Τι σας κανει εντυπωση ρε παιδια; η εταιρια εχει ενα συγκεκριμενο πλανο, εχει συνεχεια ενα buffer απο χαρακτηριστικα, τα οποια δινει σιγα σιγα ετσι ωστε να προλαβαινει να ξαναγεμιζει. Κ παραλληλα εχει ενα καλοκουρδισμενο marketing να τα υποστηριζει.
Επιπλεον οι σημαντικες αλλαγες/προσθηκες που φερνει το ios και περνα ο περισσοτερος κοσμος στο ντουκου (επεση καλως η κακως κολλα σε πιο ορατες αλλαγες) ειναι ο,τι πιο hot αυτη τη στιγμη παγκοσμιως και ειναι τα deep learning και machine learning, που οι google ειδικα αλλα και baidu (για οσους γνωριζουν) κανουν παρτυ κ οδηγουν τις εξελισεις τα τελευταια 2-3 χρονια. Αν καταφερει τωρα η apple με το να τα ενσωματωσει στα λειτουργικα της, να εκπαιδευσει τα μοντελα της και ολα αυτα ανωνυμα οπως ευαγγελισματα, θα ναι πραγματικο breakthrough.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία από: paparainbow, 06/06/2017 - 23:34