Ας το δούμε λογικά λίγο. Οι μεγάλες εταιρείες δεν είναι μπακάλικα, ασφαλώς και ξέρουν το στοκ που θα έχουν σε 3 μέρες που παραλαμβάνουν, για να καταχωρήσουν, να τιμολογήσουν και εν συνεχεία να παραδώσουν. Για τον απλούστατο λόγο οτι πριν το στοκ, συνενοούνται με την κάθε αντιπροσωπεία και ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. Το στοκ δεν έρχεται απο μόνο του μια μέρα με καρότσι και τους λένε "Μάστορα, 200 κομμάτια έχω, να τ'αφήσω ?" Πάντα προηγείται η παραγγελία η οποία έχει γίνει σε συνενόηση με την αντιπροσωπεία για το πόσα μπορεί να διαθέσει. Τώρα αν για το iphone αλλάζουνε και οι κλασσικοί νόμοι της αγορας, τι να πώ ρε παιδιά, δεν είμαι σε αυτό τον κλάδο και δεν ξέρω, αλλά υποθέτω πως ισχύει ότι ισχύει για κάθε εμπορικό προιόν μαζικής κατανάλωσης.
Απο κεί και πέρα ΣΑΦΩΣ και οι υπάλληλοι δεν θα αποκαλύψουν το στοκ στον καθένα που τηλεφωνάει ή πάει απο κεί και ρωτάει, ακόμα και αν είναι φίλος τους, γιατί έχουν αυστηρή εντολή και μπορεί να χάσουν τη δουλειά τους αν αποκαλύψουν τέτοιες εσωτερικές πληροφορίες. Και η πιο εύκολη δικαιολογία για να ξεφορτωθούν εναν πιεστικό πελάτη που τους πρήζει είναι να πουν δεν ξέρουμε. Και η συντριπτική πλειοψηφία των υπαλλήλων των μαγαζιών δεν ασχολείται, ούτε καίγεται κιόλας για το iphone, μην τρελλαίνεστε, πουλάνε δεκάδες άλλα προιόντα ταυτόχρονα και το iphone είναι απλά ενα ακόμα προιόν γι'αυτούς.
Στο εξωτερικό ήδη η παράδοση εχει πάει στις 5-6 εβδομάδες, Καλά Χριστούγεννα δηλαδή. Λογικά, η μικρη δική μας αγορά είναι σε καλύτερη μοίρα, οπότε ας δούμε το θετικό και ας αφήσουμε τη γκρίνια και την αμφισβήτηση ο ενας του άλλου.
Τελευταία επεξεργασία από: panosxxx, 27/10/2017 - 19:22