Ενδιαφέρουσα ιστορία του Kif Leswing για το Business Insider, σχετικά με μια "μυστική" συνάντηση που οργάνωσε η Apple με επιλεγμένους ανεξάρτητους προγραμματιστές στη Νέα Υόρκη πέρυσι:
Η Apple επιθυμεί να προσαρμόσει το μοντέλο αγοράς εφαρμογών μέσω του App store στις σύγχρονες απαιτήσεις των καιρών, επιταχύνοντας τη μετάβαση προς ένα συνδρομητικό μοντέλο στο οποίο οι χρήστες δεν θα πληρώνουν μία φορά για την αγορά της εφαρμογής αλλά θα χρεώνονται σε τακτική βάση. Το μερίδιο της Apple θα εξακολουθήσει να είναι 30% επί του κόστους συνδρομής ωστόσο αν ένας πελάτης συνεχίσει τη συνδρομή του μετά το πέρας ενός έτους το μερίδιο της Apple θα μειωθεί στο 15%.
Κατά τη "μυστική" αυτή συνάντηση, η Apple υπογράμμισε ότι το μοντέλο πωλήσεων εφαρμογών αλλάζει δραστικά χρόνο με το χρόνο. Πλέον, οι εφαρμογές τις οποίες οι χρήστες αγοράζουν (μία φορά) αντιπροσωπεύουν μόλις το 15% των συνολικών πωλήσεων εφαρμογών!
via Business Insider