Επί του θέματος.
- Διαφημίζεται το νέο χαρακτηριστικό του Portrait Mode.
- Χρησιμοποιούνται νοσταλγικές εικόνες που απαρτίζονται από ένα παραδοσιακό χωριό, με τους κατοίκους και την καθημερινότητά τους που τυχαίνει να είναι άγνωστη εντελώς στους υποψήφιους χαρτογιακάδες και nerd-ουλες αγοραστές όλου του κόσμου που ζούνε στο δεξί ακραίο 10% της καμπάνας του Gauss των τεχνολογικών επιτευγμάτων της εποχής μας.
- Η μουσική επένδυση αυτόματα σε μεταφέρει σε μια παλιότερη εποχή, χωρίς να ξέρεις τα metadata της. Μόνο από το άκουσμά της.
Ευχαριστούμε και τον συμφουρίτη jimavagianos για την πληροφόρησή μας περί του τραγουδιού. Προσωπικά ξαναείδα τη διαφήμιση και άκουσα τον ελληνικό στίχο μετά την λεπτομερή περιγραφή του.
Αν αναλύσουμε και το ψυχολογικό αντίκτυπο που έχει η καθεαυτού πράξη της αποτύπωσης στιγμών για θέαση σε μεταγενέστερο χρόνο, μπορούμε να πούμε ότι από άποψη μάρκετινγκ καταφέρνει να είναι μια άρτια διαφήμιση του Portrait Mode, υποβοηθούμενη από την επίκληση στο συναίσθημα.
Στα εκτός θέματς.
Κάθε διαφήμιση, αρνητική και θετική, είναι διαφήμιση. Εννοείται προτιμούμε την θετική.
Το ότι συμπεριλαμβάνεται το συγκεκριμένο βίντεο στην γενικότερη σφαίρα του καπιταλιστικού συστήματος, τότε ένας λόγος παραπάνω να χαρούμε, μιας και είμαστε μέρος αυτού.
Η θέαση του παρλεθόντος μας με τον τόσο όμορφο τρόπο, είναι μια υπενθύμιση στους εαυτούς μας και τις όχι τόσο μακρινές ρίζες όλων μας, για να "μετρήσουμε" την όποια πρόοδό έχει κάνει ο καθένας μας στην στενή οικογενειακή γραμμή.
Οι ξένοι τα βλέπουν και τα θεωρούν άγνωστα. Εμείς έχουμε την δυνατότητα να τα ενσωματώσουμε στο ξέφρενο ρυθμό του δυτικού κόσμου.
Και η μεγάλη αλήθεια είναι ότι αυτά τα ειρηνικά στοιχεία ζεστασιάς λατρεύουν όλοι οι τουρίστες. Το πλεονέκτημά μας είναι ότι είμαστε φιλόξενος και φιλήσυχος λαός. Μακάρι να το στρέψουμε υπέρ μας σε όλους τους τομείς.
Συγγνώμη για την πολιτικό-κοινωνική αναφορά μου, και αν θίγω.