Σε δυσλειτουργία του συστήματος προκύπτουν διάφορα, ενδεικτικά το beach ball, kernel panics, ασυνήθεις οθόνες, pop-ups. Συνήθως αυτές οι καταστάσεις είναι διαχειρίσιμες, ενώ σημαντική βοήθεια μπορεί να προσφέρει η περιγραφή του προβλήματος όπως περιγράφεται στο άρθρο πως να διατυπώσετε ένα αποτελεσματικό αίτημα για τεχνική υποστήριξη.
Υποστηρικτικά, μπορείτε να κάνετε χρήση της Console (/Applications/Utilities), μιας εφαρμογής του macOS που τις καταγράφει. Για πρόσβαση στην κονσόλα τουλάχιστον στην version 10.13 High Sierra, στο Spotlight πληκτρολογείτε console και Enter.
Στα User Reports έχουν καταγραφεί τα επί μέρους περιστατικά με τους χαρακτηρισμούς .crash, .panic, κλπ., ενώ στην τρίτη στήλη είναι το σχετικό log.
Αν ζητηθεί λοιπόν από τους φίλους που προσπαθούν να σας βοηθήσουν το report του σφάλματος, click μέσα στο εμπλεκόμενο log, πατάτε τα πλήκτρα command-A για να επιλέξετε το report, command-C για να το αντιγράψετε και με command-V το ανεβάζετε στο νήμα.
Τελευταία επεξεργασία από: giodis, 04/08/2018 - 09:09