Σωστός. Παιδιά, ας δούμε τα πράγματα και λίγο απο απόσταση. Το οτι για μας το Χ είαι το Αγιο Δισκοπότηρο, δε σημαινει και το ότι οι υπόλοιποι το βλέπουν έτσι. Δεν υπερασπίζομαι τα μαγαζιά, σαφώς και θα μπορούσαν να λειτουργούν πιο οργανωμένα αλλά για τα μαγαζιά είναι απλά ΑΛΛΟ ένα προιόν στα δεκάδες που πουλάνε, δεν το κάνουν ειδικά για να ταλαιπωρήσουν εμάς. Συν του ότι, το ότι εμείς το λαχταράμε και το θέλουμε Day 1, δε σημαίνει ότι ο φυσιολογικός κόσμος το καταλαβαίνει. Εγω σε ΟΛΟΥΣ τους φίλους μου που εξέφρασα τη λαχτάρα να το έχω την πρώτη μέρα, ΟΛΟΙ μου απάντησαν "Γιατί, αν το πάρεις σε δέκα μέρες τι θα πάθεις ?" Ξέρω τι θα μου πείτε, να αλλάξω φίλους...
Γιατί έχεις την εντύπωση ότι με τα υπόλοιπα προιόντα είναι πιο σωστοί? Απλά στην προκειμένη το ανέκδοτο ξεκινάει από την infoquest και επεκτείνεται βεβαίως και στις αλυσίδες.
Μην πάμε μακριά η Sony επειδή κάποια "τσακάλια" καταστήματα "έσπαγαν" ημερομηνίες κυκλοφορίας, σε μία επικείμενη κυκλοφορία από αυτές έστελνε άτομα στα καταστήματα μερικές μέρες πριν για να δει ποιοι το έκαναν και να πράξει τα απαραίτητα. Εκεί έπρεπε να δείτε πως είχαν κάτσει σούζα όλοι, δεν το έχω ξαναδεί αυτό τόσα χρόνια. Παίζει λοιπόν και μεγάλο ρόλο η αντιμετώπιση που έχει η ίδια η εταιρεία / αντιπρόσωπος για το προιόν που εισάγει.
Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 03/11/2017 - 12:10