Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * * 1 ψήφοι

Νέα διαδικασία για την ακύρωση αιτημάτων φορητότητας


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
39 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#1   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 22/12/2017 - 01:20

Βελτιώσεις στη διαδικασία ακύρωσης αιτημάτων φορητότητας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν εμφανιστεί, αποφάσισε με την Απόφασή της ΑΠ.: 837/2/30-11-2017 να εισάγει η ΕΕΤΤ θέτοντας τον καταναλωτή στο επίκεντρο της διαδικασίας. Η ακύρωση αιτήματος φορητότητας αριθμών ευθυγραμμίζεται πλήρως με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης που διαθέτουν οι συνδρομητές στις συμβάσεις από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος, όπως ορίζει η νομοθεσία περί προστασίας του καταναλωτή.

Με τη νέα διαδικασία που θα εφαρμοστεί από τις 3 Ιουνίου του 2018 ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης μόνον εάν αυτή έγινε από απόσταση ή εκτός εμπορικού καταστήματος (π.χ. τηλεφωνικά).

 

Στο διάστημα αυτό των 14 ημερών η αίτηση φορητότητας δεν προωθείται προς υλοποίηση και ο συνδρομητής έχει το χρονικό περιθώριο να υπαναχωρήσει αζημίως χωρίς να παρέχει καμία εξήγηση των λόγων που τον οδήγησαν στην υπαναχώρηση.

Για τη διευκόλυνση της υποβολής αιτημάτων ακύρωσης όλοι οι πάροχοι με περισσότερους από 50.000 συνδρομητές θα έχουν την υποχρέωση να παρέχουν τη δυνατότητα υποβολής μέσω τηλεφωνικής κλήσης σε αυτοματοποιημένο σύστημα IVR (Interactive Voice Response).

Η λήψη της ανωτέρω Απόφασης έγινε σε συνέχεια σχετικής δημόσιας διαβούλευσης που είχε διεξάγει η ΕΕΤΤ στο διάστημα από 27 Ιουλίου μέχρι 21 Σεπτεμβρίου 2017.


Behind the Scenes...

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2   iPhoneHellas

iPhoneHellas

    iPH Admin

  • 640.961 μηνύματα
  • Twitter:@iphonehellas
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6 Plus
  • Tablet:iPad 3 +4G
  • GameCenter:iPhoneHellas

Δημοσίευση 22/12/2017 - 01:22

Με την υπάρχουσα διαδικασία, εάν κάποιος χρήστης πραγματοποιήσει αίτημα φορητότητας, αυτό καταχωρείται άμεσα από το «νέο» πάροχό στο σύστημα. Ο «παλιός» πάροχος «το βλέπει» και επιστρέφει με νέα προσφορά.

 

Αν κατάλαβα καλά, η νέα διαδικασία θα δημιουργήσει προβλήματα στους χρήστες καθώς οι "παλιοί" πάροχοι θα βλέπουν πλέον πολύ αργά το αίτημα στο σύστημα, όταν ο πελάτης δεν θα έχει πια δικαίωμα υπαναχώρησης καθώς θα έχει επέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.

 

Σωστά;


Behind the Scenes...

#3   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/12/2017 - 01:35

Σωστά. Νομίζω η επόμενη κίνηση θα είναι η μετάβαση στην καρτοκινητή και χωρίς πολλούς κινδύνους για τους καταναλωτές.
Υπάρχει κανείς νοήμων άνθρωπος που να πιστεύει πως αυτή η κατάσταση θα οφελήσει τους καταναλωτές; Θα λες στον πάροχο υπογράφω με vodafone και τι θα γίνεται θα πρέπει ο υπάλληλος της cosmote να γίνει ψυχολόγος μαντεύοντας τι θα κάνει ο εκάστωτε πελάτης;
Τι διάλο απέτυχαν μου φαίνεται με τα κανάλια να τα κάνουν 4 και αποφάσισαν να περιορίσουν και τους παρόχους σε 1 ή 2 το πολυ;

#4   kinezaki

kinezaki

    iPH User

  • 190 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini Retina +4G

Δημοσίευση 22/12/2017 - 12:15

ειχα μια προσφορα στη κοσμοτε καλη και οταν τους καλεσα μετα απο δεκα μερες κανουν την παπια....
απο ποτε θα ισχυει ο καινουργιος νομος?
τωρα πχ ισχυει ακομα το παλιο καθεστως ? σκεφτομαι να την κανω να παω αλλου και να το μαθουν να κλαφτουν να φανε ακυρο ...αιντε 



#5   xxxxxx

xxxxxx

    iPH Guru

  • 9.340 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/12/2017 - 12:27

ειχα μια προσφορα στη κοσμοτε καλη και οταν τους καλεσα μετα απο δεκα μερες κανουν την παπια....
απο ποτε θα ισχυει ο καινουργιος νομος?
τωρα πχ ισχυει ακομα το παλιο καθεστως ? σκεφτομαι να την κανω να παω αλλου και να το μαθουν να κλαφτουν να φανε ακυρο ...αιντε

Απόντο 2018 νομίζω. Το πιο λογικό είναι να βρέθηκαν όλοι πάροχοι και να συμφώνησαν μαζί πως θα κινηθούν οπότε δέσμευσαν και τον εεττ. Δε σε ποια περιοχή μένεις δες αν υπάρχουν προβλήματα μιλώντας και με άλλους κατοίκους εκεί της γύρω περιοχής και για μένα κοιμήσου καλύτερα προς Vodafone.

#6   kinezaki

kinezaki

    iPH User

  • 190 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 6S
  • Tablet:iPad mini Retina +4G

Δημοσίευση 22/12/2017 - 12:54

Απόντο 2018 νομίζω. Το πιο λογικό είναι να βρέθηκαν όλοι πάροχοι και να συμφώνησαν μαζί πως θα κινηθούν οπότε δέσμευσαν και τον εεττ. Δε σε ποια περιοχή μένεις δες αν υπάρχουν προβλήματα μιλώντας και με άλλους κατοίκους εκεί της γύρω περιοχής και για μένα κοιμήσου καλύτερα προς Vodafone.

απο καλοκαιρι του 2018 μηπως?|
το σημα φοβαμαι..... και τον ιντερνετ 4γ αν εχουν



#7   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 13:21

Προσωπικά άλλο βλέπω ότι εννοεί ο νόμος και διορθώστε με αν είμαι λάθος. Μέχρι τώρα όταν έβλεπαν αίτηση για φορητότητα υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις που οι πάροχοι έτρεχαν, τις υλοποιούσαν και μετά σου έλεγαν end of story τώρα ήρθες σε εμάς δεν μπορείς να κάνεις ακύρωση και να γυρίσεις πίσω. 

Ουσιαστικά με την απόφαση αυτή δίνει χρόνο στον "παλιό" πάροχο να κινηθεί πιο άνετα με προσφορά μόλις μπει στο σύστημα και στον καταναλωτή να μην μπλέξει με καταστάσεις όπως περιέγραψα πάνω απλά για να πάρει μια καλύτερη προσφορά. Το μειονέκτημα είναι ότι η διαδικασία θα μπορεί να φτάσει και τις 2 εβδομάδες πλέον.



#8   MethAvrio

MethAvrio

    iPH Addict

  • 792 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 22/12/2017 - 14:44

Net Neutrality



#9   PaNoSS®

PaNoSS®

    iPH User

  • 158 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8 Plus

Δημοσίευση 22/12/2017 - 14:52

Προσωπικά άλλο βλέπω ότι εννοεί ο νόμος και διορθώστε με αν είμαι λάθος. Μέχρι τώρα όταν έβλεπαν αίτηση για φορητότητα υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις που οι πάροχοι έτρεχαν, τις υλοποιούσαν και μετά σου έλεγαν end of story τώρα ήρθες σε εμάς δεν μπορείς να κάνεις ακύρωση και να γυρίσεις πίσω. 

Ουσιαστικά με την απόφαση αυτή δίνει χρόνο στον "παλιό" πάροχο να κινηθεί πιο άνετα με προσφορά μόλις μπει στο σύστημα και στον καταναλωτή να μην μπλέξει με καταστάσεις όπως περιέγραψα πάνω απλά για να πάρει μια καλύτερη προσφορά. Το μειονέκτημα είναι ότι η διαδικασία θα μπορεί να φτάσει και τις 2 εβδομάδες πλέον.

αυτό ακριβώς κατάλαβα κ εγώ φίλε μου..


Τελευταία επεξεργασία από: PaNoSS®, 22/12/2017 - 14:52


#10   agnostos13

agnostos13

    iPH Contributor

  • 1.823 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α
  • Κινητό: iPhone 3G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 15:43

3 σημαντικά ζητήματα που πρέπει να ξεκαθαριστούν:

-αν η υπαναχώρηση γίνεται μόνο εξ αποστάσεως πως θα διατηρείται το δικαίωμα εφόσον πολλές εταιρείες σου λένε να πας σε κάποιο κατάστημα να υπογράψεις αυτό που συμφώνησες εξ αποστάσεως;
-εφόσον δεν προωθείται το αίτημα για 14 μέρες σημαίνει οτί πρέπει να περιμένεις 14 ημέρες για να γίνει η μεταφορά...και αν ναι ενημερώνεται ο παλαιός πάροχος στην αρχή του 14ημέρου για να κάνει προσφορά ή στο τέλος;
-εφόσον λαμβάνεις την υπηρεσία στο τέλος του 14ημέρου πως γνωρίζεις οτι σε καλύπτει για να αποφασίσεις να παραμείνεις ή όχι καθώς η λογική της επαναχώρησης έχει να κάνει με το εαν είσαι ευχαριστημένος από αυτό που έλαβες...όμως αν δεν έχεις λάβει αυτό που αγόρασες πως θα αποφασίσεις αν σου κάνει ή όχι;



#11   ChrisDs

ChrisDs

    iPH Contributor

  • 941 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone X

Δημοσίευση 22/12/2017 - 15:54

3 σημαντικά ζητήματα που πρέπει να ξεκαθαριστούν:

-αν η υπαναχώρηση γίνεται μόνο εξ αποστάσεως πως θα διατηρείται το δικαίωμα εφόσον πολλές εταιρείες σου λένε να πας σε κάποιο κατάστημα να υπογράψεις αυτό που συμφώνησες εξ αποστάσεως;
-εφόσον δεν προωθείται το αίτημα για 14 μέρες σημαίνει οτί πρέπει να περιμένεις 14 ημέρες για να γίνει η μεταφορά...και αν ναι ενημερώνεται ο παλαιός πάροχος στην αρχή του 14ημέρου για να κάνει προσφορά ή στο τέλος;
-εφόσον λαμβάνεις την υπηρεσία στο τέλος του 14ημέρου πως γνωρίζεις οτι σε καλύπτει για να αποφασίσεις να παραμείνεις ή όχι καθώς η λογική της επαναχώρησης έχει να κάνει με το εαν είσαι ευχαριστημένος από αυτό που έλαβες...όμως αν δεν έχεις λάβει αυτό που αγόρασες πως θα αποφασίσεις αν σου κάνει ή όχι;

Η λογική λέει ότι μέσα σε αυτές τις 14 μέρες θα επικοινωνεί ο τωρινός πάροχος για να κάνει προσφορά και τα συναφή χωρίς να υπάρχει η πίεση να γίνει εδώ και τώρα η διαδικασία με κίνδυνο να χάσει τον πελάτη. Επίσης ο πελάτης δεν βρίσκεται προ εκπλήξεων αφου αρκετές φορές ο καινούργιος πάροχος εκπλήρωνε την αίτηση φορητότας πολύ γρήγορα ώστε να τον "κλειδώσει" με αποτέλεσμα ο πελάτης να χάνει κάποια καλύτερη προσφορά από τον παλιό του πάροχο.
 

Όλα αυτά με βάση την λογική, τώρα στην πράξη με τους παροχους που έχουμε στην χώρα μας που καταπατάνε κάθε έννοια του ανταγωνισμού με εναρμονισμένες πρακτικές και δεν τους πειράζει κανένας θα δούμε τι θα γίνεται τελικά.


Τελευταία επεξεργασία από: ChrisDs, 22/12/2017 - 15:54


#12   manosvitacar

manosvitacar

    iPH Community Leader

  • 12.917 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Air 2

Δημοσίευση 22/12/2017 - 15:57

Δυστυχώς όλα πάνε υπέρ των παροχών .


Sent from my iPhone using Tapatalk

#13   alej

alej

    iPH Elite Poster

  • 3.333 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 8
  • Tablet:iPad Air +4G
  • GameCenter:ALEJSALONICA

Δημοσίευση 22/12/2017 - 17:54

Enjoy capitalism!


Sent from my iPhone using Tapatalk

#14   gousias

gousias

    iPH Contributor

  • 1.037 μηνύματα
  • Φύλο: Δ/Α

Δημοσίευση 04/01/2018 - 10:31

Αν το αίτημα υπαναχώρησης αποστέλλεται εντός 14 ημερολογιακών ημερών, συντρέχει κάποιος παράγοντας ώστε να απορριφθεί; Υπάρχει δικλείδα όπου προβλέπει αν μέσα σε αυτές τις 14 ημέρες έχει δοθεί ημερομηνία σύνδεσης στο δίκτυο του νέου παρόχου τότε η υπαναχώρηση πρέπει να αποσταλεί τουλάχιστον 3 ημέρες νωρίτερα από αυτή τη δοθείσα ημερομηνία;

#15   el3ctronick

el3ctronick

    iPH Enthousiast

  • 493 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 7 Plus
  • Tablet:iPad Air

Δημοσίευση 07/01/2018 - 22:21

δεν νομιζω οτι αυτο βοηθαει τις εταιρειες ομως..γιατι καμμια εταιρεια δεν θελει να χανει πελατες..ισως τωρα ειναι πιο γρηγορο να διαπραγματευτεις...θα τους λες παιδια την κανω...και δεν εχει μα μου σου ξου του.. γιατι παλια επαιρνα τηλεφωνο και ελεγα να μου κανουν καλυτερη τιμη..καναν την παπια πως δεν γινεται..και οταν ερχοταν η αιτηση φορητοτητας ως δια μαγειας εκαναν καλη τιμη.. τωρα μπορει να αποφευγεται αυτο.. αφου και η εταιρεια δεν θα εχει δευτερη ευκαιρια



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 3

0 μέλη, 3 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες