Γεια σας παιδιά.
Λοiπόν ακούστε πως έχει η φάση. Το γνωρίζω αυτό το site από την πρώτη στιγμή που βγήκε κατά τον Οκτώβριο.
Από την πρώτη στιγμή τα πάντα ήταν ύποπτα και ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Πρόκειται για "κατά κάποιο τρόπο" συνέχεια της AirfastTickets.
Παρανομία: Χρησιμοποίησαν τη newsletter λίστα του παλιού air fast. Ως γνωστόν πρέπει να έχεις την συγκατάθεση του άλλου για να του στέλνεις newsletter.
Αρχικά είχε έδρα στη Βουλγαρία, μετά στην Κύπρο και τώρα Αθήνα. Υποθέτω ο λόγος που αρχικά άνοιξε σε αυτές τις χώρες είναι διότι οι διαδικασίες ίδρυσης εταιρειών (και τα κόστη μικρά) εκεί είναι πολύ πιο απλές και φυσικά να είναι πολύ πιο εύκολο να την κοπανήσει αν γίνει καμμιά στραβή. Μάλλον δεν έχουν ασχοληθεί να αλλάξουν το legal notice καθώς εφόσον η εταιρεία έχει έδρα την Αθήνα, τα Ελληνικά δικαστήρια είναι αρμόδια, αλίμονο αν για μια Ελληνική εταιρεία έχουν αρμοδιότητα τα δικαστήρια της Σόφιας. Οπότε ακόμα και αν γράφει Σόφια, αυτό δεν γίνεται να ι σχύει.
Αρχικά είχαν κάποιο Γαλλικό gateway πληρωμών για τις κάρτες. Τώρα έχουν μια Ελληνική εταιρεία "Every Pay" η οποία αντιγράφει τα χρώματα της PayPal. Αυτό είναι ίσως το μόνο θετικό διότι με τον διαμεσολαβητή στη Γαλλία άντε να βρεις άκρη. Πάντως ενώ γράφει ότι είναι αδειοδοτημένη εταιρεία από την ΤτΕ, δεν έχουν αναρτήσει την απόφαση που τους αφορά, αλλά εφόσον λειτουργεί ως πύλη, θεωρώ ότι είναι απλά παράλειψη.
Σχετικά τώρα με την προσωπική μου εμπειρία:
Αρχικά αγόρασα ένα κουπόνι για πτήση για τον Αύγουστο για ένα φιλαράκι ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΡΙΣΚΑ. Μετά από 3 εβδομάδες από όταν το έκλεισα (και ενώ φυσικά είχε περάσει ένας μήνας από την αγορά του κουπονιού)μου το στείλαν. Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο σέρβις αλλά εδώ το ρίσκο μου βγήκε.
Παρατηρούσα τη δραστηριότητα του site για καιρό και φυσικά κατάλαβα, η μάλλον επιβεβαίωσα (διότι το υποψιαζόμουν από την αρχή) τι θα κάνουν. Με το που θα γίνουν γνωστοί, θα βγάλουν μερικά τρανταχτά deal, θα φεσώσουν προμηθευτές και πελάτες και θα την κοπανήσουν. Όλο αυτό με τις μεταχρονολημένες συναλλαγές, αυτό δείχνει.
ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ: Αγόρασα και 4 άλλα κουπόνια για αεροπορικά (άλλη προσφορά). Κατά το τέλος Δεκεμβρίου τα έκλεισα (είχε περάσει 1 μήνας). Τώρα, 2 μήνες μετά, δεν έχω λάβει τα εισητήρια. Επειδή βλέπω τα σημάδια (Ντορέτα, ακριβές προσφορές, διαφήμιση online...) ότι το καιρός για να γίνουν λαγοί πλησιάζει (πιστεύω θα γίνει μέσα στο Μάρτιο), τους έστειλα σήμερα e-mail λέγοντας ότι θα κινηθώ νομικά. Αύριο θα τους μιλήσω και στο τηλ και αν μέχρι την Τρίτη το μεσημέρι δεν έχω τα εισητήρια (Δευτέρα είνα αργία) θα φύγουν καταγγελίες προς:
Συνήγορο του Καταναλωτή
Δίωξη ηλ. Εγκλήματος (Τμήμα Ειδικών Υποθέσεων και Δίωξης Διαδικτυακών Οικονομικών Εγκλημάτων)
ΚεΠΚα (Κέντρο Προστασία Καταναλωτή)
ΙνΚαΓ.Γ. Κα
Και κατά της πύλης τους everypay.gr. επειδή διευκολύνουν την πραγματοποίηση απάτης
Αυτά περί του dealber
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 03/03/2017 - 23:14.
Μετά απο αίτημα του χρήστη