Ναι, εχεις απόλυτο δίκιο, διορθώνω. Η πορεία της απο το iphone και μετά, άλλωστε απο τότε μπήκα κι εγώ στο club, οπότε για πρίν έχω μόνο γενικές γνώσεις. Αν και νομίζω οτι και κάποιες ενέργειες του συγχωρεμένου και προ iphone, είναι promotional masterclasses. Aλλά για το loyalty επέτρεψε μου να επιμείνω, ασφαλώς και υπάρχει και το trend του must have όπως και το πρεστίζ που έχει δημιουργήσει αριστοτεχνικά, αλλά και λόγω εξαιρετικής ποιότητας προιόντων, όποιος έρχεται σε προιόν apple μένει και είναι πάρα πολύ δυσκολο να ξαναπάει μετά αλλού.
Οι περισσότεροι τότε μπήκαμε
Για τα υπόλοιπα συμφωνώ, αν και ο βασικός λόγος που δε θα κοιτάξεις απέναντι παραμένει το ίδιο το iOS.
Δεν υπάρχει καλύτερο παράδειγμα γι' αυτό, απο το οτι τρώμε 4 χρόνια το ίδιο σχέδιο στη μούρη και λέμε και "ευχαριστώ κ. Μάγειρα".