Καλησπέρα σας, αντιμετοπίζω το τελευταίο διάστημα μεγάλο θεμα με την αλυσιδα καταστημάτων Κωτ.. (ελπίζω να καταλαβατε χωρίς να θυγουμε δημοσίως εταιρείες).
Ειχα αγορασει αρχικα ενα iPhone 8 Plus στης 22/11 και την αλλη μερα στης 23/11 το πηγα πισω στο καταστημα απ οπου το παρελαβα και τους παραπονεθηκα για προβληματα που αφορουν καποια εσωτερικα περιφερειακα σημαδια καθως και σκονη στο εσωτερικο της πισω διπλης καμερας, κι επισης παρατηρησα και προβλημα στο ακουστηκο με εναν περιεργο ηχο που ακουγονταν οταν εκανα κλησεις κυριος μεσω wifi ή 4G.
Οι υπαλιλοι του καταστηματος δεν δεχονται να παρουν τη συσκευη για την οποια ισχυει η DOA και αναγκαζομαι να τηλεφωνισω στα κεντρικα στην Αθηνα για να βγαλω καποια ακρη.
Τα κεντρικα μου ζητουν να μιλησω αρχικα με την Apple και διφορετικα με το επισημο service την infoquest οπου μου δινουν και τηλεφωνα. Επισης απ τα κεντρικα της συγγεκριμενης εταιριας μου ειπαν αν θελω μετα απο χιλια ζορια να το αφησω στο καταστημα απ οπου το αγορασα αλλα και παλι δεν θα υπηρχε καποιο οφελος γιατι θα το στελναν και οι ιδιοι στην infoquest.
Τελος παντων επειδη εφυγα για εξωτερικο στης 24 δεν προλαβα να κανω κατι απ αυτα εφοσον και παλι το φυσικο καταστημα δεν δεχοτανε τη συσκευη μου κι ετσι το στελνω 6/12 στην infoquest. Η infoquest δεχετε την συσκευη μου κανει ολους τους ελεγχους (ακομη διαπιστωνει οτι υπηρχαν καποια συμαδια στη συσκευη κατα την εισοδο στο service, ειναι τα σημαδια απ το εργοστασιο που διαπιστωσα κατα το unboxing) και μου στελνει την ιδια τη συσκευη πισω με ακομα περισσοτερα σημαδια.
Αγανακτησμενος μιλαω με την αρχικη εταιρια που με παρεπεμψε στην infoquest δηλ την Κωτ.. και δεν αναγνωριζουν με τιποτα το οτιδηποτε, κι εγω αυτη τη στιγμη εχω στα χερια μου μια συσκευη με κολλες και περισσοτερα χτυπηματα απο την infoquest που θεωρειτε το επισημο service της apple αυτη τη στιγμη. Ακομα το καταστημα Κωτ.. αρνηται να δωσει DOA ενω στην σελιδα του μιλαει για DOA σε κινητα τηλεφωνα.
Να επισημανω ακομη οτι τη συσκευη την εχω αγορασει με δανειοδοτηση για δυο χρονια και μου βγαινει περιπου στην τιμη 1100Ευρω κι εχω δωσει μπροστα σχεδον τα μισα και πληρωσα και τη δωση κατι μερες πριν εκδοθει.
Πειτε μου αν ειναι δυνατον τι μπορω να κανω, βοηθιστε με αν ξερει κανεις κατι γιατι ειμαι τελειως απειρος επι του θεματος και δεν ξερω αν θα βγαλω με ολη αυτη την ψυχικη φθορα ακρη. Και ειναι εδω και τοσο καιρο το ζητημα μου στον αερα....?
Επισης ερηξα μια ματια και στο συγγεκριμενο:
http://www.iphonehel...m/topic/128550-εγγύηση-apple-στην-ελλάδα-τι-ισχύει-τελικά/
Καταρχάς να πούμε πως επίσημα Service, με τη πραγματική έννοια του όρου, όλους αυτούς εδώ δε τους λες.
"Μεσολαβητές" για την Apple είναι. Κοινώς, εξουσιοδοτημένα κέντρα.
Στα του DOA, πάει αυτό πλέον. Ξέχασε το. Έπρεπε να το κυνηγήσεις τότε όπως είχαμε πει στο άλλο Topic που είχες ανοίξει.
Εκτός τώρα του ΣτΚ που αναφέρθηκε, καλό θα ήταν να μιλήσεις και με ΙΝ.ΚΑ.
Εγώ στη θέση σου θα μίλαγα και με το Support της Apple για να ανοίξεις Case απο τη στιγμή που η Info στο επέστρεψε με επιπλέον σημάδια.
Στο Support, αν θες να το προχωρήσες περισσότερο, μιας και όπως λες η συσκευή ήταν εξ' αρχής με σημάδια, μπορείς να ζητήσεις ευγενικά να σε συνδέσουν με το Customer Relations.
Εκεί να είσαι καταρχάς προετοιμασμένος γιατί μιλάνε αγγλικά, να τους αναφέρεις ο,τι έχει γίνει επ ακριβώς.
Όμως το κακό εδώ είναι πως τελευταία δεν το κάνουν εύκολα πλέον.
Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 13/12/2017 - 23:20.