Καλημέρα, ήθελα απλά να εκφράσω την απογοήτευση μου γιατί πρέπει να στείλω για δεύτερη φορά το Xs μου στην Apple, την πρώτη φορά, τον Απρίλιο, εμφανίστηκε μήνυμα ότι δεν ήταν δυνατό να ενεργοποιηθεί το Apple Pay οπότε μου το άλλαξαν στην εγγύηση γιατί είχε πρόβλημα με το modem, και τώρα μετά από 3 μήνες άρχισε τα παλαβά με το WiFi και το 4G, δείχνει ότι είναι συνδεδεμένο αλλά δεν δουλεύει το Ίντερνετ, έχω κάνει restore, αλλαγή SIM και πάλι τα ίδια. Οπότε μετά από επικοινωνία με το support της Apple και έχοντας περάσει το remote test που κάνουν η κοπέλα μου είπε ότι λογικά είναι πρόβλημα hardware και πρέπει να το ξαναστείλω.
Βασικά το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το 4G που μπορεί να λειτουργεί κανονικά για 1-2 ημέρες αλλά ξαφνικά κολλάει και πρέπει κάνω κάθε φορά επανεκκίνηση.
Ελπίζω να το αλλάξουν και να μην μου το στείλουν πίσω.
Δεν νομίζω να είχα στείλει στο παρελθόν πάνω από μια φορά συσκευή στην Apple για επισκευή
Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk