Μετάβαση στο περιεχόμενο


Φωτογραφία
* * * * - 9 ψήφοι

Τα πρώτα iPhone Xs/Xs Max - Εντυπώσεις


  • Παρακαλούμε συνδεθείτε για να απαντήσετε
2531 μηνύματα σε αυτό το θέμα

#2026   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 22/01/2019 - 17:49

Σχολιάζοντας κι εγώ από την πλευρά μου το θέμα για τη νόμιμη εγγύηση βάσει του νόμου περί καταναλωτών, σωστά ανέφεραν παραπάνω τα παιδιά ότι ο νόμος έχει αλλάξει και η έννοια του καταναλωτή έχει μικρύνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο νόμος περί καταναλωτών κι όποιες ευεργετικές διατάξεις έχει γι' αυτούς (όπως πχ προθεσμία υπαναχώρησης 14 ημερών για τις συμβάσεις εξ αποστάσεως κλπ), εφαρμόζεται σε μικρότερο αριθμό ανθρώπων, οι οποίοι «ενεργούν για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα».

 

ΑΥΤΟ όμως δε σημαίνει ότι δεν εφαρμόζεται ο Αστικός Κώδικας και συγκεκριμένα τα άρθρα 534 ΑΚ και 554 ΑΚ, όπου τα συγκεκριμένα άρθρα κάνουν λόγο για «αγοραστή» κι όχι «καταναλωτή».

 

534 ΑΚ: «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα»

 

554 ΑΚ: «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.»

 

555 ΑΚ: «Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.»

 

 

 

Επομένως, ο κάθε αγοραστής, είτε εμπίπτει στο νόμο περί καταναλωτών, είτε είναι επαγγελματίας, έχει δικαίωμα μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά του προϊόντος, να ασκήσει τα δικαιώματα του, που πηγάζουν από το άρθρο 540 ΑΚ.

 

540 ΑΚ:  «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.»

 

Ενδεχομένως, με την αλλαγή του νόμου, οι επαγγελματίες να μην έχουν άλλα δικαιώματα που παρέχει ο νόμος περί καταναλωτών, όπως πχ το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημέρες, όταν αγοράζουν προϊόντα μέσω Ίντερνετ.

Όμως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν εμφανιστεί πρόβλημα στη συσκευή σας μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά της, είτε είστε καταναλωτής (απόδειξη λιανικής), είτε επαγγελματίας (τιμολόγιο), έχετε δικαίωμα βάσει του Αστικού Κώδικα,να ζητήσετε την επισκευή της. Αν είστε καταναλωτής, έχετε επιπλέον τα δικαιώματα που σας δίνει ο νόμος περί καταναλωτών.



Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;

#2027   NASA

NASA

    iPH Enthousiast

  • 370 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας

Δημοσίευση 22/01/2019 - 20:26

Ευχαριστουμε για την διατυπωση.



#2028   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/01/2019 - 00:00

Σχολιάζοντας κι εγώ από την πλευρά μου το θέμα για τη νόμιμη εγγύηση βάσει του νόμου περί καταναλωτών, σωστά ανέφεραν παραπάνω τα παιδιά ότι ο νόμος έχει αλλάξει και η έννοια του καταναλωτή έχει μικρύνει. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο νόμος περί καταναλωτών κι όποιες ευεργετικές διατάξεις έχει γι' αυτούς (όπως πχ προθεσμία υπαναχώρησης 14 ημερών για τις συμβάσεις εξ αποστάσεως κλπ), εφαρμόζεται σε μικρότερο αριθμό ανθρώπων, οι οποίοι «ενεργούν για λόγους οι οποίοι δεν εμπίπτουν στην εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα».

 

ΑΥΤΟ όμως δε σημαίνει ότι δεν εφαρμόζεται ο Αστικός Κώδικας και συγκεκριμένα τα άρθρα 534 ΑΚ και 554 ΑΚ, όπου τα συγκεκριμένα άρθρα κάνουν λόγο για «αγοραστή» κι όχι «καταναλωτή».

 

 

534 ΑΚ: «Ο πωλητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα»

 

 

554 ΑΚ: «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.»

 

 

 

555 ΑΚ: «Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.

 

Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής.»

 

 

 

 

Επομένως, ο κάθε αγοραστής, είτε εμπίπτει στο νόμο περί καταναλωτών, είτε είναι επαγγελματίας, έχει δικαίωμα μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά του προϊόντος, να ασκήσει τα δικαιώματα του, που πηγάζουν από το άρθρο 540 ΑΚ.

 

540 ΑΚ:  «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες· 2. να μειώσει το τίμημα· 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.»

 

 

Ενδεχομένως, με την αλλαγή του νόμου, οι επαγγελματίες να μην έχουν άλλα δικαιώματα που παρέχει ο νόμος περί καταναλωτών, όπως πχ το δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα σε 14 ημέρες, όταν αγοράζουν προϊόντα μέσω Ίντερνετ.

 

Όμως, κατά την ταπεινή μου γνώμη, αν εμφανιστεί πρόβλημα στη συσκευή σας μέσα σε 2 χρόνια από την αγορά της, είτε είστε καταναλωτής (απόδειξη λιανικής), είτε επαγγελματίας (τιμολόγιο), έχετε δικαίωμα βάσει του Αστικού Κώδικα,να ζητήσετε την επισκευή της. Αν είστε καταναλωτής, έχετε επιπλέον τα δικαιώματα που σας δίνει ο νόμος περί καταναλωτών.

Μου φαίνεται εξαιρετικά ενδιαφέρον και εφικτό το παραπάνω.

 

Technicality πιθανότατα. Πιθανότατα επίσης έγινε από αμέλεια και όχι από πρόθεση. Ξέχασαν να αλλάξουν τη λέξη αγοραστής παντού.

 

Το ερώτημα είναι το πως θα αντιδράσουν οι αντιπροσωπείες...



#2029   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 23/01/2019 - 00:14

από αμέλεια δεν έγινε σίγουρα, καθώς τα άρθρα του ΑΚ έχουν γενικότερη ισχύ και εφαρμόζονται σε όλες τις συμβάσεις πώλησης, ανεξάρτητα αν συμβάλλεσαι ως καταναλωτής ή ως επαγγελματίας.

 

γενικά το πνεύμα του νόμου και ιδιαίτερα του νόμου περί καταναλωτών είναι η διεύρυνση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και φυσικά η προστασία τους.

 

η αλλαγή που έγινε στο νόμο, για το ποιος θεωρείται καταναλωτής, οφείλεται σε προηγούμενη διχογνωμία της νομολογίας, που ερμήνευε κατά το δοκούν κάποιον ως καταναλωτή, ανάλογα με τις περιστάσεις. διαφορετικές απόψεις είχαν αναπτυχθεί και στη θεωρία.

 

τώρα φαίνεται να περιορίζεται ρητά ο ορισμός αυτός, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι χάνονται όλα τα άλλα δικαιώματα των αγοραστών.

 

τώρα, βέβαια, όλα θα φανούν στην πράξη, αλλά δε νομίζω ως προς το θέμα της διετίας να υπάρξει θέμα, καθώς ΔΕΝ επηρεάζεται, κατά τη γνώμη μου. 



#2030   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/01/2019 - 00:21

Στο θέμα της διετίας υπάρχει ΗΔΗ θέμα, καθώς όλοι, επίσημοι και μη διατυμπανίζουν το περί μη ύπαρξης δεύτερου χρόνου με τιμολόγιο και το γράφουν επίσημα στις σελίδες τους.



#2031   manu

manu

    iPH Enthousiast

  • 475 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max

Δημοσίευση 23/01/2019 - 00:27

Στο θέμα της διετίας υπάρχει ΗΔΗ θέμα, καθώς όλοι, επίσημοι και μη διατυμπανίζουν το περί μη ύπαρξης δεύτερου χρόνου με τιμολόγιο και το γράφουν επίσημα στις σελίδες τους.

ναι ε; ποιες σελίδες δηλαδή; 



#2032   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/01/2019 - 00:38

Μιιιικρά κενά υπάρχουν και τα 'χουμε ξανασυζητήσει και αλλού.

 

Πάντως με 1-2 νομικούς που το 'χα συζητήσει όταν και είχε γίνει το μπαμ με την αλλαγή, ξεκάθαρη απάντηση στο πως θα το κυνηγήσεις κανείς τελικά δεν είχα πάρει.

 

Απ' όσο πάλι καταλαβαίνω, συμφωνεί και σε επίπεδο κοινοτικών οδηγιών αλλά και με τις αποφάσεις του ΔΕΕ.


Τελευταία επεξεργασία από: nikosgnr, 23/01/2019 - 00:39

| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2033   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/01/2019 - 09:05

ναι ε; ποιες σελίδες δηλαδή; 

https://www.istorm.g...y/category/476/



#2034   nsxbass

nsxbass

    iPH Guru

  • 9.378 μηνύματα
  • Twitter:@n1ckstrat
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • GameCenter:nsxbass

Δημοσίευση 23/01/2019 - 09:07

Μιιιικρά κενά υπάρχουν και τα 'χουμε ξανασυζητήσει και αλλού.

 

Πάντως με 1-2 νομικούς που το 'χα συζητήσει όταν και είχε γίνει το μπαμ με την αλλαγή, ξεκάθαρη απάντηση στο πως θα το κυνηγήσεις κανείς τελικά δεν είχα πάρει.

 

Απ' όσο πάλι καταλαβαίνω, συμφωνεί και σε επίπεδο κοινοτικών οδηγιών αλλά και με τις αποφάσεις του ΔΕΕ.

Κοίτα εδώ υπάρχει ξεκάθαρη νομική κατάσταση.

 

Εφόσον αναφέρει με διαφορετικό όρο καταναλωτή και αγοραστή, είναι και άλλο πράγμα εκ των πραγμάτων.

 

Αν η περίφημη "αίτηση για κάλυψη διετίας" εξακολουθεί να μπορεί να γίνει προς την Apple, εγώ προσωπικά θα πίεζα ένα εξουσιοδοτημένο να την κάνει αν είχα τιμολόγιο.



#2035   giannisk82

giannisk82

    iPH Addict

  • 788 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Air +4G

Δημοσίευση 23/01/2019 - 10:59

Καλημέρα. Για να μην ανοίγω άλλο θέμα μία γρήγορη ερώτηση. Θέλω να πάρω ένα lightning to usb c καλώδιο για την ταχεία φόρτιση. Πρόσεξα ότι κυκλοφορεί το Α1656 και το Α1703. Εκτιμώ ότι το δεύτερο είναι πιο καινούργιο αλλά θα ήθελα μία επιβεβαίωση. Γνωρίζει κάποιος τις διαφορές τους;



#2036   nikosgnr

nikosgnr

    iPH Legendarious

  • 113.590 μηνύματα
  • Twitter:@nikosgnr
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • GameCenter:nikosgnr

Δημοσίευση 23/01/2019 - 11:33

Κοίτα εδώ υπάρχει ξεκάθαρη νομική κατάσταση.

 

Εφόσον αναφέρει με διαφορετικό όρο καταναλωτή και αγοραστή, είναι και άλλο πράγμα εκ των πραγμάτων.

 

Αν η περίφημη "αίτηση για κάλυψη διετίας" εξακολουθεί να μπορεί να γίνει προς την Apple, εγώ προσωπικά θα πίεζα ένα εξουσιοδοτημένο να την κάνει αν είχα τιμολόγιο.

Ναι αυτό έχει βάση.

 

Πιο πίσω αναφέρθηκε η Document γι' αυτό το θέμα, που κατά δήλωση τους θα καλύψουν το 2ο χρόνο σε τιμολόγιο.

 

Ελληνική νομοθεσία ρε.. Τρύπες παντού, κάνε αλχημείες να βρείς το δίκιο σου.


| JailBreak Means System Customization |

LG8ISzO.gif

#2037   metallurgy

metallurgy

    iPH Addict

  • 833 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: Άλλο
  • Tablet:iPad Pro 3rd gen + 4G

Δημοσίευση 24/01/2019 - 14:21

Κάτι άσχετο... αλλα τρομερό



#2038   tsitadim

tsitadim

    iPH Elite Poster

  • 2.263 μηνύματα
  • Twitter:@tsitadim
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone XS Max
  • Tablet:iPad Pro 2nd gen + 4G

Δημοσίευση 24/01/2019 - 16:55

Απλά πραγματάκια


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

#2039   Darkoulis

Darkoulis

    iPH Elite Poster

  • 2.320 μηνύματα
  • Φύλο: Άντρας
  • Κινητό: iPhone 2G
  • Tablet:iPad Pro 1st gen + 4G
  • GameCenter:Darkoulis

Δημοσίευση 24/01/2019 - 17:51

Λοιπόν, θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις περί το Space Gray Χ, Χs η βαφή/coating τι ανθεκτικότητα έχει στις γρατζουνίες; Επίσης αξίζει η αγορά το XR από το Χ η πάμε κατευθείαν στο Xs; Κάτι ακόμα σε σχέση οθόνης μέγεθος / βάρος από το 6 Plus που έχω ποιο είναι ποιο κοντά; Η δερμάτινη η ακόμα και η σιλικόνης original θήκη για το X & Xs του κάνει γρατζουνίες στο σασί; 

 

Από θέματα Burn-in της οθόνης στα X και το Xs πρέπει να με ανησυχεί; Η μπαταριά του X σε σχέση με το Xs; Καλά δεν λέω για το XR γιατί εκεί λόγο λιγότερων πίξελ και κάπου στα 2960 μπαταρία που έχει σίγουρα θα κρατάει αρκετά περισσότερο σε σχέση με το X και Xs.

 

Δεν πάω σε Xs Max γιατί δυστυχώς το χρειάζομαι το νεφρό...


Apple iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black iOS 16.7.2 Apple MacBook Air M1 8GB/512GB Gold MacOS 12.7.1


#2040   spyros6spl

spyros6spl

    iPH newbie

  • 84 μηνύματα

Δημοσίευση 24/01/2019 - 18:11

Λοιπόν, θέλω να σας κάνω μερικές ερωτήσεις περί το Space Gray Χ, Χs η βαφή/coating τι ανθεκτικότητα έχει στις γρατζουνίες; Επίσης αξίζει η αγορά το XR από το Χ η πάμε κατευθείαν στο Xs; Κάτι ακόμα σε σχέση οθόνης μέγεθος / βάρος από το 6 Plus που έχω ποιο είναι ποιο κοντά; Η δερμάτινη η ακόμα και η σιλικόνης original θήκη για το X & Xs του κάνει γρατζουνίες στο σασί;

Από θέματα Burn-in της οθόνης στα X και το Xs πρέπει να με ανησυχεί; Η μπαταριά του X σε σχέση με το Xs; Καλά δεν λέω για το XR γιατί εκεί λόγο λιγότερων πίξελ και κάπου στα 2960 μπαταρία που έχει σίγουρα θα κρατάει αρκετά περισσότερο σε σχέση με το X και Xs.

Δεν πάω σε Xs Max γιατί δυστυχώς το χρειάζομαι το νεφρό...

Έχω το xs max space grey. Αναφορικά με τα ερωτήματα σου θεωρώ ότι λόγω γυαλιού δεν έχει θέμα για γρατζουνιές αλλά μόνο οι δακτυλιες που φαίνονται.
Τώρα για τη μετάβαση από Χ σε Χr ή Χs εγώ προσωπικά δεν θα την έκανα καθόλου, θα περίμενα το επόμενο φέτος το Σεπτέμβρη. Αν ντε και καλά θέλεις να αλλάξεις το Χ προσωπικά θα πήγαινα στο Xr παρά την lcd οθόνη γιατί είναι πιο κοντά στο μέγεθος του max χωρίς να υστερεί σε χαρακτηριστικά και με καλύτερη μπαταρία. Και βέβαια πιο φθηνό.
Το top και πιο κοντά σε μέγεθος με το 6plus είναι πάντως το max και η πραγματική αναβάθμιση
Τέλος για τις θήκες δεν πιστεύω ότι υπάρχει θέμα. Έχω βάλει σιλικόνης της apple στο max μου και ολα καλά.


Sent from my iPhone XS Max using Tapatalk

Ad

Ad

Team
iPhoneHellas
3,1416 μηνύματα
Twitter: @android
Φύλο: Όπως το δει κανείς
Κινητό: Android
Tablet: Για τα κουνούπια

Γιατί να γίνετε μέλη;



Χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 18

0 μέλη, 18 επισκέπτες, 0 ανώνυμοι χρήστες