Όχι δεν είναι έτσι, τους το στέλνεις και αυτοί κρίνουν πόσο κοστίζει η επισκευή και σου δίνουν το 70% το προβλήματος. Από την άλλη η istore σου παίρνει χρήματα μέχρι 199ευρώ αναλόγως το iPhone, για αντικατάσταση εάν δεν φτιάχνετε το πρόβλημα που εχει ή για άλλαγμα σπασμένης οθόνης, όλα τα αλλα προβλήματα είναι δωρεάν.
Στο site του Ξηρογιαννόπουλου πάντως γράφει αυτό:
- Στην περίπτωση θραύσης ή ζημιάς από νερά θα πρέπει να αποστέλλονται φωτογραφίες από την ζημιωμένη συσκευή και να προσκομίζεται το τιμολόγιο επισκευής ή αντικατάστασης.
Και στους όρους της Generali αυτό:
Τυχαία Θραύση Οθόνης/Κρυστάλλων της ασφαλισµένης συσκευής Καλύπτεται η "Τυχαία Θραύση οθόνης ή/και κρυστάλλου ασφαλισµένης συσκευής". Σε περίπτωση επέλευσης του ασφαλισµένου κινδύνου και ζηµίας, καλύπτεται το κόστος επισκευής µε βάση τα νόµιµα τιµολόγια και σε περίπτωση αποδεδειγµένης µη επισκευής, καλύπτεται η αντικατάσταση του ασφαλισµένου αντικειµένου µε ανώτατο όριο ευθύνης της GENERALI το ποσό της ασφαλισµένης του αξίας.
Νερά, καλύπτεται η ασφαλισµένη συσκευή για ζηµιά από τυχαία επαφή µε νερό ή άλλο υγρό στοιχείο. Εξαιρούνται ζηµιές από εφίδρωση, ιδρώτα, ατµό. ∆ιευκρινίζεται επίσης ότι η απώλεια της ασφαλισµένης συσκευής και η µη ανεύρεσή της εντός θάλασσας, λίµνης, ποταµού δεν καλύπτεται. Καλύπτεται το κόστος επισκευής µε βάση τα νόµιµα τιµολόγια και σε περίπτωση αποδεδειγµένης µη επισκευής, καλύπτεται η αντικατάσταση του ασφαλισµένου αντικειµένου µε ανώτατο όριο ευθύνης της GENERALI το ποσό της ασφαλισµένης του αξίας.
Δεν βλέπω κάπου να λέει πως πρέπει να τους δώσεις το τηλέφωνο