Πραγματικά υπέροχη διαφήμιση. Αυτό, που μού έκανε, ευχάριστα, εντύπωση είναι η επιλογή από ένα υπέροχο, μουσικό, θέμα, που είχα να ακούσω πάνω από ένα χρόνο. Στην Apple, προφανώς, γνωρίζουν ότι από από την ελληνικόνή μουσική έχουν μείνει μόνο κάποιες στάχτες... κοινώς δεν γράφεται ελληνική μουσική στις μέρες μας ή γράφεται με το σταγονόμετρο για να μη θεωρηθώ υπερβολικός και έτσι ΔΙΚΑΙΩΣ επέλεξαν ένα τρίλεπτο αριστούργημα, από τη δισκογραφία γραμμοφώνου - 78 στροφών. Πρόκειται για τη σύνθεση τού Κώστα Μπέζου με τίτλο "ΠΑΜΕ ΣΤΗ ΧΟΝΟΛΟΛΟΥ' που φωνογραφήθηκε και κυκλοφόρησε από την ελληνική εταιρία δίσκων His Master's Voice το 1935 και ερμηνευτές τούς Αναστάσιο Βάμπαρη, Χρήστο Μνηματίδη και Ρένο Τάλμα στο δίσκο με αριθμό κυκλοφορίας ΑΟ 2254 τού 1935. 82 χρόνια μετά και όμως ακούγεται τόσο όμορφα και στις μέρες μας, με χαβάγιες τού Μπέζου στο συγκρότημά του "Άσπρα Πουλιά". Ο συνθέτης υπήρξε και στιχουργός, τραγουδιστής, κιθαρίστας, ζωγράφος, ηθοποιός και αρθρογράφος ενώ συνεργάστηκε με πολλά μεγάλα ονόματα τής εποχής του, για παράδειγμα με το, μεγάλο, τότε συνθέτη, Αττικ. Στο όνομά του ηχογράφησε περίπου 12 τραγούδια, τα περισσότερα εκ τών οποίων βγήκαν για την Αμερικάνικη Victor την περίοδο 1930-1931, με τη συνεργασία, που είχε ο "Κωστής" όπως αποκαλούσαν το συνθέτη με τον Τέτο Δημητριάδη, ο οποίος εργαζόταν για την Αμερικάνικη εταιρία δίσκων, Victor. Ο συνθέτης έφυγε από τη ζωή σε ηλικία, μόλις, 37 ετών από φυματίωση και κακουχίες το καταραμένο, για μένα, έτος 1943, το οποίο αποκαλώ έτσι γιατί τη χρονιά αυτή χάσαμε πολλούς ξακοστούς και μη Έλληνες συνθέτες. Όφειλα να γράψω λίγα πραγματολογικά στοιχεία για ένα συνθέτη, που μοιάζει ρεμπέτης ενώ δεν είναι και το δισκογραφικό του έργο αναγνωρίστηκε από την Apple, όπως και η ομορφιά τής ελληνικής φύσης για να παρουσιάσει η αμερικάνικη εταιρία για μια ακόμη φορά το κορυφαίο της τηλεπικοινωνιακό προϊόν, την περίοδο αυτή. Και πάλι μπράβο!