Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 5 ψήφοι

Αυτός είναι ο λόγος που το παλιό σου iPhone "σέρνεται"!


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
766 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#406   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:18


Ααααρρργκκκ... τα νευρα μου. 'Ικανοτατοι μηχανικοι κανουν σωστα την δουλεια τους. Αναγκαζονται να απολογηθουν σε κακομαθημενα millenials που γκρινιαζουν γοερα στο ιντερνετ και σε καιροσκοπους δικηγορους'

Headline για το onion ρε φιλε ...

 

Επιτρεψτε μου να χρησιμοποιησω μια φραση που πολλοι την εχουν χρησιμοποιησει τα τελευταια χρονια. Εγω ομως ποτε.. Τωρα νομιζω οτι επιβαλλεται: Αυτο δεν θα ειχε συμβει ποτε αν ο Steve ζουσε ακομη !!!

 

Που εισαι ρε Steve με τα in-your-face 'You are holding it wrong'

 

 

Περιμενω την μερα που ολα τα προαναφερθεντα millemials θα αλλαξουν τις μπαταριες στα πεθαμενα 6αρια τους και με τρομο θα διαπιστωσουν οτι εξακολουθουν να ειναι πιο αργα απο το X ...

 

Καταρχήν λίγα για τους millenials :P  Σε αυτό το ηλικιακό εύρος ανήκω και πίστεψε με όχι μόνο κακομαθημένα δεν είμαστε αλλά παρόλο που έχουμε και περισσότερες γνώσεις από προηγούμενες γενιές μας εκμεταλλεύονται στο έπακρο για να καλύψουν τα δικά τους κενά χωρίς να βλέπουμε ποτέ αντίκρισμα.  :P

 

 

Εν συνεχεία λυπάμαι αλλά οι μηχανικοί δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους. Αν έκαναν σωστά την δουλειά τους δεν θα υπήρχε και λόγος να απολογηθούν ως γνωστόν. Και να είσαι σίγουρος ότι δεν είναι οι μόνοι πλέον εκεί μέσα που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους όπως αποδεικνύεται μέρα με την μέρα.

 

 

Η απόφαση πάντως για την όλη ιστορία με την μπαταρία να είσαι σίγουρος ότι δεν ήταν μόνο των μηχανικών, την επικύρωσαν τα πάνω κεφάλια για ευνόητους λόγους. Ο κύριος Cook θέλει τα bonus των 100.000.000 ο άνθρωπος, τι να κάνει και αυτός.  :P

 

Για πολλοστή φορά το όλο θέμα δεν είναι τεχνικό αλλά ηθικό. Μιλάμε για παραπλάνηση καταναλωτή, αλλοίωση των χαρακτηριστικών της συσκευής που πουλάνε και που διαφημίζουν και άρνηση παροχής service ακόμα και επι πληρωμή.

 

Τα υπόλοιπα περί Jobs τα αφήνω ασχολίαστα, γιατί ναι μεν η Apple δουλευε άψογα όσο ήταν στο τιμόνι αλλά είχε κάνει και αυτός αρκετές πατάτες. Η διαφορά είναι ότι δεν είχε απολύσει ή "αφήσει" να φύγουν άτομα που ήταν κορυφαία και δεν προσλάμβανε καπαρντινούδες για να φτιάχνουν "πλατείες".

 

 

 

Παιδιά πάντως οι πατάτε με το λογισμικό δεν είναι μόνο στο iOS, και το τελευταίο High Sierra είναι όπως το VISTA των Windows που δεν έστρωναν με τίποτα. 

 

Κάτι δεν πάει καλά τελευταία με τους μηχανικούς της γενικά. 

 

 

Άλλη πίκρα το High Sierra φέτος... Ολο αυτό το μπάχαλο ξεκίνησε όταν ο Cook έστειλε τον Forstall γιατι φοβόταν μην του φάει την θεσούλα μελλοντικά. Από εκεί και πέρα άρχισε το μπάχαλο και με το iOS και με το macOS. Για να καταλάβετε για τι μυαλό μιλάμε, όταν τον έδιωξε ο Cook οι αρμοδιότητες του μοιράστηκαν σε 4 άτομα με τα γνωστά σε όλους μας πλέον αποτελέσματα. 

Το yearly release στο macOS δεν δουλεύει πλέον και δεν έχει και νόημα. Καλύτερα να το κάνουν ανά 2 χρόνια και να στρώνει η κατάσταση παρά αυτό το μπάχαλο.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 29/12/2017 - 13:25


Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#407   dgeorge4

dgeorge4

    iPH Enthousiast

  • 489 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 5S

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:28

Εγώ πάντως αν κατάλαβα καλα, μέχρι τουλάχιστον να βγει αυτό το update, δεν θα αλλάξει η πολιτική αλλαγής μπαταρίας, δηλαδή ρίξανε μεν την τιμή, αλλά και πάλι δε θα αλλαζουν μπαταρίες με "φυσιολογική φθορά" παρά μόνο προβληματικές

#408   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:36

Εγώ πάντως αν κατάλαβα καλα, μέχρι τουλάχιστον να βγει αυτό το update, δεν θα αλλάξει η πολιτική αλλαγής μπαταρίας, δηλαδή ρίξανε μεν την τιμή, αλλά και πάλι δε θα αλλαζουν μπαταρίες με "φυσιολογική φθορά" παρά μόνο προβληματικές

Δεν προσδιόρισαν αν άλλαξε γενικά η πολιτική στα service αλλά η λογική λέει ότι θα υπάρξουν κι εκεί αλλαγές αν δεν έγιναν ήδη.



#409   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:39

Άραγε τι θα γίνει με αυτές τις συσκευές που ανοίχτηκαν εκτός; Θα μπορούν να επιδιορθωθούν δηλαδή να αλλαχτεί μπαταρία τους με οποιοδήποτε κόστος ή θα πρέπει να δώσουμε 400 € για να πάρουμε καινούργια συσκεύη;

#410   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:45

Άραγε τι θα γίνει με αυτές τις συσκευές που ανοίχτηκαν εκτός; Θα μπορούν να επιδιορθωθούν δηλαδή να αλλαχτεί μπαταρία τους με οποιοδήποτε κόστος ή θα πρέπει να δώσουμε 400 € για να πάρουμε καινούργια συσκεύη;

Τι εννοείς ανοίχτηκαν εκτός?



#411   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/12/2017 - 13:47

Τι εννοείς ανοίχτηκαν εκτός?

Εαν άνοιξα εγώ το κινητό Μου και έβαλα μπαταρία από άλλο κατασκευαστή παραδείγματος χάριν ε I fix it. Μέχρι πρότινος δεν στο αναλαμβάνουν οι τέχνες 100 είτε 200 και σου ζητούσανε τρακόσια 50 με 400 € για να σου δώσουν αλλη συσκευη

Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 29/12/2017 - 13:49


#412   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 29/12/2017 - 14:02

Δεν ξέρω τι γίνεται ακριβώς σε αυτή την περίπτωση, αλλά η λογική λέει ότι το κινητό πρέπει να γίνεται service σε apple store ή επίσημο service. Οπότε σε διαφορετική περίπτωση έχουν δικαίωμα άρνησης.

Τώρα αν έχει δοθεί κάποια άλλη εντολή ή αλάξει κάτι μελλοντικά δεν το γνωρίζω, κάποιο άλλο από τα παιδιά στο forum θα ξέρει καλύτερα από εμένα τι συμβαίνει.



#413   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 29/12/2017 - 14:02

Παιδιά πάντως οι πατάτε με το λογισμικό δεν είναι μόνο στο iOS, και το τελευταίο High Sierra είναι όπως το VISTA των Windows που δεν έστρωναν με τίποτα. 

 

Κάτι δεν πάει καλά τελευταία με τους μηχανικούς της γενικά. 

Έχουν χάσει τη μπάλα καιρό τώρα σε όλα τα επίπεδα. "Και αυτό βγαίνει προς τα έξω". :P

 

Βάλε σε όλα αυτά το Root Password Βug σε OSX, το Bug με τις ειδοποιήσεις της 11.1.2. Που το έλυσαν εν μια νυκτί με την 6η Beta της 11.2, που δόθηκε ως τελική έκδοση(!).

 

Ααα.. Να μη ξεχάσω και το HomeKit.

 

Ενα Donate για τους κακόμοιρους μηχανικούς και την Apple που περνάνε δύσκολες ώρες παιδιά!!!!11έντεκα


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#414   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/12/2017 - 14:27

 

 

 Η διαφορά είναι ότι δεν είχε απολύσει ή "αφήσει" να φύγουν άτομα που ήταν κορυφαία και δεν προσλάμβανε καπαρντινούδες για να φτιάχνουν "πλατείες".

 

 

 

Οhhhhh...yes...

 

ΥΓ: Συμφωνώ απόλυτα και στα υπόλοιπα.



#415   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 29/12/2017 - 14:35

Ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει με αφορμή την πρακτική της Apple δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συσκευών Android να δηλώσουν ότι ουδέποτε έπραξαν κάτι τέτοιο, ούτε σκόπευαν ποτέ να το κάνουν.
 
Σήμερα μας έρχονται σχετικές δηλώσεις από εκπροσώπους των Samsung, LG, HTC και Motorola (Lenovo).
 

HTC: “Δεν είναι κάτι που θα κάναμε”

 

Motorola (Lenovo): “Δεν επιβραδύνουμε την απόδοση του επεξεργαστή λόγω παλαιότητας της μπαταρίας”

 

LG: “Δεν το κάναμε ποτέ, και δεν θα το κάνουμε ποτέ. Ενδιαφερόμαστε για το τί μπορεί να σκεφτούν οι πελάτες μας”

 

Samsung: “Η ποιότητα των προϊόντων μας αποτελεί πάντοτε την πρώτη προτεραιότητά μας. Διασφαλίζουμε την εκτατεμένη διάρκεια ζωής των μπαταριών μας με πολλές δικλείδες ασφαλείας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται αλγόριθμοι που ελέγχουν τη διάρκεια φόρτισης και το ρεύμα φόρτισης. Δεν μειώνουμε την απόδοση του επεξεργαστή με αναβαθμίσεις λογισμικού, καθόλη τη διάρκεια ζωής του smartphone”

 

Δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ώρες/ημέρες να έχουμε τοποθετήσεις και από άλλους κατασκευαστές.


Behind the Scenes...

#416   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/12/2017 - 14:49

Ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει με αφορμή την πρακτική της Apple δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συσκευών Android να δηλώσουν ότι ουδέποτε έπραξαν κάτι τέτοιο, ούτε σκόπευαν ποτέ να το κάνουν.

Σήμερα μας έρχονται σχετικές δηλώσεις από εκπροσώπους των Samsung, LG, HTC και Motorola (Lenovo).

HTC: “Δεν είναι κάτι που θα κάναμε”

Motorola (Lenovo): “Δεν επιβραδύνουμε την απόδοση του επεξεργαστή λόγω παλαιότητας της μπαταρίας”

LG: “Δεν το κάναμε ποτέ, και δεν θα το κάνουμε ποτέ. Ενδιαφερόμαστε για το τί μπορεί να σκεφτούν οι πελάτες μας”

Samsung: “Η ποιότητα των προϊόντων μας αποτελεί πάντοτε την πρώτη προτεραιότητά μας. Διασφαλίζουμε την εκτατεμένη διάρκεια ζωής των μπαταριών μας με πολλές δικλείδες ασφαλείας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται αλγόριθμοι που ελέγχουν τη διάρκεια φόρτισης και το ρεύμα φόρτισης. Δεν μειώνουμε την απόδοση του επεξεργαστή με αναβαθμίσεις λογισμικού, καθόλη τη διάρκεια ζωής του smartphone”


Δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ώρες/ημέρες να έχουμε τοποθετήσεις και από άλλους κατασκευαστές.

Τώρα μάλιστα θα μιλήσει Samsung για προβληματικές μπαταρίες η Samsung που το note οχτώ δεν ξεκινά αν καταναλωθεί και τελειώσει η μπαταρία και μάλιστα γίνεται αντικατάσταση συσκευών σούπερ. Φυσικά και η LG έχει δικαίωμα να μιλήσει τα bootloop τα ξεχνάνε. Η apple Δεν είχε τίποτα να χάσει αν έβγαζε ένα πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών και στα 50 € και της αντικαθιστούσε εγώ δίχως κάποιο άλλο πρόβλημα τίποτα δεν θα μαθευόταν τώρα θα κυλούσαν υπέροχα απλά η μηλο εταιρεία έβαλε τα χεράκια της και εβγαλε τα ματάκια της. Δημιούργησε ουσιαστικά θέμα χωρίς να υπάρχει

Τελευταία επεξεργασία από: billytilaver, 29/12/2017 - 14:54


#417   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/12/2017 - 15:25

Τώρα μάλιστα θα μιλήσει Samsung για προβληματικές μπαταρίες η Samsung που το note οχτώ δεν ξεκινά αν καταναλωθεί και τελειώσει η μπαταρία και μάλιστα γίνεται αντικατάσταση συσκευών σούπερ. Φυσικά και η LG έχει δικαίωμα να μιλήσει τα bootloop τα ξεχνάνε. Η apple Δεν είχε τίποτα να χάσει αν έβγαζε ένα πρόγραμμα αντικατάστασης μπαταριών και στα 50 € και της αντικαθιστούσε εγώ δίχως κάποιο άλλο πρόβλημα τίποτα δεν θα μαθευόταν τώρα θα κυλούσαν υπέροχα απλά η μηλο εταιρεία έβαλε τα χεράκια της και εβγαλε τα ματάκια της. Δημιούργησε ουσιαστικά θέμα χωρίς να υπάρχει

Βγάλανε ανακοίνωση όλοι για το θέμα ΥΠΟΧΡΟΝΙΣΜΟΥ. Δεν σου είπανε οτι οι μπαταρίες δεν έχουν προβλήματα ή μπορεί να μην εμφανίσουν. Τα κάνετε όλα αχταρμά απλά για να πείτε κάτι; Φυσικά και θα υπάρχουν ελλατωματικές μπαταρίες που άν τις αφήσεις να φτάσουν αρκετές φορές στο 0% να εμφανίσουν memory affect. Αυτά τα ζητήματα όμως είναι περιορισμένα και για την μειοψηφία δεν θα καίμε την πλειοψηφία. Είναι πολύ πιό τίμιο να σβήσει το Note 8 λόγω πρόβλημα μπαταρίας απο το να τρέχει στο 1/3 της ισχύ του για μήνες ή και χρόνια. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες...

Το σωστό είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ να βάλουν ένδειξη με ποσοστό και χρονικό όριο φθοράς-αλλαγής μπαταρίας. Να ετοιμάζεται σωστά ο χρήστης και να μην ταλαιπωρείτε με όλα αυτά τα ζητήματα.


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 29/12/2017 - 15:27


#418   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 29/12/2017 - 15:26

Ο θόρυβος που έχει ξεσπάσει με αφορμή την πρακτική της Apple δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους μεγαλύτερους κατασκευαστές συσκευών Android να δηλώσουν ότι ουδέποτε έπραξαν κάτι τέτοιο, ούτε σκόπευαν ποτέ να το κάνουν.
 
Σήμερα μας έρχονται σχετικές δηλώσεις από εκπροσώπους των Samsung, LG, HTC και Motorola (Lenovo).
 

HTC: “Δεν είναι κάτι που θα κάναμε”

 

Motorola (Lenovo): “Δεν επιβραδύνουμε την απόδοση του επεξεργαστή λόγω παλαιότητας της μπαταρίας”

 

LG: “Δεν το κάναμε ποτέ, και δεν θα το κάνουμε ποτέ. Ενδιαφερόμαστε για το τί μπορεί να σκεφτούν οι πελάτες μας”

 

Samsung: “Η ποιότητα των προϊόντων μας αποτελεί πάντοτε την πρώτη προτεραιότητά μας. Διασφαλίζουμε την εκτατεμένη διάρκεια ζωής των μπαταριών μας με πολλές δικλείδες ασφαλείας, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται αλγόριθμοι που ελέγχουν τη διάρκεια φόρτισης και το ρεύμα φόρτισης. Δεν μειώνουμε την απόδοση του επεξεργαστή με αναβαθμίσεις λογισμικού, καθόλη τη διάρκεια ζωής του smartphone”

 

Δεν αποκλείεται μέσα στις επόμενες ώρες/ημέρες να έχουμε τοποθετήσεις και από άλλους κατασκευαστές.

 

να'σαι καλά έκλαψα από τα γέλια ειδικά με την δήλωση της Samsung  :lol:  :lol:  :lol: 


giphy.gif



#419   GRchris

GRchris

    iPH Addict

  • 840 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S Plus
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 29/12/2017 - 15:28

να'σαι καλά έκλαψα από τα γέλια ειδικά με την δήλωση της Samsung  :lol:  :lol:  :lol:

giphy.gif

Άσχετο με το θέμα που συζητείται πάντως. Φιλικά...

Ήταν κατασκευαστικό το πρόβλημα.

galaxynote7_info_2.jpg


Τελευταία επεξεργασία από: GRchris, 29/12/2017 - 15:30


#420   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 29/12/2017 - 15:29

Βγάλανε ανακοίνωση όλοι για το θέμα ΥΠΟΧΡΟΝΙΣΜΟΥ. Δεν σου είπανε οτι οι μπαταρίες δεν έχουν προβλήματα ή μπορεί να μην εμφανίσουν. Τα κάνετε όλα αχταρμά απλά για να πείτε κάτι; Φυσικά και θα υπάρχουν ελλατωματικές μπαταρίες που άν τις αφήσεις να φτάσουν αρκετές φορές στο 0% να εμφανίσουν memory affect. Αυτά τα ζητήματα όμως είναι περιορισμένα και για την μειοψηφία δεν θα καίμε την πλειοψηφία. Είναι πολύ πιό τίμιο να σβήσει το Note 8 λόγω πρόβλημα μπαταρίας απο το να τρέχει στο 1/3 της ισχύ του για μήνες ή και χρόνια. Ελπίζω τώρα να κατάλαβες...
Το σωστό είναι ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ να βάλουν ένδειξη με ποσοστό και χρονικό όριο φθοράς-αλλαγής μπαταρίας. Να ετοιμάζεται σωστά ο χρήστης και να μην ταλαιπωρείτε με όλα αυτά τα ζητήματα.

Το πρόβλημα είναι άλλο προσπαθούμε να δικαιολογήσουμε εταιρείες οι οποίες και αυτές με τη σειρά τους κατέστρεψαν κινητά. Είτε λέγονται iphone είτε samsung είτε lg. Δεν υπάρχει καλή και κακή εταιρεία όλοι σκέφτονται το κέρδος δεν υπάρχει σωστό και λάθος υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και όλες οι απόψεις είναι σεβαστές. Στην τελική αν το κρίνουμε όλα τα κινητά το ίδιο πράγμα επιτελούν λίγο κάμερα λίγο GPS λίγο facebook λίγο instagram και λίγο σερφάρισμα.

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 4

0 μέλη, 4 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες