Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 5 ψήφοι

Αυτός είναι ο λόγος που το παλιό σου iPhone "σέρνεται"!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
766 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#466   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/01/2018 - 00:51

http://bgr.com/2017/...france-lawsuit/

Όλα αυτά μάλλον επειδή η Αpple το έγραφε στο Eula...or wait...not.
Αυτά για να μάθει ότι υπάρχουν και νόμοι και σεβασμός απέναντι στους καταναλωτές. Δεν μπορείς να μειώνεις τις επιδόσεις ενός συστήματος που στο ξεκίνημα του λες ότι οι επιδόσεις του διαλύουν τον ανταγωνισμό, και μετά να το κανείς Σμπαράλια χωρίς να ενημερώνεις τον τελικό χρήστη και γιατί. Ενημερώνεις βάζεις τις κατάλληλες ενδείξεις στο λειτουργικό σου όπως φρόντισες πιο μπροστά να το κανείς υπόγεια, και αφήνεις τον χρήστη να επιλέξει.
Να καλείς τους χρήστες να πληρώσουν και από πάνω(29,400 κλπ) όταν παρά πολλοί πιο μπροστά πετάξανε τις συσκευές που τους κάλυπταν αναγκάζοντας τους να αγοράσουν καινούργιες, αυτό κάπως λέγεται. Από μια εταιρεία όχι κατά ανάγκη ηθική αλλά του βεληνεκούς της Apple περίμενα πιο ώριμη αντιμετώπιση. Ας πληρώσει τώρα για να μάθει στο μέλλον.

Στο ξανά είπα όλες οι εταιρίες πράττουν έτσι. Το εννοώ όλες. Άλλες εταιρίες το κάνουν για την μπαταρία, άλλες για να αγοράσεις το νέο τους κομψοτέχνημα και άλλες εταιρίες το κάνουν και για τους δυο λόγους. Το θέμα είναι η ενημέρωση. Θεωρείς πως οι άλλες οι εταιρίες δεν κατέστρεψαν κάτι s4,s5,s6 δεν τα κατέστρεψαν με τα update τους?Ας μην κάνουμε λες και ανακαλύψαμε την πυρίτιδα ή τον τροχό. Το πρόβλημα το έχουν στη διαχείριση και προφανώς όλα θα αποτυπωθούν στις πωλήσεις που και εδώ τα πράγματα δεν είναι τελείως ενθαρρυντικά.

 

Δεν ξέρω τι παίζει με το ios 10.3 από τότε που πήραμε το νεο σύστημα αρχείων μόνο προβλήματα μετράμε. Μέχρι την 10.2 όλα πήγαιναν καταπληκτικά(το 9 το βγάζω εκτός ήταν το ίδιο αποτυχημένο όσο και το 11)



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#467   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 03/01/2018 - 01:00

http://bgr.com/2017/...france-lawsuit/
Όλα αυτά μάλλον επειδή η Αpple το έγραφε στο Eula...or wait...not.
Αυτά για να μάθει ότι υπάρχουν και νόμοι και σεβασμός απέναντι στους καταναλωτές. Δεν μπορείς να μειώνεις τις επιδόσεις ενός συστήματος που στο ξεκίνημα του λες ότι οι επιδόσεις του διαλύουν τον ανταγωνισμό, και μετά να το κανείς Σμπαράλια χωρίς να ενημερώνεις τον τελικό χρήστη και γιατί. Ενημερώνεις βάζεις τις κατάλληλες ενδείξεις στο λειτουργικό σου όπως φρόντισες πιο μπροστά να το κανείς υπόγεια, και αφήνεις τον χρήστη να επιλέξει.
Να καλείς τους χρήστες να πληρώσουν και από πάνω(29,400 κλπ) όταν παρά πολλοί πιο μπροστά πετάξανε τις συσκευές που τους κάλυπταν αναγκάζοντας τους να αγοράσουν καινούργιες, αυτό κάπως λέγεται. Από μια εταιρεία όχι κατά ανάγκη ηθική αλλά του βεληνεκούς της Apple περίμενα πιο ώριμη αντιμετώπιση. Ας πληρώσει τώρα για να μάθει στο μέλλον.


Κανένα φετεινο δεν έχεις ρε κρίς ?? Αυτό ειναι απο το 2017.. Περσινά ξυνα σταφύλια ...

#468   tassr

tassr

    iPH Member

  • 212 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 03/01/2018 - 01:07

Στο ξανά είπα όλες οι εταιρίες πράττουν έτσι. Το εννοώ όλες. Άλλες εταιρίες το κάνουν για την μπαταρία, άλλες για να αγοράσεις το νέο τους κομψοτέχνημα και άλλες εταιρίες το κάνουν και για τους δυο λόγους. Το θέμα είναι η ενημέρωση. Θεωρείς πως οι άλλες οι εταιρίες δεν κατέστρεψαν κάτι s4,s5,s6 δεν τα κατέστρεψαν με τα update τους?Ας μην κάνουμε λες και ανακαλύψαμε την πυρίτιδα ή τον τροχό. Το πρόβλημα το έχουν στη διαχείριση και προφανώς όλα θα αποτυπωθούν στις πωλήσεις που και εδώ τα πράγματα δεν είναι τελείως ενθαρρυντικά.

Δεν ξέρω τι παίζει με το ios 10.3 από τότε που πήραμε το νεο σύστημα αρχείων μόνο προβλήματα μετράμε. Μέχρι την 10.2 όλα πήγαιναν καταπληκτικά(το 9 το βγάζω εκτός ήταν το ίδιο αποτυχημένο όσο και το 11)


Ειλικρινά το ότι καθόμαστε κ δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα ενώ ήδη έχει απολογηθεί η αππλ, με ξεπερνάει.

Συγγνώμη, και χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, η ατάκα «το κάνουν όλες» είναι πολύ απλοϊκή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#469   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 03/01/2018 - 01:11

Στο ξανά είπα όλες οι εταιρίες πράττουν έτσι. Το εννοώ όλες. Άλλες εταιρίες το κάνουν για την μπαταρία, άλλες για να αγοράσεις το νέο τους κομψοτέχνημα και άλλες εταιρίες το κάνουν και για τους δυο λόγους. Το θέμα είναι η ενημέρωση. Θεωρείς πως οι άλλες οι εταιρίες δεν κατέστρεψαν κάτι s4,s5,s6 δεν τα κατέστρεψαν με τα update τους?Ας μην κάνουμε λες και ανακαλύψαμε την πυρίτιδα ή τον τροχό. Το πρόβλημα το έχουν στη διαχείριση και προφανώς όλα θα αποτυπωθούν στις πωλήσεις που και εδώ τα πράγματα δεν είναι τελείως ενθαρρυντικά.

Δεν ξέρω τι παίζει με το ios 10.3 από τότε που πήραμε το νεο σύστημα αρχείων μόνο προβλήματα μετράμε. Μέχρι την 10.2 όλα πήγαιναν καταπληκτικά(το 9 το βγάζω εκτός ήταν το ίδιο αποτυχημένο όσο και το 11)

Καμία εταιρεία δεν έκανε downgrade cpu. Μην λέμε ότι νάναι. Το αν οι επόμενες εκδόσεις των λειτουργικών ήταν πιο απαιτητικές ή δεν καθίσανε καλά στην συσκευή αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Με τον ίδιο τρόπο το κάνει και η Apple τότε με τα νέα iOSνα υποθέσω ΠΕΡΑΝ της cpu. Άρα χειρότερα.
Η διαφορά όμως φίλτατε ξέρεις ποια είναι; Στους άλλους κατεβαίνεις σε οποία έκδοση θέλεις ή βάζεις custom και problem solved!
Στο iOS μένεις με ένα τούβλο στο χέρι. Ούτε κάν σου δίνει δυνατότητα downgrade iOS. Αν θέλει και νοιαζόταν πραγματικά για τους πελάτες της να έδινε μόνο security & optimize updates. Είναι αδιανόητο να προσπαθούμε να τη δικαιολογήσουμε όταν οι πράξεις της προδίδουν δόλο.
Αν αποζημιώσει τους παθόντες και αλλάξει σημαντικά τις παθογένειες του λειτουργικού της που ανέφερα βγάζοντας πρώτα τον υποχρονισμο του επεξεργαστή για αρχή, δεν έχω κανένα θέμα με την Apple. Αλλά μην λέμε ότι το κάνουν δήθεν οι άλλοι ΑΡΑ η Apple δικαιολογείτε...με αυτή την λογική γιατί να πετάει ο κοσμάκης 1200 και 1400 ευρώ; Παίρνει κάτι να του κρατήσει μελλοντικά.
Μαρουλόφυλλα είναι τα ευρώ;

Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 03/01/2018 - 01:17


#470   theodoroslg

theodoroslg

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα

Δημοσίευση 03/01/2018 - 01:44

Καλησπέρα ,
Είμαι για τις γιορτές στην Νέα Υόρκη και σήμερα πήγα στο κατάστημα της Apple στην 5η λεωφόρο για την αγορά iPhone 10. Η εξυπηρέτηση ήταν απίστευτη αν και μέσα στο κατάστημα είχε εκατοντάδες κόσμο.Ρωτησα λοιπόν την υπάλληλο για το προγράμμα αντικατάστασης μπαταρίας με 29$για το 6s.
Μου είπε ότι ήδη έχει αρχίσει και σε 2 λεπτά είχε έρθει υπάλληλος κοντά μου για να τσεκάρει την μπαταρία του 6s κινητού μου.Με κάποιες ρυθμίσεις που έκανε,έβγαλε στο iPad της υπαλλήλου την εικόνα της μπαταρίας μου .Η κουκκίδα ήταν σε πράσινο πλαίσιο αλλά πλησίαζε στο κίτρινο και μου είπε ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση , της εξήγησα όμως ότι όταν μιλάω με face time ή τραβάω βίντεο η μπαταρία αδειάζει σε δευτερόλεπτα και το κινητό κλείνει ,μάλλον αυτό ήταν αρκετό και τελικά μου αλλάξανε την μπαταρία με 29$ με τον φόρο πήγε 31,57$.
Σε 1 ώρα ήταν έτοιμο το κίνητο μου και βέβαια έγινε και η εγκατάσταση του iPhone 10.
Να σημειώσω ότι το Νοέμβριο 2016 είχα αντικαταστήσει ξανά την μπαταρία , δωρεάν , με το προγραμμα αντικατάστασης , στο document.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#471   rromeodim

rromeodim

    iPH Guru

  • 9.830 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/01/2018 - 01:44

Νομιζω οτι το θεμα εχει αναλυθει επαρκως και η συνεχεια θα δοθει στα δικαστηρια.



#472   theodoroslg

theodoroslg

    iPH newbie

  • 5 μηνύματα

Δημοσίευση 03/01/2018 - 02:07

Καλησπέρα ,
Είμαι για τις γιορτές στην Νέα Υόρκη και σήμερα πήγα στο κατάστημα της Apple στην 5η λεωφόρο για την αγορά iPhone 10. Η εξυπηρέτηση ήταν απίστευτη αν και μέσα στο κατάστημα είχε εκατοντάδες κόσμο.Ρωτησα λοιπόν την υπάλληλο για το προγράμμα αντικατάστασης μπαταρίας με 29$για το 6s.
Μου είπε ότι ήδη έχει αρχίσει και σε 2 λεπτά είχε έρθει υπάλληλος κοντά μου για να τσεκάρει την μπαταρία του 6s κινητού μου.Με κάποιες ρυθμίσεις που έκανε,έβγαλε στο iPad της υπαλλήλου την εικόνα της μπαταρίας μου .Η κουκκίδα ήταν σε πράσινο πλαίσιο αλλά πλησίαζε στο κίτρινο και μου είπε ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση , της εξήγησα όμως ότι όταν μιλάω με face time ή τραβάω βίντεο η μπαταρία αδειάζει σε δευτερόλεπτα και το κινητό κλείνει ,μάλλον αυτό ήταν αρκετό και τελικά μου αλλάξανε την μπαταρία με 29$ με τον φόρο πήγε 31,57$.
Σε 1 ώρα ήταν έτοιμο το κίνητο μου και βέβαια έγινε και η εγκατάσταση του iPhone 10.
Να σημειώσω ότι το Νοέμβριο 2016 είχα αντικαταστήσει ξανά την μπαταρία , δωρεάν , με το προγραμμα αντικατάστασης , στο document.

Συνημμένο αρχείο  IMG_5203.JPG   359,75KB   46 λήψεις

Sent from my iPhone using Tapatalk




Sent from my iPhone using Tapatalk

#473   petervgr

petervgr

    iPH Elite Poster

  • 2.599 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 03/01/2018 - 10:52

Καλησπέρα ,
Είμαι για τις γιορτές στην Νέα Υόρκη και σήμερα πήγα στο κατάστημα της Apple στην 5η λεωφόρο για την αγορά iPhone 10. Η εξυπηρέτηση ήταν απίστευτη αν και μέσα στο κατάστημα είχε εκατοντάδες κόσμο.Ρωτησα λοιπόν την υπάλληλο για το προγράμμα αντικατάστασης μπαταρίας με 29$για το 6s.
Μου είπε ότι ήδη έχει αρχίσει και σε 2 λεπτά είχε έρθει υπάλληλος κοντά μου για να τσεκάρει την μπαταρία του 6s κινητού μου.Με κάποιες ρυθμίσεις που έκανε,έβγαλε στο iPad της υπαλλήλου την εικόνα της μπαταρίας μου .Η κουκκίδα ήταν σε πράσινο πλαίσιο αλλά πλησίαζε στο κίτρινο και μου είπε ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση , της εξήγησα όμως ότι όταν μιλάω με face time ή τραβάω βίντεο η μπαταρία αδειάζει σε δευτερόλεπτα και το κινητό κλείνει ,μάλλον αυτό ήταν αρκετό και τελικά μου αλλάξανε την μπαταρία με 29$ με τον φόρο πήγε 31,57$.
Σε 1 ώρα ήταν έτοιμο το κίνητο μου και βέβαια έγινε και η εγκατάσταση του iPhone 10.
Να σημειώσω ότι το Νοέμβριο 2016 είχα αντικαταστήσει ξανά την μπαταρία , δωρεάν , με το προγραμμα αντικατάστασης , στο document.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σύγκριση διαδικασίας με Ελλάδα :

Πήγα στο Service στο Ρέντη περασμένη Τετάρτη παρέδωσα το 6s για έλεγχο μπαταρίας.
Η απάντηση ήταν :, "θα το έχετε πίσω σε μια εβδομάδα την άλλη Πέμπτη λόγω εορτών, ελέγχου της μπαταρίας (2,3 φορτωεκφορτωσεις) και ενεργοποίησης διετους εγγύησης που γίνεται από την Apple , θέλει κάποιες μέρες".

Όλα καλά μέχρι εδώ δικαιολογημένα όλα αυτά γιορτές είναι δεν πειράζει θα περιμένω μια εβδομάδα , πήρα και ένα παλιό letv που είχα να κάνω την δουλειά μου (άρχισα να εκτιμώ περισσότερο το διετίας iPhone μου).

Σήμερα έρχεται μήνυμα στο κινητό "εγινε παραγγελία ανταλλακτικού" παίρνω τηλέφωνο να δω τι έγινε με την εγγύηση και η κοπελιά με ενημερώνει ότι "έχει εγκριθεί από την Apple η διετή εγγύηση και έχουμε παραγγείλει την μπαταρία από την Ολλανδία σε 5-7 εργάσιμες θα είναι έτοιμο".

Κάγκελο εγώ!!!
Της ανέφερα ευγενικά ότι για να αλλάξει μια μπαταρία θέλετε 15 εργάσιμες και είστε και η επίσημη αντιπροσωπεία!!!
Μου απαντησε ότι αυτή είναι η διαδικασία από την Apple και αν έχω πρόβλημα μπορώ να απευθυνθώ εκεί.

Ψύχραιμα της εξήγησα ότι τα Apple store αλλάζουν σε 1 ώρα μπαταρία, ακόμα και τα μη εξουσιοδοτημενα σε 20 λεπτά , εσείς σαν αντιπροσωπεία που θέλει να σέβεται τους πελάτες της μάλλον πρέπει να τροποποιήσετε τις διαδικασίες σας διότι είναι πιο αργές και από το δημόσιο.
Την ευχαρίστησα και το έκλεισα μη μπορώντας να κάνω και τίποτα άλλο από το να περιμένω.

Η διαφορά όμως του εξωτερικού από το Ελλαδισταν εε;

Στάλθηκε από το X800+ μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

#474   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 03/01/2018 - 12:20

Είπαμε έγιναν οι μηνύσεις, η Apple ήδη έκανε το αυτονόητο να επιτρέπει την αλλαγή μπαταρίας άσχετα από τα διαγνωστικά, θα βάλει στο iOS τουλάχιστον ένδειξη για τον χρήστη για να ξέρει τι του γίνεται και πλέον αναμένουμε τις όποιες αποφάσεις δικαστηρίου, αν βέβαια φτάσουν σε δίκη. Πάμε παρακάτω.

Νομίζω πιο ενδιαφέρον είναι αυτό που γράφει το προηγούμενο post, να βλέπουμε πως κινούνται οι επίσημοι εδώ περα μετά την καινούργια επίσημη οδηγία και ποιο είναι το πιο σοβαρό service για να ξέρουμε που να πάμε το κινητό ώστε να εξυπηρετηθούμε καλύτερα.  :)



#475   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 03/01/2018 - 13:02

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και το λάθος της Apple στην αντιμετώπιση του πράγματος συνοψίστηκε στο αποτέλεσμα του εξής poll που διεξήχθη στο ίντερνετ:

 

Αν το τηλέφωνό σας γινόταν πιο αργό στην απόδοσή του τι θα υποθέτατε?

 

Α: Ότι το τηλέφωνό μου είναι πλέον ξεπερασμένο και χρειάζεται αλλαγή. (82%)

Β: Ότι φταίει η μπαταρία του. (18%)

 

Βλέπουμε λοιπόν ξεκάθαρα ότι για τον μέσο χρήστη η Apple στην ουσία δεν αποκάλυψε το όλο θέμα στην κοινή γνώμη αλλά στην ουσία του πράγματος κινήθηκε σε αντίθετη κατεύθυνση, πιο πολύ παροτρύνοντας τον χρήστη να αλλάξει συσκευή.

 

Για άλλη μια φορά να πούμε ότι το πρόβλημα δεν ήταν το τι επέλεξε να κάνει η εταιρεία, αλλά ο τρόπος που επέλεξε να μην το φανερώσει.



#476   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 03/01/2018 - 13:20

Τα πράγματα είναι πολύ απλά και το λάθος της Apple στην αντιμετώπιση του πράγματος συνοψίστηκε στο αποτέλεσμα του εξής poll που διεξήχθη στο ίντερνετ:

 

Αν το τηλέφωνό σας γινόταν πιο αργό στην απόδοσή του τι θα υποθέτατε?

 

Α: Ότι το τηλέφωνό μου είναι πλέον ξεπερασμένο και χρειάζεται αλλαγή. (82%)

Β: Ότι φταίει η μπαταρία του. (18%)

 

Βλέπουμε λοιπόν ξεκάθαρα ότι για τον μέσο χρήστη η Apple στην ουσία δεν αποκάλυψε το όλο θέμα στην κοινή γνώμη αλλά στην ουσία του πράγματος κινήθηκε σε αντίθετη κατεύθυνση, πιο πολύ παροτρύνοντας τον χρήστη να αλλάξει συσκευή.

 

Για άλλη μια φορά να πούμε ότι το πρόβλημα δεν ήταν το τι επέλεξε να κάνει η εταιρεία, αλλά ο τρόπος που επέλεξε να μην το φανερώσει.

Χαχαχα ....

Εχεις μια συσκευη που δουλευει με μπαταρια...

Την χρησιμοποιεις πολυ για κανα-δυο χρονια...

Τελευταια δεν πηγαινει και πολυ καλα ...

ρωτας 100 millenials ... Εξυπνα, ψυλλιασμενα και βουτηγμενα στην τεχνολογια οπως ειναι σου λενε οτι η συσκευη σου ξεπεραστηκε . Τα λειτουργικα ειναι πλεον πιο βαρια, εκτελουν περισσοτερες διεργασιες στο background, τα websites ειαι ολο και πιο πολυπλοκα, ειναι web apps πια με πολυπλοκο και βαρυ scripting .... bla bla bla ...

 

Ρωτας και εκατο γιαγιαδες εκει γυρω στα 60-70... Το πρωτο πραγμα που θα σουν πουν ειναι μηπως θελει αλαγμα η μπαταρια ...

 

Δοκιμαστε το μονοι σας στο σπιτι ...Ρωτηστε τις γιαγιαδες σας ...Εχει πλακα !!



#477   gRim

gRim

    iPH User

  • 156 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 03/01/2018 - 14:13

Χαχαχα ....

Εχεις μια συσκευη που δουλευει με μπαταρια...

Την χρησιμοποιεις πολυ για κανα-δυο χρονια...

Τελευταια δεν πηγαινει και πολυ καλα ...

ρωτας 100 millenials ... Εξυπνα, ψυλλιασμενα και βουτηγμενα στην τεχνολογια οπως ειναι σου λενε οτι η συσκευη σου ξεπεραστηκε . Τα λειτουργικα ειναι πλεον πιο βαρια, εκτελουν περισσοτερες διεργασιες στο background, τα websites ειαι ολο και πιο πολυπλοκα, ειναι web apps πια με πολυπλοκο και βαρυ scripting .... bla bla bla ...

 

Ρωτας και εκατο γιαγιαδες εκει γυρω στα 60-70... Το πρωτο πραγμα που θα σουν πουν ειναι μηπως θελει αλαγμα η μπαταρια ...

 

Δοκιμαστε το μονοι σας στο σπιτι ...Ρωτηστε τις γιαγιαδες σας ...Εχει πλακα !!

 

Θες να πεις ότι είναι τόσο κοινή λογική και απλό πράγμα ότι μία συσκευή με τελειωμένη μπαταρία (εάν θεωρείται τελειωμένη με 80% χωρητικότητα ) θα είναι πιο αργή; Δεν λέω να έχει χαμηλή αυτονομία, να κλείνει ξαφνικά κτλ αλλά να υπολειτουργεί... Και καλά συνέβαινε σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι τώρα και δεν είναι ένα feature (σύμφωνα με την apple) που πρώτη η apple εφάρμοσε χωρίς να ενημερώσει τους καταναλωτές;

Κρίμα πάντως να μην βρεθεί μία γιαγιά να μας ενημερώσει από όταν εφαρμόστηκε αυτό το feature και να το μάθουμε εκ των υστέρων μέσω το CPU DasherX και του geekbench..


Τελευταία επεξεργασία από: gRim, 03/01/2018 - 14:17


#478   atari4

atari4

    iPH Hero

  • 5.327 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:Άλλο
  • GameCenter:YNWA

Δημοσίευση 03/01/2018 - 14:18

Θες να πεις ότι είναι τόσο κοινή λογική και απλό πράγμα ότι μία συσκευή με τελειωμένη μπαταρία (εάν θεωρείται τελειωμένη με 80% χωρητικότητα ) θα είναι πιο αργή; Δεν λέω να έχει χαμηλή αυτονομία, να κλείνει ξαφνικά κτλ αλλά να υπολειτουργεί).. Και καλά συνέβαινε σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι τώρα και δεν είναι ένα feature (σύμφωνα με την apple) που πρώτη η apple εφάρμοσε χωρίς να ενημερώσει τους καταναλωτές; 

Τι ασχολεισαι;

 

Ο tnt την επομενη φορα που θα κολλησει το παλιο του laptop σε κανα photoshop θα βαλει την γιαγια του να του αλλαξει την μπαταρια... :D  :D

 

Ευτυχως δε ζει ο τζομπς γιατι θα ελεγε σε ολους αυτους να πηδηξουν απο κανα γκρεμο και θα πηδουσαν...


You'll Never Walk Alone


#479   ntnskrds

ntnskrds

    iPH Elite Poster

  • 2.334 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6
  • Tablet:iPad Air
  • GameCenter:ntnskrds

Δημοσίευση 03/01/2018 - 14:20

Θες να πεις ότι είναι τόσο κοινή λογική και απλό πράγμα ότι μία συσκευή με τελειωμένη μπαταρία (εάν θεωρείται τελειωμένη με 80% χωρητικότητα ) θα είναι πιο αργή; Δεν λέω να έχει χαμηλή αυτονομία, να κλείνει ξαφνικά κτλ αλλά να υπολειτουργεί... Και καλά συνέβαινε σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές μέχρι τώρα και δεν είναι ένα feature (σύμφωνα με την apple) που πρώτη η apple εφάρμοσε χωρίς να ενημερώσει τους καταναλωτές;

Κρίμα πάντως να μην βρεθεί μία γιαγιά να μας ενημερώσει από όταν εφαρμόστηκε αυτό το feature και να το μάθουμε εκ των υστέρων μέσω το CPU DasherX και του geekbench..

https://support.appl...93?locale=en_US



#480   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 03/01/2018 - 14:28

Και τί σημαίνει αυτό;



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 27

0 μέλη, 27 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες