Αντιμετωπίζω κάποια θεματάκια με το Χ. Αρχικά το κινητό είναι 2,5 μηνών και έχει 60 κύκλους η μπαταρία. Προχθές ενώ το χρησιμοποιούσα ζεστάθηκε αρκετά και βλέπω εκείνη την ώρα πως η υγεία της μπαταρίας έπεσε στο 97% και μαζί και η αυτονομία. Δηλαδή ενώ πρώτα μου έβγαζε 26 ώρες αναμονή και 6,5 ώρες χρήσης και το ποσοστό ήταν 25 με 30 %, πλέον με το ζόρι μου βγάζει 4,5 με 5 ώρες χρήσης, αναμονή περίπου 18 με 20 ώρες και δεν έχω κατεβάσει κάποια καινούργια εφαρμογή. Η εγκατάσταση έχει γίνει με Restore και στήσιμο από την αρχή. Το δεύτερο θέμα που παρατήρησα προχθές, καθώς πάω να μπω στις ρυθμίσεις και μόνο όταν η εφαρμογή δεν τρέχει στο παρασκήνιο, μου εμφανίζει για πολύ λίγο μια λευκή λωρίδα κάθετα της οθόνης και αριστερά που πιάνει από πάνω ως κάτω, όταν όμως η εφαρμογή των ρυθμίσεων τρέχει στο παρασκήνιο και την ανοίξω δεν φαίνεται. Επίσης αυτό το κάνει μόνο με τις ρυθμίσεις, σε καμία άλλη εφαρμογή, λέτε να είναι το γνωστό που Burn-in που εμφανίζεται στις Oled οθόνες? Και το τρίτο θέμα είναι ότι υπάρχει σκόνη στην κάμερα.
Σκέφτομαι να πάω για αντικατάσταση.
Όπως είχα γράψει, πήγα το πρωί της Τρίτη 10/7/2018 στο Apple store που βρίσκεται στην πλατεία Καταλονίας. Είχα κλείσει ραντεβού 10:30, ήμουν εκεί 10:25, επιβεβαίωσαν το ραντεβού μου και περίμενα ακριβώς 5 λεπτά για ένα έρθει κάποιος υπάλληλος και να του εξηγήσω τι ακριβώς συμβαίνει. Τελικά να πω πως η οθόνη δεν είχε κανένα θέμα γιατί μετά από restore η γραμμή εξαφανίστηκε. Του εξήγησα πως και οι δυο κάμερες έχουν αρκετή σκονη, που ναι μεν δεν επηρεάζουν την λειτουργία της κάμερας αλλά επειδή έχω πληρώσει αρκετά λεφτά, απαιτώ το κινητό να είναι όπως ακριβώς θέλω, χωρίς καμία ατέλεια. Και επίσης ότι η μπαταρία μετά από 3 μήνες χρήσης και 60 κύκλος φόρτισης χωρίς λόγο είχε χάσει 5% και έχει πέσει αισθητά η αυτονομία της συσκευής. Το βάζει στο διαγνωστικό και μου λέει ότι η μπαταρία δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα, συνεχίζω να του εξηγώ ότι η αυτονομία έχει μειωθεί αλλά και ότι η σκόνη υπάρχει και στις δυο κάμερες και με ενοχλεί. Ο υπάλληλος ανένδοτος, μου λέει ότι η κάμερα δεν έχει πρόβλημα και ότι δεν αλλάζουν το κινητό για αισθητικούς λόγους. Τον παροτρύνω να πάμε στις συσκευές που υπάρχουν στους πάγκους και να τσεκάρουμε αν κάποιο έχει σκόνη στην κάμερα, αν βρούμε έστω ναι ένα κόκκο σκόνης σε ένα από τα κινητά, θα πάρω το κινητό μου όπως είναι και θα φύγω. Τσεκαραμε κάπου στα 20 κινητά και ούτε ΕΝΑ δεν είχε σκόνη στην κάμερα. Ο υπάλληλος συνεχίζει να αρνείτε την αντικατάσταση της συσκευής και μου λέει ότι ήταν απλά τυχαίο ότι 20 συσκευές δεν βρέθηκε σε καμία σκόνη. Μετά από αρκετή συζήτηση αρνείται να κάνει αντικατάσταση, παίρνω λοιπόν το κινητό εμφανώς απογοητευμένος και φεύγω.
Ψάχνω αμέσως και βλέπω ότι υπάρχει κι άλλο Apple store στην Βαρκελώνη. Χωρίς να έχω κλείσει ραντεβού, φεύγω και πάω απευθείας εκεί. Επειδή όπως είπα και από πάνω δεν είχα κλείσει ραντεβού χρειάστηκε να περιμένω μια ώρα ώστε να με εξυπηρετήσουν. Έρχεται λοιπόν ο υπάλληλος, του εξηγώ ακριβώς τι έχει συμβεί, το βάζει στο διαγνωστικό , τσεκάρει την κάμερα και διαπιστώνει ότι υπάρχει αρκετή σκόνη στην κάμερα που όμως δεν επηρεάζει την λειτουργία της κάμερας. Μου λέει να περιμένω 10 λεπτά ώστε να κάνει το αίτημα για αντικατάσταση και να δει εάν θα εγκριθεί. Έρχεται μετά από 5 λεπτά με καινούργια συσκευή, μου εξηγεί ότι θα γίνει αντικατάσταση της συσκευής επειδή η σκόνη είναι στο τζαμάκι και όχι στην κάμερα αλλιώς θα άλλαζαν κάμερα. Μέσα σε 10 λεπτά είχα πάρει καινούργια συσκευή και είχα φύγει κύριος.
Να ρωτήσω κάτι άλλο τώρα ποια η διαφορά της ανακατασκευασμενης με την συσκευή αντικατάστασης;
Sent from my iPhone using Tapatalk