Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και η επίθεση του Instagram (και κατ’ επέκτασιν της Facebook) στο YouTube εκδηλώνεται με το λανσάρισμα του IGTV. Πρόκειται για μια νέα εφαρμογή για συσκευές Android και iOS, η οποία θα περιλαμβάνει videos διάρκειας έως μίας ώρας.
Η παρουσίαση του IGTV ξεκίνησε με την ανακοίνωση ότι το Instagram έχει ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες και στη συνέχεια ακολούθησε το λανσάρισμα του IGTV. Η νέα εφαρμογή θα είναι προσβάσιμη και μέσα από το Instagram, ενώ διαφοροποιείται από το YouTube και το Facebook Watch για το γεγονός ότι το βάρος πέφτει καθαρά στον mobile χρήστη με videos σε κάθετη διάταξη.
Ο χρήστης θα μπορεί να πλοηγηθεί στα videos με swipes αντί των παραδοσιακών media buttons. Η εφαρμογή ανοίγει απευθείας σε κάποιο video που ξεκινά να παίζει αυτόματα και όχι σε κάποια αρχική οθόνη απ’ όπου επιλέγεις video. Με ένα swipe προς τα επάνω θα εμφανίζονται περισσότερα videos ταξινομημένα σε διάφορες κατηγορίες όπως For You, Popular, Following και Continue Watching, καθώς και μπάρα αναζήτησης.
Κάθε χρήστης θα έχει αυτόματα το δικό του κανάλι, όπως συμβαίνει και στο YouTube, ενώ θα του προσφέρεται η δυνατότητα να ανεβάσει τα videos του τόσο μέσω της εφαρμογής, όσο και από υπολογιστή. Επίσης, στα videos θα υπάρχουν κανονικά οι λειτουργίες like, comment και direct, όπως στο Instagram.
via techgear