Αφού έχουμε πάρει του αδερφού μου από iStorm, τα στήνουμε παράλληλα και μου σφυράει ότι έχει θέμα.
Στην κάμερα η οθόνη έδειχνε τα πάντα με μπλε φίλτρο. Ξενέρα.
Αμέσως έφυγε στο River West στο iStorm, μου είπε ότι μιλούσαν κάνα 20λεπτο με iSquare, αναγνώρισαν το πρόβλημα το οποίο δεν ήταν το μοναδικό αλλά είχε άλλα δύο σημαντικά θέματα. Το ένα ήταν η απόχρωση της οθόνης, το οποίο ναι μεν το παραδέχτηκαν και αυτό αλλά του είπαν ότι αν ερχόταν για αντικατάσταση για αυτό, θα τον έδιωχναν. Το άλλο ήταν ότι η συσκευή έκαιγε. Κυριολεκτικά κάναμε τα κατεβάσματα των εφαρμογών παράλληλα και η συσκευή του ήταν πολύ ζεστή. Το παρατήρησαν και αυτό. Αλλά το σημαντικότερο ήταν το θέμα με την κάμερα.
Του είπαν ότι κανονικά η διαδικασία που ακολουθούν, είναι να πάει στο service και από εκεί να βγει πόρισμα. Αλλά επειδή την είχε πάρει πριν από 3 ώρες και ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ υπήρχε μια ίδια από ακύρωση προπαραγγελίας, του έκαναν αντικατάσταση με ζελατινάτη. Αλλά αν είναι δυνατόν.... Τότε τι DOA υπάρχει ρε παιδιά;
Τέλος πάντων, επεισοδιακή η μέρα χθες (να ήταν αυτά τα προβλήματά μας...).
Μεσα στην ατυχία του στάθηκε τυχερός. Κανονικά όμως αυτά μια σοβαρή εταιρεία δεν τα αφήνει στην τύχη !!Επειδή είμαι στο χώρο των οικιακών ηλεκτρικων συσκευων εγώ πλυντήριο-ψυγείο με πρόβλημα κτλ δεν αφήνω στον πελάτη !! Κατευθείαν με τον πωλητη όχι το σερβις και εντολή για αντικατάσταση.Μόνο στις τηλεοράσεις μας παιδευουν αλλά και εκεί σε μηχάνημα ωρων δεν το συζηταμε!! Υπόψιν ότι doa δε δίνουν όλοι. Και εγώ πέρασα λαχτάρα χθες αλλά ήταν πιο απλό από το δικό σας. Όλα καλά..