Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 5 ψήφοι

Αυτός είναι ο λόγος που το παλιό σου iPhone "σέρνεται"!


  • Please log in to reply
766 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#256   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2,334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 22/12/2017 - 21:57

 

ΥΓ(ntnskrds): To eula δεν λέει τίποτε για την τακτική και αλλαγή στους όρους. Μην σκοτώνεσαι άδικα.

Οι μηνύσεις πέφτουν και το θέμα θα πάρει την οδό του...απο σκεπτόμενους και λογικούς ανθρώπους.

Λεει ... Λεει ... Θα σου δωσω ενα hint γιατι μονος σου δεν το πιασες : Ειναι με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...


Τελευταία επεξεργασία από: ntnskrds, 22/12/2017 - 21:57.


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#257   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:04

Λεει ... Λεει ... Θα σου δωσω ενα hint γιατι μονος σου δεν το πιασες : Ειναι με ΚΕΦΑΛΑΙΑ...

Kι εγώ με ΚΕΦΑΛΑΙΑ σου λέω το ζήτημα αλλά δεν καταλαβαίνεις. Αυτό γινόταν και σε samsung κ.α...λογικό όταν η μπαταρία τα έχει φτύσει.

Την αλλάζεις και τέρμα.

Εδώ κατάλαβες τί συζητάμε ή ακόμη είσαι στο νηπιαγωγείο και μαθαίνεις "λογική"...?

1-Κανένας δεν ΑΛΛΟΙΩΣΕ τα χαρακτηριστικά της συσκευής λόγω μπαταρίας.

2-Όλες τρέχανε κανονικότατα μέχρι να σβήσουν λόγω μπαταρίας.

η Apple...

1-ΑΛΛΟΙΩΣΕ τα χαρακτηριστικά της συσκευής.

2-Δεν ενημέρωσε ΚΑΝΕΝΑΝ ούτε ΚΑΤΑ το πρόβλημα ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ προβλήματος.

 

Πόσο πιό απλά να στο πούνε; Διατηρούσε την κατάσταση υποβιβασμού στο διηνεκές! Γκέγκε;

Πόσοι ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ αλλάξανε συσκευές; ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.

Ποιός θα τους αποζημειώσει;

 

Με ένα απλό μήνυμα...τύπου...όλα λυνόταν ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ.

"Η κατάσταση της μπαταρίας είναι κρίσιμη, παρακαλώ προβείτε στην αντικατάστασή της".

 

ΥΓ: Έστειλα ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ BETA του 11 suggestion στην Apple να ενσωματώσει αυτό και την κατάσταση στην μπαταρία μέσα στο ανάλογο πεδίο.

Ξέρεις πόσες φορές; ΟΣΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ beta!

Ξέρεις τί πήραμε; Να μην σου πώ...

Τώρα φάνηκε ο λόγος και η σκοπιμότητα...


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 22/12/2017 - 22:08.


#258   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2,334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:08

...

Με ένα απλό μήνυμα...τύπου...όλα λυνόταν ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ.

...

 

Ωπα.. ωπα .. τι εγινε ?? Εκδικαστηκε κιολας ?? 

 

Η μηπως στον ελευθερο σου χρονο εισαι pro bono δικαστης ??



#259   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:08

Kι εγώ με ΚΕΦΑΛΑΙΑ σου λέω το ζήτημα αλλά δεν καταλαβαίνεις. Αυτό γινόταν και σε samsung κ.α...λογικό όταν η μπαταρία τα έχει φτύσει.

Την αλλάζεις και τέρμα.

Εδώ κατάλαβες τί συζητάμε ή ακόμη είσαι στο νηπιαγωγείο και μαθαίνεις "λογική"...?

1-Κανένας δεν ΑΛΛΟΙΩΣΕ τα χαρακτηριστικά της συσκευής λόγω μπαταρίας.

2-Όλες τρέχανε κανονικότατα μέχρι να σβήσουν λόγω μπαταρίας.

η Apple...

1-ΑΛΛΟΙΩΣΕ τα χαρακτηριστικά της συσκευής.

2-Δεν ενημέρωσε ΚΑΝΕΝΑΝ ούτε ΚΑΤΑ το πρόβλημα ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ προβλήματος.

 

Πόσο πιό απλά να στο πούνε; Διατηρούσε την κατάσταση υποβιβασμού στο διηνεκές! Γκέγκε;

Πόσοι ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ αλλάξανε συσκευές; ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.

Ποιός θα τους αποζημειώσει;

 

Με ένα απλό μήνυμα...τύπου...όλα λυνόταν ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ.

"Η κατάσταση της μπαταρίας είναι κρίσιμη, παρακαλώ προβείτε στην αντικατάστασή της".

Το μήνυμα αυτό υπάρχει ήδη ως γνωστόν

https://support.appl.../en-us/HT207453

Το θέμα είναι καθαρά ηθικό. Nομικά και στα χαρτιά η Apple είναι καλυμμένη. Γι'αυτό και οι μηνυσεις που γίνονται βασίζονται εκεί και όχι στο τεχνικό κομμάτι. Τώρα το τι θα αποφανθούν τα δικαστήρια είναι άλλη ιστορία και θα δούμε.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 22/12/2017 - 22:11.


#260   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:13

Ωπα.. ωπα .. τι εγινε ?? Εκδικαστηκε κιολας ?? 

 

Η μηπως στον ελευθερο σου χρονο εισαι pro bono δικαστης ??

Καλά ξυπνητούρια... :P

 

Το μήνυμα αυτό υπάρχει ήδη ως γνωστόν

https://support.appl.../en-us/HT207453

Το θέμα είναι καθαρά ηθικό. Nομικά και στα χαρτιά η Apple είναι καλυμμένη. Γι'αυτό και οι μηνυσεις που γίνονται βασίζονται εκεί και όχι στο τεχνικό κομμάτι. Τώρα το τι θα αποφανθούν τα δικαστήρια είναι άλλη ιστορία και θα δούμε.

Πόσοι το είδανε-τους το έβγαλε καθώς έτρεχε η συσκευή στο 1/3 της ισχύος;

Απλή ερώτηση.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 22/12/2017 - 22:14.


#261   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2,334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:15

 

Πόσοι το είδανε-τους το έβγαλε καθώς έτρεχε η συσκευή στο 1/3 της ισχύος;

Απλή ερώτηση.

Sorry ρε φιλε ... Eιχαμε ενα bug και η ειδοποιηση δεν εβγαινε οταν επρεπε... Αλλα δεν μπορεις να μας μυνησεις για ενα bug.. Εχεις συμφωνησει σε αυτο... ;)



#262   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:17

 

Πόσοι το είδανε καθώς έτρεχε η συσκευή στο 1/3 της ισχύος;

Απλή ερώτηση.

 

Δεν έχει καμία σημασία πόσοι το είδανε. Πρόβλημα δικό σου και δικό μου και του καθενός αν δεν το λάβαμε υπόψην ή δεν το είδαμε ή οτιδήποτε άλλο. Το θέμα είναι ότι υπάρχει σαν προειδοποίηση στο λειτουργικό και από την στιγμή που υπάρχει είναι καλυμμένη νομικά η Apple.

Τώρα όσον αφορά το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης για παραπλάνηση, μη ενημέρωση και τα συναφή θα αποφανθούν τα δικαστήρια στην Αμερική, αν βέβαια επιτρέψουν να προχωρήσει η υπόθεση σε εκδίκαση.



#263   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:20

Δεν έχει καμία σημασία πόσοι το είδανε. Πρόβλημα δικό σου και δικό μου και του καθενός αν δεν το λάβαμε υπόψην ή δεν το είδαμε ή οτιδήποτε άλλο. Το θέμα είναι ότι υπάρχει σαν προειδοποίηση στο λειτουργικό και από την στιγμή που υπάρχει είναι καλυμμένη νομικά η Apple.

Τώρα όσον αφορά το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης για παραπλάνηση, μη ενημέρωση και τα συναφή θα αποφανθούν τα δικαστήρια στην Αμερική, αν βέβαια επιτρέψουν να προχωρήσει η υπόθεση σε εκδίκαση.

Άντε να το ξαναρωτήσω...

Τα άτομα εδώ μέσα στα οποία έτρεχε η συσκευή στο 1/3 της ισχύος, που σημαίνει οτι η μπαταρία απο το σύστημα θεωρότανε προβληματική, τους έβγαλε ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ;

Να το ρωτήσουμε σε όλους που είδανε την συσκευή τους να σέρνεται ΑΝ τους το έβγαλε. Άν δεν το έβγαλε...αυτό είναι ΠΑΛΙ δική της ευθύνη που δεν λειτούργησε σωστά.

Αυτό ερωτώ.

Κι εγω μπορεί να λέω οτι ένα αυτοκίνητο έχει ABS διακοσμητικά αλλά άν δεν λειτουργεί σωστά ΦΕΡΩ ΕΥΘΥΝΗ.

Άν πάνε σε συμβιβασμό, η Apple ξέρει οτι έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, και αυτό τα λέει όλα.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 22/12/2017 - 22:24.


#264   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:34

Άντε να το ξαναρωτήσω...

Τα άτομα εδώ μέσα στα οποία έτρεχε η συσκευή στο 1/3 της ισχύος, που σημαίνει οτι η μπαταρία απο το σύστημα θεωρότανε προβληματική, τους έβγαλε ΤΕΤΟΙΟ ΜΗΝΥΜΑ;

Να το ρωτήσουμε σε όλους που είδανε την συσκευή τους να σέρνεται ΑΝ τους το έβγαλε. Άν δεν το έβγαλε...αυτό είναι ΠΑΛΙ δική της ευθύνη που δεν λειτούργησε σωστά.

Αυτό ερωτώ.

 

Είτε το έβγαλε είτε όχι δεν έχει σημασία γιατί στα χαρτιά είναι καλυμμένη τι λέμε τόση ώρα. Αν διαβάσεις το link που έβαλα πάνω γράφει συγκεκριμένα ότι

"When a battery gets closer to the end of its lifespan, the amount of charge and the ability to provide power reduces."

Το γράφουν έμμεσα και πολύ έξυπνα θα έλεγα, απλά κανένας μέχρι σήμερα δεν ήξερε ότι γράφοντας "the ability to provide power reduces" υπονοούσε ως επέκταση και όλα τα υπόλοιπα που έκανε με το throttling. Ο διάβολος όμως είναι στις λεπτομέρειες και από την στιγμή που το αναφέρει έστω και έμμεσα σε support document το οποίο είναι public είναι καλυμμένη.

Από ηθική πλευρά λοιπόν ναι θα έπρεπε να ενημερώσει, θα έπρεπε να πετάει αντίστοιχο notification στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως λες, θα έπρεπε να έχει επιλογή και ένα κάρο άλλα που λέμε τόσες μέρες. Νομικά όμως αλλάζει το πράγμα αρκετά και κανείς δεν μπορεί να της προσάψει όσο αφορά το συγκεκριμένο κομμάτι.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 22/12/2017 - 22:38.


#265   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:41

Είτε το έβγαλε είτε όχι δεν έχει σημασία γιατί στα χαρτιά είναι καλυμμένη τι λέμε τόση ώρα. Αν διαβάσεις το link που έβαλα πάνω γράφει συγκεκριμένα ότι

"When a battery gets closer to the end of its lifespan, the amount of charge and the ability to provide power reduces."

Το γράφουν έμμεσα και πολύ έξυπνα θα έλεγα, απλά κανένας μέχρι σήμερα δεν το νόμιζε ότι γράφοντας "the abilith to provide power reduces" υπονοούσε ως επέκταση και όλα τα υπόλοιπα που έκανε με το throttling. Ο διάβολος όμως είναι στις λεπτομέρειες και από την στιγμή που το αναφέρει έστω και έμμεσα σε support document το οποίο είναι public είναι καλυμμένη.

Από ηθική πλευρά λοιπόν ναι θα έπρεπε να ενημερώσει, θα έπρεπε να πετάει αντίστοιχο notification στην συγκεκριμένη περίπτωση όπως λες, θα έπρεπε να έχει επιλογή και ένα κάρο άλλα που λέμε τόσες μέρες. Νομικά όμως αλλάζει το πράγμα αρκετά και κανείς δεν μπορεί να της προσάψει όσο αφορά το συγκεκριμένο κομμάτι.

Απο την στιγμή που το σύστημα έκανε downgrade cpu σημαίνει οτι έβλεπε την μπαταρία ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΗ. Στο πεδίο της μπαταρίας ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΖΕ "your phone...serviced".

Συνεπώς αλλοπρόσαλα-μή σωστά λειτουργικά, ή με δόλο πράγματα. Δεν έχει πολλά να υποθέσεις. Απλό είναι.

Δηλαδή όπως είχε πεί και ο Νίκος το Service σου βγάζει την μπαταρία ΟΚ...ΑΛΛΑ το σύστημα κατέβαζε ρολόγια!

Έως πολύ ότι νάναι;

Αυτό που έβλεπε το σύστημα και κατέβαζε ρολόγια δεν μπορούσε να εμφανιστεί εκεί που υπέδειξες οτι υποτίθεται το έχει συμπεριλάβει η Apple;


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 22/12/2017 - 22:42.


#266   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 22:59

Αυτό το λες με την λογική εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος. Η Apple θα πει ότι αναφέρει σε public support document ότι από την στιγμή που η μπαταρία αρχίσει να χάνει μειώνεται η ικανότητα της να δώσει power. Αυτό λοιπόν έχει ως άμεσο αποτέλεσμα και ότι ο επεξεργαστής δεν θα δουλεύει στο φουλ για να αποφευχθούν προβλήματα. Απλό και λογικό επιχειρήμα και νομικά είναι καλυμμένη.

 

Από εκεί και πέρα αυτό που θα κυνηγήσουν τώρα με τις μηνύσεις είναι πρώτον το ηθικό κομμάτι του θέματος που περιλαμβάνει ότι δεν ενημέρωσε, ότι δεν έβαλε άλλα συστήματα όπως λογικά γράφεις στα post σου και δευτερον και πιο βασικό νομίζω από όλα, την αντιμετώπιση από το service όπως σωστά είπε και ο Νίκος.

Αν προχωρήσει το θέμα και εκδικαστεί το βασικό δεν είναι τόσο η όποια αποζημίωση θα δώσει, αν δώσει, αλλά να υπάρξει δικαστική απόφαση που να επιτρέπει στον αγοραστή να πηγαίνει στο Apple store και στο κάθε επίσημο και να απαιτεί αλλαγή μπαταρίας με άλλες προυποθέσεις πλέον από αυτές που θέτει η Apple. Εκτός κι αν αλλάξει τον τρόπο που χειρίζεται το iOS το ζήτημα μέχρι τότε οπότε τελειώνει εκεί το θέμα.

Έχει δρόμο ακόμα η δουλειά, θα δούμε πως θα εξελιχθεί το όλο ζήτημα.
 


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 22/12/2017 - 23:01.


#267   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 23:06

Αυτό το λες με την λογική εσύ ή εγώ ή ο οποιοσδήποτε άλλος. Η Apple θα πει ότι αναφέρει σε public support document ότι από την στιγμή που η μπαταρία αρχίσει να χάνει μειώνεται η ικανότητα της να δώσει power. Αυτό λοιπόν έχει ως άμεσο αποτέλεσμα και ότι ο επεξεργαστής δεν θα δουλεύει στο φουλ για να αποφευχθούν προβλήματα. Απλό και λογικό επιχειρήμα και νομικά είναι καλυμμένη.

 

Από εκεί και πέρα αυτό που θα κυνηγήσουν τώρα με τις μηνύσεις είναι πρώτον το ηθικό κομμάτι του θέματος που περιλαμβάνει ότι δεν ενημέρωσε, ότι δεν έβαλε άλλα συστήματα όπως λογικά γράφεις στα post σου και δευτερον και πιο βασικό νομίζω από όλα, την αντιμετώπιση από το service όπως σωστά είπε και ο Νίκος.

Αν προχωρήσει το θέμα και εκδικαστεί το βασικό δεν είναι τόσο η όποια αποζημίωση θα δώσει, αν δώσει, αλλά να υπάρξει δικαστική απόφαση που να επιτρέπει στον αγοραστή να πηγαίνει στο Apple store και στο κάθε επίσημο και να απαιτεί αλλαγή μπαταρίας με άλλες προυποθέσεις πλέον από αυτές που θέτει η Apple. Εκτός κι αν αλλάξει τον τρόπο που χειρίζεται το iOS το ζήτημα μέχρι τότε οπότε τελειώνει εκεί το θέμα.

Έχει δρόμο ακόμα η δουλειά, θα δούμε πως θα εξελιχθεί το όλο ζήτημα.
 

Με κάλυψες τώρα ΠΛΗΡΩΣ.

Επιτέλους ένας ήρεμος διάλογος σε αυτό το forum που καταλήγει σε εύλογα και λογικά συμπεράσματα.

Αυτό ήθελα να διαβάσω βάσει λογικής και σωστής αντιμετώπισης.

 

Καλή συνέχεια.



#268   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2,334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 22/12/2017 - 23:17

Με κάλυψες τώρα ΠΛΗΡΩΣ.

Επιτέλους ένας ήρεμος διάλογος σε αυτό το forum που καταλήγει σε εύλογα και λογικά συμπεράσματα.

Αυτό ήθελα να διαβάσω βάσει λογικής και σωστής αντιμετώπισης.

 

Καλή συνέχεια.

Επειδη φαινεσαι πολυ δυνατος στην λογικη, μπορεις να μου πεις λογικα ποσες ωρες υπολογιζαν στην Apple απο την ανακοινωση τους μεχρι την πρωτη μηνυση ?? 



#269   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640,961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 23/12/2017 - 00:39

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των διαστικών αποφάσεων η Apple αυτή τη στιγμή δέχεται ένα πολύ μεγάλο πλήγμα στην αξιοπιστία της. Αυτό είναι για την εταιρεία πολύ σημαντικότερο από οποιοδήποτε ποσό ενδεχομένως εκδικαστεί... και χρειάζεται πολύ χρόνο για να επιδιορθωθεί.

 

Προσθέστε τα τραγελαφικά των τελευταίων μηνών (Root password bug στο macOS, το τεράστιο bug του iOS που έκανε τα iPhone να κλείνουν μόλις άλλαξε η ημερομηνία στις 2 Δεκεμβρίου και "λύθηκε με την άρων άρων κυκλοφορία του iOS 11.2 beta 6 ως τελική έκδοση), το άλλο τεράστιο bug με την τρύπα στο HomeKit κ.α. και καταλαβαίνει κανείς πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες. Πραγματικά έχει χαθεί η μπάλα...


Behind the Scenes...

#270   KostasRodos29

KostasRodos29

    iPH Intergalactic Leader

  • 19,675 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο

Δημοσίευση 23/12/2017 - 00:43

Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των διαστικών αποφάσεων η Apple αυτή τη στιγμή δέχεται ένα πολύ μεγάλο πλήγμα στην αξιοπιστία της. Αυτό είναι για την εταιρεία πολύ σημαντικότερο από οποιοδήποτε ποσό ενδεχομένως εκδικαστεί... και χρειάζεται πολύ χρόνο για να επιδιορθωθεί.
 
Προσθέστε τα τραγελαφικά των τελευταίων μηνών (Root password bug στο macOS, το τεράστιο bug του iOS που έκανε τα iPhone να κλείνουν μόλις άλλαξε η ημερομηνία στις 2 Δεκεμβρίου και "λύθηκε με την άρων άρων κυκλοφορία του iOS 11.2 beta 6 ως τελική έκδοση), το άλλο τεράστιο bug με την τρύπα στο HomeKit κ.α. και καταλαβαίνει κανείς πως κάτι δεν πάει καθόλου καλά στην εταιρεία τους τελευταίους μήνες. Πραγματικά έχει χαθεί η μπάλα...


Ίσως αυτό βγει σε καλό για εμάς τους καταναλωτές γιατί είχε αρχίσει και έπερνε πολύ υψηλά τον αμανέ.
Ελπίζω να συμορφωθουν αν και δεν το βλέπω με αυτούς που διοικούν. Έφυγε ο θρύλος χάθηκαν όλα. Η ιστορία θα δείξει.

                                                                                                                ΟΤΙ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΟΥΜΕ...!!!!


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 8

0 μέλη, 8 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες