Καλά και φέτος έχουμε το "beauty" gate !! χαχαχαχαχα το είπε ο Unbox Therapy στο youtube γιατί στο πορτραίτο με selfie το λειτουργικό παρεμβαίνει και τον κάνει πιο "ομορφο" και θα ήθελε να εχει τη δυνατότητα να το αλλάζει αυτό !!! Συμφωνώ απόλυτα πως τέλειες συσκευές δεν υπάρχουν. Εγώ θα ήθελα μόνο καλύτερο service και
δυνατότητα αντικατάστασης συσκευής με νέα σφραγισμενη πιο "ευκολα" όπως έχουν άλλες εταιρείες όχι μόνο σε τηλέφωνα αλλά και σε άλλα είδη.
Από εντυπώσεις, επειδή έχω και το Χ , βλέπω διαφορά στην κάμερα και σίγουρα το smax στην μπαταρία. Το λειτουργικό είναι εξίσου smooth με το ios12 και στο Χ και στο smax. To ηχείο λίγο πιο δυνατό.Η οθόνη τεράστια αλλά δυστυχώς δεν απέκτησε χώρο για περισσότερα εικονίδια ή σειρές. Απλά τα εικονίδια είναι μεγαλύτερα.Προσωπικά πληκτρολογώ καλύτερα στο smax αλλά αυτό είναι υποκειμενικό και ανατομικό θέμα,χαχα.
Αφού έχουμε πάρει του αδερφού μου από iStorm, τα στήνουμε παράλληλα και μου σφυράει ότι έχει θέμα.
Στην κάμερα η οθόνη έδειχνε τα πάντα με μπλε φίλτρο. Ξενέρα.
Αμέσως έφυγε στο River West στο iStorm, μου είπε ότι μιλούσαν κάνα 20λεπτο με iSquare, αναγνώρισαν το πρόβλημα το οποίο δεν ήταν το μοναδικό αλλά είχε άλλα δύο σημαντικά θέματα. Το ένα ήταν η απόχρωση της οθόνης, το οποίο ναι μεν το παραδέχτηκαν και αυτό αλλά του είπαν ότι αν ερχόταν για αντικατάσταση για αυτό, θα τον έδιωχναν. Το άλλο ήταν ότι η συσκευή έκαιγε. Κυριολεκτικά κάναμε τα κατεβάσματα των εφαρμογών παράλληλα και η συσκευή του ήταν πολύ ζεστή. Το παρατήρησαν και αυτό. Αλλά το σημαντικότερο ήταν το θέμα με την κάμερα.
Του είπαν ότι κανονικά η διαδικασία που ακολουθούν, είναι να πάει στο service και από εκεί να βγει πόρισμα. Αλλά επειδή την είχε πάρει πριν από 3 ώρες και ΚΑΤΑ ΤΥΧΗ υπήρχε μια ίδια από ακύρωση προπαραγγελίας, του έκαναν αντικατάσταση με ζελατινάτη. Αλλά αν είναι δυνατόν.... Τότε τι DOA υπάρχει ρε παιδιά;
Τέλος πάντων, επεισοδιακή η μέρα χθες (να ήταν αυτά τα προβλήματά μας...).