Έχω να κάνω μία ερώτηση. Αν κάποιος διαπιστώσει πρόβλημα στο τηλέφωνο, κατα την αγορά του (απευθείας στο κατάστημα) και απαιτήσει αλλαγή με καινούρια συσκευή... υποτίθεται οτι πρέπει να αλλαχθεί αμέσως...; Η θα πρέπει να σταλεί στο service για να επιβεβαώσει το πρόβλημα πρώτα;
Αν εισαι μεσα σε DOA που ουσιαστηκα αυτο εξαρτατε απο την πολιτικη του καθε καταστηματος πρεπει να το στειλεις εκει και αν δεχονται DOA σε iphone οπως και στα υπολοιπα κιν, το στελνουν αυτοι στο επισημο service της apple και κρινει αναλογα.
Σημαντικο οτι η Apple αν θα δωσει DOA δεν πρεπει να εχει περασει η διαρκεια των 7 ημερων απο την αγορα, ιδαλλος θα λαβεις ανακασκευασμενη συσκευη.
Κι επισης σημαντικο να κοιταμε την πολιτικη της καθε εταιρειας, εγω απο την εταιρεια που εκανα την αγορα μου πανω στην πολιτικη της που αναγραφετε στην επισημη της ιστοσελιδα δεν εξαιρει τα iphone. Ακομη πριν την αγορα εχεις δικαιωμαι να ζητησεις να σου δωσουν γραπτος αυτη την πολιτικη που ακολουθουν.
Εγω τωρα ειμαι ειδικη περιπτωση διοτι αν και η πολιτικη οριζει DOA η εταιρεια Κωτ δεν μου την εδωσε!
Τελευταία επεξεργασία από: mrdjgiorgis, 19/12/2017 - 23:54