήμερο στην Κωνσταντινούπολη ή στην Ιταλία (όπως εχει πει και αλλος πριν από εμένα) και άμεση αντικατάσταση σε Apple Store.
Καλό ταξίδι και στην επιστροφή να φέρετε και καμια σοκολάτα από τα duty free.
Μονο που στην Ιταλια μπαταριες ΔΕΝ υπαρχουν.Εδω στη Ρωμη τουλαχιστον,σε Αpple store,αναμονη μεχρι 20 μερες.Και οπως ειπες παραπανω,απο τη στιγμη που υπαρχει φυσικη παρουσια της Αpple εδω,η ευθυνη ειναι ολη δικη της.
Ad
Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 2
0 μέλη, 2 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες